Skocz do zawartości

bloki betonowe opinie


Recommended Posts

Napisano (edytowany)
witam jakie macie Państwo opinie na temat bloków betonowych z wypustkami czy jest to lepszy materiał od zwykłych materiałów budowlanych typu cegły, pustaki, zwykłe bloczki betonowe? jakie są za i przeciw? do czego można wykorzystać taki materiał? Edytowano przez Kostek78 (zobacz historię edycji)
Napisano
O co Ci chodzi? Piszesz o blokach betonowych, potem o bloczkach betonowych, doprecyzuj pytanie bo na tak postawione to nikt Ci nie odpowie.
Napisano
dzięki za zwrócenie uwagi, chodzi mi o bloki betonowe takie jak te

i opinie Państwa na ich temat, czy jest to dobry materiał budowlany, do czego można go wykorzystać? potrzebuję czegoś do zbudowania ścian w hali żeby stworzyć 3 sektory do składowania, napór na ściany będzie bardzo duży
Napisano (edytowany)
Już lepiej, ale dalej poza wyglądem nic nie wiadomo co to za bloczek. Kto go produkuje, jego cechy czy karta techniczna produktu by się przydała, aby coś konkretnego o nim powiedzieć.

Znalazłem co to blok, bo faktycznie to blok a nie bloczek icon_biggrin.gif waży 500 kg, 1000 kg i 1500 kg!!! w zależności od rodzaju bloku.
Info ze strony producenta mówi, że
Cytat

BetBlok System daje możliwość budowania różnego rodzaju konstrukcji budowlanych. Bloki i płyty używać można do budowy: boksów, ścian, przegród, składów materiałów, kompostów, hal, płotów oraz innych inwestycji.




Wg opisu i galerii jaka jest dostępna spokojnie możesz go użyć do celu jaki potrzebujesz.

Nie chcę być prorokiem, ale coś mi się wydaje, że to podpucha jest śmierdząca reklamą Edytowano przez mhtyl (zobacz historię edycji)
Napisano
Blok wygląda solidnie, ale ciężar... bez chwytaka ani rusz. icon_biggrin.gif

Jeśli chodziło Ci o producenta Betblok jak znalazł kolega mhtyl powyżej to jakość betonu jak i konstrukcja bloczków wygląda bdb. Dodatkowo masz na stronie informację o 5-letniej gwarancji na odkształcenia, wykruszenia... Najlepiej napisz i zobacz co Ci zaproponują, pewnie dostaniesz projekt, wycenę itd.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Super Wam idzie Panowie! Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Kolejne dni spędzamy na stawianiu konstrukcji, stempli oraz deskowaniu kolejnych pomieszczeń. Jest tego naprawdę sporo!  
    • Witam serdecznie    Potrzebuję pomocy kogoś doświadczonego.  Pomimo że byłem jako jedyny przeciwny pokrywania dachu blachą trapezowa z filcem to takie pokrycie zastosowano.  Jest to budynek garażowo-gospodarczy, wspólnoty z dachem dwuspadowym.  Firma która wymieniała poszycie postarała się żeby jak najbardziej zminimalizować wentylację dachu. Filc oczywiście nie został usunięty z żadnej strony. W części okapowej firma na murze dawała zaprawę betonowa i na tej zaprawie leży blacha. Skutkiem jest brak nawet małej szczeliny ponieważ profil blachy wypełnia beton.  W części szczytowej pod kalenicą na łączeniu dwóch połaci zastosowano taśmę dekarska uszczelniającą. Skutek wiadomo jaki.  Jedyny wlot powietrza to widoczne okienka w ścianie 10cmx40cm. Sąsiad zamontował wywietrznik wentylacyjny oraz rozciął tą taśmę w szczycie ale chyba to nic nie dało. Podczas temperatury na zewnątrz plus 2-3 stopnie filc robi się wilgotny po nocy a po południu jest poprostu mokry. Widać też krople wody na filcu.    Proszę o pomoc czy można coś w tym temacie zrobić? Czy jest szansa żeby ten dach jakoś uratować we własnym zakresie?   Będę wdzięczny za wszelkie informacje i pomoc.   
    • Standardowo, w gotowych zestawach drzwiowych, prześwit pod spodem (czyli odległość między dolną krawędzią skrzydła a podłogą) wynosi zwykle od 1 do 2 cm (10-20 mm). To umożliwia swobodne otwieranie drzwi.
    • Ja jednak wolałbym zrobić to z kostki brukowej i mieć to już  z głowy, zaoszczędziłbym, dając swoją robociznę. Materiał jest to koszt stosunkowo tani.   Koszt materiałów na taras z nasypem około 30 cm, o wymiarach 6,0 × 4,0 m, z krawężnikami betonowymi antracyt i kostką brukową Stylbruk, będzie zależał od kilku czynników, takich jak lokalne ceny materiałów, wybór konkretnego typu kostki i krawężników, a także ewentualne dodatkowe elementy. Oto szacunkowe koszty poszczególnych elementów:   Materiały na nasyp piasek około 15 do 30 zł/m³  Przy nasypie 30 cm pod powierzchnią, potrzebujesz około 7,2 m³ (6 m × 4 m × 0,3 m + schodek), co daje koszt około 360-720 zł.   Krawężniki betonowe antracyt: koszt ok.  15 do 25 zł za metr bieżący. Przy długości obwodu tarasu (2×6 + stopień = ok. 30 mb), to wydatek od 300 do 450 zł.   Kostka brukowa Stylbruk: ceny wahają się od 70 do 80 zł/m². Dla powierzchni 30 m² (6×4 m + schodek), koszt materiału to od 2100 do 2400 zł. Dodatkowe materiały: np. cement, piasek do wyrównania, folie, kity, mogą kosztować 200 do 300 złotych.   Podsumowanie szacunkowego kosztu materiałów: Element Szacunkowy koszt (zł) Nasyp 300 - 450 Krawężniki 360 - 450 Kostka brukowa 2100 - 2400 Dodatkowe materiały 200 - 300 Razem 2960 - 3600 zł   Pamiętaj, że są to orientacyjne kwoty, ze sklepu  Liroy Merlin, ceny mogą się różnić w zależności od lokalnych cen i wybranych materiałów.   
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...