Skocz do zawartości

Sprzedam szamba betonowe


Recommended Posts

Napisano
Sprzedaż oraz instalacja szamb betonowych na terenie Wrocław, Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź.

Oferuje szamba betonowe o różnych pojemnościach: 3 kubiki,4 m3, 5kubików, 6m3, 7m3, 8m3 ,9m3, 10kubików, 11m3, 12kubików.

Nasze zbiorniki mają już fabryczne otwory na rurę ściekową - pierścień zalany w betonie na rurę fi 160mm. Nie należy już wzywać hydraulika, we własnym zakresie można rurę podłączyć.
Więcej danych na: Szamba betonowe lub telefon: 690 493 500

Na zbiornik i pokrywę dajemy pięć lat gwarancji na piśmie!

Wszystko robimy na klej wodo i mrozo odporny, nie na żadną piankę montażową! Zaufaj firmie z ponad 15 letnim doświadczeniem.
Napisano
Cytat

Sprzedaż oraz instalacja szamb betonowych na terenie Wrocław, Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź.

Oferuje szamba betonowe o różnych pojemnościach: 3 kubiki,4 m3, 5kubików, 6m3, 7m3, 8m3 ,9m3, 10kubików, 11m3, 12kubików.

Nasze zbiorniki mają już fabryczne otwory na rurę ściekową - pierścień zalany w betonie na rurę fi 160mm. Nie należy już wzywać hydraulika, we własnym zakresie można rurę podłączyć.
Więcej danych na: Szamba betonowe lub telefon: 690 493 500

Na zbiornik i pokrywę dajemy pięć lat gwarancji na piśmie!

Wszystko robimy na klej wodo i mrozo odporny, nie na żadną piankę montażową! Zaufaj firmie z ponad 15 letnim doświadczeniem.



O widzę ze firma tez na tym forum się reklamuje. Ale nie dostałem odpowiedzi na pytania zadane w ostatnim wątku.

tj. Czy przy rozsączaniu na końcach drenów powinny być kominki wentylacyjne?
Na jakiej wysokości robicie dziury do sączków dla szamba 12m3?
Napisano (edytowany)
Cytat

O widzę ze firma tez na tym forum się reklamuje. Ale nie dostałem odpowiedzi na pytania zadane w ostatnim wątku.

tj. Czy przy rozsączaniu na końcach drenów powinny być kominki wentylacyjne?
Na jakiej wysokości robicie dziury do sączków dla szamba 12m3?


Kominki raczej muszą być, rozumiem że pytasz o POŚ.
Co do gotowego otworu to powinien on prawie pod samą przykrywą/płytą i lepiej wykonać go samemu niż już jest on zrobiony z prostej przyczyny, zrobisz dziurę młotowiertaką w kilka minut tam gdzie pasuje po osadzeniu szamba w wykopie.

Edytowano przez mhtyl (zobacz historię edycji)
Napisano
mhtyl napisał:
"Co do gotowego otworu to powinien on prawie pod samą przykrywą/płytą i lepiej wykonać go samemu niż już jest on zrobiony z prostej przyczyny, zrobisz dziurę młotowiertaką w kilka minut tam gdzie pasuje po osadzeniu szamba w wykopie"
Miałem zamiar tak zrobić ale ktoś podpowiedział mi że lepiej jest wykuć dziurę w samym "kominku" tuż nad płytą nakrywającą.W razie problemu z drożnością rury w ostatnim odcinku łatwiej dotrzeć do "korka"
Oczywiście można tak zrobić jeśli szambo jest raczej trochę niżej od budynku lub wkopane głębiej,gdy trzeba zastosować dwa kominki.
Napisano
Cytat

Miałem zamiar tak zrobić ale ktoś podpowiedział mi że lepiej jest wykuć dziurę w samym "kominku" tuż nad płytą nakrywającą.W razie problemu z drożnością rury w ostatnim odcinku łatwiej dotrzeć do "korka"
Oczywiście można tak zrobić jeśli szambo jest raczej trochę niżej od budynku lub wkopane głębiej,gdy trzeba zastosować dwa kominki.


A nie pomyślałeś aby zrobić przy wyjściu z domu rewizję?
Robisz skrzynkę taką aby zmieściła się rewizja plus przykrycie, dla bezpieczeństwa obłożyć to styropianem i wtedy w razie zatkania masz krótsza drogę do szamba i do domu.
Dając rurę w kominek pomyśl jak głęboko musiałbyś zakopać szambo aby uzyskać spadek i zarazem głębokość aby rura nie zamarzła.
Szambo wystarczy jak będzie zakopane poniżej powierzchni 0,5 m, tyle co ma wysokość kominka.
Napisano
Budowałem dwa domy.Na dwóch działkach mocno oddalonych od siebie.I pech chciał że obie miały spadek od ulicy.W pierwszym,oddalonym od drogi o 28m wykonałem przydomową oczyszczalnię między ulicą a domem.Oczywiście zastosowałem minimalny spadek rur ale i tak kopania pod zbiornik i rozprowadzenie było bardzo dużo.Tam rewizji nie zrobiłem bo dojście do zbiornika było pod kostką.Na razie jest ok ,wiem bo mieszkam przez płot.
Na drugiej działce dom stoi 8 m od ulicy ale za to spadek jest jeszcze większy niż na poprzedniej.Tutaj przewidziane było szambo betonowe.I niestety musiałem dać dwa kominki po 0,5 m wykuwając dziurę na rurę w dolnym.Tutaj rewizję zrobiłem.
Napisałem to jako ciekawostkę a nie gwoli mądrzenia się icon_smile.gif
Napisano
Cytat

Budowałem dwa domy.Na dwóch działkach mocno oddalonych od siebie.I pech chciał że obie miały spadek od ulicy.W pierwszym,oddalonym od drogi o 28m wykonałem przydomową oczyszczalnię między ulicą a domem.Oczywiście zastosowałem minimalny spadek rur ale i tak kopania pod zbiornik i rozprowadzenie było bardzo dużo.Tam rewizji nie zrobiłem bo dojście do zbiornika było pod kostką.Na razie jest ok ,wiem bo mieszkam przez płot.
Na drugiej działce dom stoi 8 m od ulicy ale za to spadek jest jeszcze większy niż na poprzedniej.Tutaj przewidziane było szambo betonowe.I niestety musiałem dać dwa kominki po 0,5 m wykuwając dziurę na rurę w dolnym.Tutaj rewizję zrobiłem.
Napisałem to jako ciekawostkę a nie gwoli mądrzenia się icon_smile.gif


To raczej nie jest ciekawostka tylko dobra rada icon_biggrin.gif
Napisano
Cytat

myślałem ze dawanie rewizji jest oczywiste. U mnie będą 2szt. Od każdej kopuły idzie oddzielna rura kanalizacyjna. Potem się łączą i wpadają do szamba.


Jak dla mnie jest to ryzykowne, to połączenie dwóch rur. Mogą być problemy. Ja bym Ci zaproponował ciągnąć bezpośrednio z każdej kopuły osobną rurę do szamba.
Napisano
Cytat

Sprzedaż oraz instalacja szamb betonowych na terenie Wrocław, Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź.

Oferuje szamba betonowe o różnych pojemnościach: 3 kubiki,4 m3, 5kubików, 6m3, 7m3, 8m3 ,9m3, 10kubików, 11m3, 12kubików.


A ja z ciekawości zapytam czy ta cena podana na Waszej stronie za szamba jest ceną netto czy brutto? oraz pokrywa i kominek jest wliczony w cenę szamba.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Jeśli szukacie sposobu na dekoracyjne i trwałe wykończenie drewnianych podłóg, mebli czy ścian – warto zwrócić uwagę na bejce olejne OSMO. To produkty, które zdobyły uznanie zarówno wśród profesjonalistów, jak i użytkowników domowych ceniących naturalne składniki, jakość oraz ekologiczne podejście do wykończenia wnętrz. Czym jest bejca olejna OSMO? Bejca OSMO to profesjonalny, barwiony podkład do drewna na bazie naturalnych olejów roślinnych. Dzięki brakowi wosków w składzie, bejca daje ogromne możliwości w zakresie intensywności koloru – od delikatnego podkreślenia struktury drewna po intensywne, nasycone barwy. Co istotne, nie tworzy na powierzchni warstwy lakieru – pigmenty wnikają głęboko w drewno, wyrównując jego odcień i podkreślając naturalne usłojenie. Gdzie można stosować bejcę? Bejce OSMO przeznaczone są wyłącznie do zastosowań wewnętrznych, idealnie sprawdzą się na: drewnianych podłogach, deskach i parkietach, stopniach schodów, blatach, meblach, ścianach i sufitach z drewna, a także na zabawkach dziecięcych i przyborach drewnianych – po wyschnięciu są całkowicie bezpieczne i przyjazne środowisku. Jak działa? Bejca sama w sobie nie jest pełnoprawnym wykończeniem – to etap barwienia, który należy zabezpieczyć woskiem twardym olejnym OSMO. Takie połączenie daje nie tylko wyjątkowy efekt wizualny, ale również trwałość i odporność na codzienne użytkowanie. Dlaczego warto? Naturalne składniki: cztery rodzaje oczyszczonych olejów roślinnych i wysokiej jakości pigmenty. Możliwość pracy z utwardzaczem – istotne dla profesjonalistów. Idealne do przestrzeni komercyjnych, gdzie czas to pieniądz – powierzchnia może być gotowa do użytku już następnego dnia. Ogromna paleta kolorów – od klasycznych odcieni drewna po nowoczesne, designerskie barwy. Podsumowanie Bejce olejne OSMO to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy szukają naturalnych i trwałych produktów do barwienia drewna. Ich elastyczność, ekologiczny skład oraz profesjonalne właściwości użytkowe czynią je wyborem godnym uwagi – zarówno w domach, jak i w przestrzeniach komercyjnych.
    • Albo tylko znajdował się w miejscu, obok którego uderzył piorun. Bo piorun może zabić również z dalszej odległości, to zależy od okoliczności wyładowania atmosferycznego.  A do artykułu polecam ten temat   Jak sprawdzić, czy instalacja odgromowa jest niezbędna?
    • Komentarz dodany przez Paweł: Zgadza się, uderzenie pioruna jest rzadkie, ale nie niemożliwe. Wczoraj ogłoszono śmierć Auduna Groenvolda, norweskiego olimpijczyka w narciarstwie dowolnym, który został uderzony przez piorun podczas wycieczki do domku letniskowego.
    • W Polsce każdego roku burze powodują szkody warte miliony złotych. Zniszczone urządzenia, pożary dachów i porażenia prądem to realne skutki, które dotykają nie tylko właścicieli domów na odludziu. Czy wiesz, że piorun może spalić sprzęt, nawet jeśli uderzy kilometr od twojego domu? Sprawdź, jak skutecznie i tanio zabezpieczyć dom przed burzą. Pełna treść artykułu pod adresem: https://budujemydom.pl/instalacje/instalacja-odgromowa/a/116255-piorunochron-chroni-dom-przed-burza
    • Komentarz dodany przez inżynier Mirek: Niestety w artykule zapomniano o podstawowym zadaniu jaki ma spełniać dach - szczelność, pełna ochrona przed warunkami atmosferycznymi, przede wszystkim opadami, aby wnętrze budynku było bezpieczne. Każdy wie, że obecnie układane dachówki, blachodachówki, blacha czy inne pokrycia dachowe nie są szczelne. Zwłaszcza w narożach, koszach praktycznie nie ma szans na szczelne wykonanie pokrycia. Dlatego ważne jest aby pod tą dachówką, blachą, blachodachówką wykonać w 100% szczelną warstwę. Niestety membrany paroprzepuszczalne nie nadają się do wykonania takiej szczelnej izolacji. Mają bardzo małą odporność na promieniowanie UV, przeważnie 2-3 miesiące, a najlepsze do 6 miesięcy. To nic w porównaniu do pap czy membran bitumicznych, które mają odporność na kilka a nawet kilkanaście lat. Poza tym podczas układania takiej membrany paroprzepuszczalnej często dochodzi do naderwań, rozdarć, które ciężko załatać. A poza tym trzeba pamiętać, że każda membran jest przebijana przez setki gwoździ, którymi przybijamy kontrłaty i łaty. A każde przebicie membrany paroprzepuszczalnej gwoździem to dziura, która jest potencjalnym miejscem przecieku wody. Przy papach nie ma takiego problemu - gwóźdź przebija papę, ale bitum uszczelnia się wokół tego gwoździa i nie ma zagrożenia, że woda będzie przeciekała. A co do paroprzepuszczalności to oczywiście jest ona ważna i potrzebna, ale tylko w niektórych przypadkach. Ogólnym założeniem jest, że izolacja termiczna nie może być narażona na zawilgocenie. Skoro od strony pomieszczenia ocieplenie jest chronione folią paroizolacyjną, która ma za zadanie nie przepuszczać wilgoci, pary wodnej to izolacja termiczna jest dobrze chroniona od spodu (od strony wnętrza budynku). A od góry ? No właśnie, żadna membrana paroprzepuszczalna nie ochroni izolacji termicznej przed wilgocią a nawet wodą. Potrzebna jest szczelna izolacja, która daje 100% gwarancji szczelności. Dlatego stosowanie membrany paroprzepuszczalnej montowanej tylko na krokwiach to igranie z wilgocią. A zawilgocona izolacja termiczna to strata ciepła, bo wilgotna izolacja termiczna przepuszcza ciepło. A to kosztuje. Więc to, że deskowanie i dobra papa czy membrana bitumiczna nieco zwiększają koszt budowy, to w bardzo krótkim czasie ten koszt zostaje odrobiony przez oszczędność na ogrzewaniu. I na koniec coś, co żadna membrana paroprzepuszczalna nigdy nie wytrzyma. Chodzi o ostatnio występujące gwałtowne burze i mocne porywy wiatru. Nie ma roku abyśmy w mediach nie widzieli tragedii ludzi, którzy doświadczyli zerwania dachu. Jak wygląda zerwany dach wykonany w wersji ekonomicznej to chyba każdy widział. Zerwana dachówka, blacha, membrany paroprzepuszczalnej praktycznie nie ma, widać strzępy ocieplenia. A deszcz pada i zalewa wnętrze. Tragedia. Natomiast dach wykonany w technologi pełnego deskowania po zerwaniu dachówek, blachy pozostaje sprawny i nadal zabezpiecza wnętrze przed deszczem. Takie pełne deskowanie z dobrą papą czy membrana bitumiczną jest praktycznie drugim dachem. Czy wobec tego stać nas na ekonomiczny dach z membraną paroprzepuszczalną? Czy jednak lepiej wybrać bezpieczne rozwiązanie dachu z pełnym deskowaniem i papą lub membraną bitumiczną? Odpowiedź jest prosta. Każdy potrafi wskazać bezpieczne rozwiązanie.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...