Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

Pomoc w wyborze pieca itp.

Recommended Posts

Witam.
Potrzebuję pomocy w wyborze pieca gazowego, bojlera dwuwężownicowego, hydroforu, pompy głębinowej, kominka z płaszczem wodnym, sterownika do pieca i kominka, przydomowej oczyszczalni i ewentualnie kolektorów słonecznych, ale to na razie odległa rzecz.
Dom o powierzchni 157mkw. Na parterze w salonie, kuchni, przedpokoju, łazience, wiatrołapie, garderobie jest ogrzewanie podłogowe. Oprócz tego będzie mały grzejnik w kuchni (tak żeby było na czym ścierki suszyć), oczywiście drabinka w łazience i grzejnik w małym pokoju.
Na poddaszu ogrzewanie podłogowe tylko w łazience plus drabinka i w trzech pokojach grzejniki oraz na korytarzu.
Projekt domu to KANON III S-GL 496 z kilkoma zmianami. Ocieplenie domu to 10cm styropianu grafitowego. Na razie będzie dwóch mieszkańców ale na pewno ta liczba się zmieni do czterech.
Nie znam się na tym i nie chciałbym się też sugerować tym co proponuje mi mój majster.
Piec gazowy na pewno nie za drogi ale też oszczędny.
Pompa do studni o głębokości 30m.
Jeśli chodzi o oczyszczalnie to zastanawiam się nad EKODRENem.

Proszę o pomoc znawców i specjalistów aby doradzili bo naprawdę nie wiem co kupić i ile to tak naprawdę będzie mnie kosztowało.
Z góry bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.
Cytat

Witam.
Potrzebuję pomocy w wyborze pieca gazowego, bojlera dwuwężownicowego, hydroforu, pompy głębinowej, kominka z płaszczem wodnym, sterownika do pieca i kominka, przydomowej oczyszczalni i ewentualnie kolektorów słonecznych, ale to na razie odległa rzecz.
Dom o powierzchni 157mkw. Na parterze w salonie, kuchni, przedpokoju, łazience, wiatrołapie, garderobie jest ogrzewanie podłogowe. Oprócz tego będzie mały grzejnik w kuchni (tak żeby było na czym ścierki suszyć), oczywiście drabinka w łazience i grzejnik w małym pokoju.