Skocz do zawartości

Jaki klej szybkoschnący do gresu polerowanego?


Recommended Posts

Napisano
A po co Ci szybkoschnący czy szybkowiążący?
Kup np P9 Mapei jest to elastyczny ,nadaje się na ogrzewanie podłogowe i nic lepszego uważam Ci nie potrzeba.

A po co Ci szybkoschnący czy szybkowiążący?
Kup np P9 Mapei jest to elastyczny ,nadaje się na ogrzewanie podłogowe i nic lepszego uważam Ci nie potrzeba.
Napisano (edytowany)
Łazienka w której jest i prysznic i WC.
Korzystaja 4 osoby.
Wyobrażasz sobie "wstrzymane potrzeby" na np. 24 godziny ?
Położenie płytek na np. 2 razy tez odpada bo to duże płytki które i tak zakryją dużą część łazienki.Czyli duże prawdopodobieństwo ,że ktoś mi wdepnie.... Edytowano przez ocieplacz (zobacz historię edycji)
Napisano
  Cytat

Łazienka w której jest i prysznic i WC.
Korzystaja 4 osoby.
Wyobrażasz sobie "wstrzymane potrzeby" na np. 24 godziny ?
Położenie płytek na np. 2 razy tez odpada bo to duże płytki które i tak zakryją dużą część łazienki.Czyli duże prawdopodobieństwo ,że ktoś mi wdepnie....

Rozwiń  

A z o fugowaniu to zapomniałeś?Chcesz mieć porządnie zrobione? To musisz poświecić trochę czasu ,a jak chcesz jak to mówią odwalić kichę a potem na to nie móc patrzeć to już Twoja broszka.
Jak masz zrobić to zrób raz a dobrze.
Jak dasz ten klej szybkoschnący to nie myśl,że też tak od razu możesz po tym chodzić.
Napisano
Dlatego podałem Ci klej P9 a inny jak chcesz to może ktoś coś doradzi.
Co do bez fugowych to nie mam przekonania,z fugą można zgubić pewne nierówności a z bez fugowymi to położenie musi być bez pudła.
Napisano
nawet na wylewce samopoziomującej może być problem z dokładnym wyrównaniem podłoża ?
Łazienka niby 4 metry kwadrat. ale robię to pierwszy raz(samopoziomującą).
Są jakieś błędy na które mogę wpaść ?
Najpierw chciałem wkręcić około 15 kołków i na śrubach wypoziomować wszystko,tak żeby trzymać się wysokości łebków śrub przy zalewaniu.
Napisano
Problem może być w wichrowatości płytek i w wymiarach (lepiej daj na fugę 1mm aniżeli wcale) a nie podłoża,bo pewne nierówności podłoża zniwelujesz klejem.
Napisano
1. Ułożenie gresu polerowanego - zwłaszcza bez fug - w łazience to samobójczy pomysł. Bardzo śliska powierzchnia na mokro i wypadek gotowy.

2. Gres polerowany nie jest odporny na zabrudzenia chemiczne, które łatwo wnikają w jego powierzchnię - wymaga impregnacji. Z tych samych powodów trzeba użyć właściwego kleju który nie wywoła przebarwień.

3. Poziomowanie na kołki to droga do popękania płytek - punktowe sztywne podparcie wywoła naprężenia niszczące płytkę pod obciążeniem.

4. Należy użyć kleju do gresu wielkoformatowego, a delikatne użytkowanie można rozpocząć już po ok. 8 godzinach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Hej ekipo! 👋 Mam pytanie do wszystkich, którzy spędzają czas w warsztacie: czy Wasze narzędzia też czasem "znikają" w skrzynkach i szafkach? 😅 Zastanawiam się, jakie macie sposoby na utrzymanie porządku i szybki dostęp do narzędzi. Czy korzystacie z organizerów, przegródek, a może sami coś projektujecie? Słyszałem, że niektórzy drukują własne uchwyty i organizery 3D – to naprawdę działa? Podzielcie się swoimi doświadczeniami i pomysłami – może razem znajdziemy sposób, żeby nasze warsztaty były bardziej zorganizowane i mniej frustrujące! 💡🛠️ Dzięki z góry za odpowiedzi!  
    • To wygląda na to, że nie jest to garaż wolnostojący, jak wyglądałoby z treści pierwszego postu, tylko związany z budynkiem mieszkalnym... Czy może nie? Może jakiś szkic, czy fotka...
    • Jeżeli ostatecznemu wypoziomowaniu ścian fundamentowych ma służyć tylko różnica w grubości pierwszej warstwie zaprawy to faktycznie różnica nie powinna być większa niż ok. 1 cm. Po prostu, jeżeli będzie większa to trudno będzie zrobić korektę tylko w tej warstwie. Ale w praktyce można nieco korygować także zmieniając grubość warstwy zaprawy w kolejnych warstwach bloczków. W efekcie dramatu nie będzie niezależnie od tego czy trzeba będzie skorygować różnicę 1 cm, czy np. 4 cm. Da się natomiast poprawić nawet znacznie większą różnicę. Tylko ostatecznie po co się męczyć? im dokładniej będą wykonane same ławy, tym łatwiej i szybciej będzie można na nich wymurować ściany fundamentowe.  Podobnie będzie ze wszystkimi innymi pracami na budowie. Dla przykładu, niedokładności w murowaniu ścian w części nadziemnej da się skorygować grubością tynku. Ale ostatecznie każda taka niedoróbka i niedokładność to jednak pewien kłopot. 
    • Z opisu wnioskuję, że prawdopodobnie odkopanie ścian fundamentowych nie spowoduje zagrożenia. Jednak z naciskiem właśnie na prawdopodobnie. Nie będąc na miejscu i nie znając szczegółów nie mogę tego powiedzieć z całkowitą pewnością. Dlatego pomimo wszystko bezpieczniej będzie odkopywać każdą ścianę stopniowo, jako 2 lub 3 odcinki.  Natomiast odkopywanie fundamentu od strony wewnętrznej (od garażu) nie ma sensu. Natomiast co do wieńca to skoro go nie zrobiono, to teraz już się go i tak nie doda. 
    • Dzień dobry,   Zastosowanie odpowiedniego podkładu pod blachę jest kluczowym elementem prawidłowego wykonania dachu, nawet w przypadku pełnego deskowania. Warstwa ta pełni rolę dodatkowego zabezpieczenia konstrukcji dachowej oraz samego pokrycia. Brak membrany lub folii pod blachą może prowadzić do poważnych konsekwencji dla całej konstrukcji dachu. Wilgoć, która dostaje się pod pokrycie blaszane, nie mając możliwości odprowadzenia, powoduje stopniowe zawilgocenie elementów drewnianych. Z czasem prowadzi to do degradacji drewna, rozwoju grzybów i pleśni, a w konsekwencji do osłabienia całej konstrukcji nośnej dachu.   Kondensacja pary wodnej, która tworzy się na spodniej stronie blachy, bez odpowiedniej warstwy rozdzielającej przyspiesza procesy korozyjne. Nawet najlepsze zabezpieczenia antykorozyjne blachy mogą nie wytrzymać stałego kontaktu z wilgocią gromadzącą się między pokryciem a deskowaniem. Ponadto, podkład dachowy zapewnia dodatkową ochronę przed przeciekami w miejscach łączeń arkuszy blachy lub w przypadku uszkodzeń mechanicznych pokrycia. Stanowi on swoistą warstwę awaryjną, która zabezpiecza konstrukcję dachu przed wodą w sytuacjach krytycznych.   Profesjonalne wykonanie dachu z zastosowaniem odpowiedniego podkładu zwiększa również izolacyjność termiczną całej konstrukcji i ogranicza hałas powodowany przez deszcz czy grad uderzający w blachę. Jest to istotne zwłaszcza w przypadku pomieszczeń użytkowych znajdujących się bezpośrednio pod dachem. Inwestycja w wysokiej jakości membranę dachową  to stosunkowo niewielki wydatek w porównaniu do kosztów naprawy szkód spowodowanych przez zawilgocenie konstrukcji czy wymianę skorodowanego pokrycia. Nawet w przypadku dachów o pełnym deskowaniu, warstwa ta stanowi niezbędne zabezpieczenie trwałości całej konstrukcji.   ____________________________ Łata okapowa wentylacyjna https://pruszynski.com.pl/produkt/akcesoria/typowe-obrobki-blacharskie/lata-okapowa-wentylacyjna/  
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...