Skocz do zawartości

Hurtownia budowlana: Kim


Recommended Posts

Gość Elżbieta S.
Napisano
Usługi firmy KIM należą chyba do najgorszych. Poza niedotrzymywaniem ustalonych terminów zakończenia prac i warunków umowy, jest jeszcze szereg innych ogromnych minusów współpracy.
  • 1 rok temu...
Gość naga prawda
Napisano
Usługi KIM sp. z o.o. przy ul. Bartyckiej to DNO. Zupełnie nie liczą się z klientem. Obiecują, że zamówiony towar będzie dosłownie za 2 dni, a potem czekasz ... Odsyłają cię na następny termin, potem następny i znowu. Dzownisz, wkurzasz się, pytasz się co z zamówionym towarem, a po drugiej stronie ocean spokoju - już sprawdzam, za chwilę oddzwonię i poinformuję co się dzieje. Oczywiście żadnego telefonu z wyjaśnieniami nie ma ... DNO i jeszcze raz DNO. Bardzo odradzam zakupy w tym sklepie, zwłaszcza, jeżeli ktoś jest już w trakcie prowadzenia jakichkolwiek prac w mieszkaniu, czy w domu.

ja rowniez mam zle doswiadczenia z tym sklepem. tak w ogole to zalecam jedynie ogladanie towaru w kim, a zakupy robi sie gdzie indziej. ja zawsze tylko tam ogladam, kupuje gdzie indziej. kilka razy juz slyszalem jak pan jacek tlumaczyl klientom ze sklep nie moze sprzedawac plytek tubadzina kolekcji zienia z rabatem bo zien zabronil ... jedno wielkie klamstwo. proponuje przejsc sie troche dalej na bartycka. kupicie tam plytki zienia z rabatem. ja dostalem rabat 10 %. kim to tak naprawde jedno wielkie dziadostwo. na pierwszy rzut oka sklep wyglada OK ale jak przyjdzie juz do wykonania umowy zakupu to jedna wielka porazka !
Gość monika
Napisano
Robiłam niedawno zakupy w KIM-ie. Pani ... to "sklepikara" pierwszej kategorii. Obiecała mi mozaikę na "jutro". Teraz już wiem, że mnie bezczelnie okłamała. Na mozaikę czekałam tydzień, mój glazurnik niestety też. Panu .... też nic nie brak. Żółw jest bardziej kontaktowy niż on. Jak przyjechałam pierwszy raz po odbiór mozaiki i okazało się, że mozaiki nie ma, to poprosiłam o numer telefonu do pana ..., bo on miał "pilotować". Pytam człowieka o numer telefonu, a ten jak słup soli, nawet na mnie nie spojrzał, choć wiedział że do niego mówię. Siedzę dalej przed nim i czekam. Wreszcie znudzony skinął głową, że 'tam" leży jego wizytówka. Dzwoniłam do niego potem kilka razy. Chyba z 5 razy brał do mnie numer telefonu, żeby oddzwonić i ani razu się nie pofatygował. Za każdym razem ja musiałam dzwonić i pytać, co z tą mozaiką. Nawet się bucowi nie chciało do mnie oddzwonić. Chamstwo i buractwo. Olewanie klienta w najgorszym wydaniu. Zanim więc zapłacicie zaliczkę, zastanówcie się, czy chcecie się użerać w tym sklepie z obsługą, która ma was w doopie, jak już kasę wyłożycie. Bo potem będziecie musieli czekać tak długo na towar, jak im sie zechce. Odradzam tam zakupy ze względu na wyjątkowo chamskie podejście do klienta.
  • 2 miesiące temu...
Gość sprawiedliwy
Napisano
Najlepiej jest wypowiadać się na odległość ogólnikowo nie patrząc komuś w twarz. Ludzie co się z wami dzieje chowacie się za monitorami, nickami i jesteście CWANIAKAMI.
Napisano
  Cytat

Najlepiej jest wypowiadać się na odległość ogólnikowo nie patrząc komuś w twarz. Ludzie co się z wami dzieje chowacie się za monitorami, nickami i jesteście CWANIAKAMI.

Rozwiń  


a podpisał to anonim vel "sprawiedliwy" icon_biggrin.gif
Napisano
Szanowni Państwo,
Za nami 29 lat pracy w branży budowlanej. Krytyka skierowana w naszą stronę jest dla nas przede wszystkim motywem do działania, do szukania nowych, lepszych rozwiązań. Dlatego dziękujemy za zwrócenie uwagi na problem nieodebranych telefonów od klienta, źle poprowadzonej komunikacji czy niedotrzymywania terminów. Dołożymy starań, by w przyszłości nie robić podobnych błędów i osiągać jeszcze lepsze wyniki. Nie możemy się jednak zgodzić na wypowiedzi aroganckie i uwłaczające godności człowieka - konkretnej osoby, wymienianej z imienia czy nazwiska. Uwagi dotyczące pracy naszych handlowców prosimy kierować na adres kim@kim24.pl. Anna Witkowska, koordynator w Dziale Marketingu KIM.
Napisano
Ja w przeciwieństwie do Pani Eli kiedy robiłem zakupy urządzeń sanitarnych to; Panowie wyjaśnili mi moje wątpliwości, sprzedali(jak sie okazało) to co należy. Pieniążki przyjeli towar wydali. JESTEM BARDZO ZADOWOLONY
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
WC to pewnie pracownik sklepu ;) A ja chcialbym wiedziec jakie kroki zostaly podjete w celu poprawy obslugi w sklepie ???
Napisano
A jednak zapytam bo mnie to ciekawi. Co pan ... robil caly dzien ze nie oddzwonil do tej pani ? przeciez u was w sklepie maly ruch jest tylko w sobote a w dni powszednie to pusto ?
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
W celu poprawy obsługi sklepu zostały podjęte odpowiednie kroki. Zapraszamy do KIM na Bartycką 114 celem sprawdzenia jakości obsługi klienta a następnie wyrażenia pozytywnej opinii na temat naszych handlowców/pracowników obsługi klienta. Jeżeli będą Państwo mieli jakieś zastrzeżenia co do obsługi zapraszamy do osobistego odwiedzenia działu marketingu lub do przesłania swojej opinni na marketing@kim24.pl
  • 1 rok temu...
Gość Taka prawda
Napisano
Firma traktuje klienta jak zło konieczne.
Wchodzisz do sklepu towar niby na wystawie a towaru brak jak by nie można było trzymać 1 lub 2 sztuk na magazynie, wystawiają dokument na odbiór idziesz odebrać a tam okazuje się że brak sztuki czy dwóch.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Hej, Obecnie jestem na etapie elektryki w budynku (SSZ + wod-kan gotowy). Na przełomie lipca/sierpnia zaplanowane mamy tynki i rekuperacje. W sierpniu chcemy się zająć podłogówką. Nasuwa nam się kilka technicznych pytań, może któryś z kolegów koleżanek byłby w stanie podpowiedzieć. Kilka kwestii na temat budynku poniżej. - Dom na płycie z poddaszem użytkowym - Na parterze gotowa podłoga na wysokości 24 cm - w pomieszczeniach mieszkalnych panale winylowe, a w łazience, kotłowni i kuchni płytki - Na poddaszu gotowa podłoga na wysokości 19 cm - w pomieszczeniach mieszkalnych panale winylowe, a w łazience płytki - Podłogówka we wszystkich pomieszczeniach - Wylewka anhydrytowa 5cm   Moje pytania: 1) Sporządziłem małą tabelkę z grubościami styropianu jakie chciałbym zastosować. Czy grubość jaką zostawiłem na wykończenie podłogi jest wystarczająca? Czy grubości styropianu można dobrać jakoś optymalniej?   2) Z racji tego, że w niektórych pomieszczeniach będą panele, a w niektórych płytki, grubość styropianu będzie się różnić między nimi. W jaki sposób prowadzi się rurki od ogrzewania podłogowego pomiędzy takimi pomieszczeniami, bo podejrzewam, że trzeba uniknąć spadków itp. Czy rurki do tych pomieszczeń prowadzi się w warstwie styropianu?   3) Czy biorąc pod uwagę punkt 2, na etapie podłogówki muszę wykonać jakąś dodatkową przerwę dylatacyjną między tymi pomieszczeniami? Czy tym zajmują się już posadzkarze?   4) W jaki sposób ułożyć styropian przy klatce schodowej na poddaszu? Czy zakończyć układanie w jakiejś odległości od krawędzi schodka/krawędzi klatki? Tak aby umożliwić lepsze zakotwiczenie barierek?   Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam    
    • No widze ze z plaszczem wodnym bardziej problemowy montaz itd. A jakie rodzaje kominkow z dgp co warto wziąść pod uwage ?
    • Choroba - drobna dziurkowatość liści drzew pestkowych albo drobna plamistość.  Wiśnie są bardzo podatne i w zasadzie nie da się prowadzić sadu bez ochrony chemicznej. Drzewka należy pryskać przeciwko tej chorobie wczesną wiosną - dwukrotnie. Teraz tylko wygarbić liście i spalić lub wyrzucić (nie kompostować).
    • Wie ktoś dlaczego w tym roku wiśnie zrzucają już liście? Nie jest to susza, bo po sąsiedzku są śliwy i jabłoń, które nawet nie myślą się zażółcić. A wiśnia jakby miała już październik. Przecież zielone, soczyste, wiśniowe liście dodawałem do soku z aronii, a to bywało w sierpniu. W dodatku wiśnia nie miała owoców, bo wszystko wymarzło na etapie tuż po kwitnieniu. I raczej nie są to szkodniki, bo liście nie mają żadnych widocznych uszkodzeń, są takie jesienne. 
    • Podbudowa pod komin jest kluczowym elementem zapewniającym stabilność i bezpieczeństwo konstrukcji komina. Należy o to zadbać już na etapie fundamentów. Na płycie robimy izolację poziomą, a na niej murujemy bloczki betonowe. To na nich staną kominy systemowe. Zaczynamy również murować pustaki wentylacyjne pod sufitem, które przejdą niedługo przez strop.    
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...