Skocz do zawartości

opis techniczny placu budowy


lech_22

Recommended Posts

Witam
Jestem studentem na ostatnim roku studiów logistycznych i potrzebuje informacji na temat logistyki na placu budowy np: trzech domów jednorodzinnych (chodzi o to jak to wygląda w praktyce), czyli np: jakie magazyny występują na placu budowy, jaka jest ich wielkość, gdzie są zazwyczaj umieszczane czy są przenoszone, jak wyglądają warunki składowania, jaka jest wielkość całego placu budowy, jakie jest zapotrzebowanie całego cyklu budowy w surowce, materiały, gotowe elementy i jak często są one dostarczane czy były dostarczone na początku budowy czy w jej trakcie. Jak wyglądają rozładunki czy są do tego wydzielone jakieś specjalne miejsca. Gdzie są usytuowane stanowiska monterskie (np: zbrojarzy, cieśli) itp. Czyli potrzebny mi jest taki techniczny opis placu budowy w praktyce. Czy jest pan w stanie mi pomóc czy raczej nie?
Link do komentarza
Może specjalizuje się w spedycji morskiej a że trafił się temat do obrony o placach budowy..

Why not.

budynek 25m2 - zazwyczaj garaż blaszany, co się zmieści to trzymane w garażu, co się nie zmieści trzymane na placu boju jak np stal żebrowana 12mm o długości pręta 12m. Dodatkowo niezbędny jest wychodek - logistycznie chyba najważniejszy.
Dostawa materiałów - albo zapłacone u hurtownika zimą ( niższe ceny) i czekają na przywózkę wiosną, albo dowożone na bieżąco.
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Ale wystarczy poszukać, oczywiście jak się ma czas i chęć. Ja ostatnio kupowałem gładź, taką profesjonalną. W Bricomarche, gdzie w zasadzie wszystko jest najtaniej kosztowała 65zł, ale nie dowiozą mi. Na Allegro 75 plus 20zł za dowóz. Parę linijek poniżej w Google okazało się, że 5km ode mnie chłopak ma 12 wiaderek po 40zł na OLX, podjechałem i mam 19kg profesjonalnej gładzi za pół ceny. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Dlatego ja bym się nie przejmował jak głęboko, bo na tym zboczu i tak ją śnieg zasypie. Dwa, że osadniki, które zapobiegają przedostawaniu się między innymi liści do rury i część z nich, takie które np ja mam są podobnej budowy jak syfon i woda jak ma zamarznąć, to najpierw tam. Btw, jak się liści nie wyciągnie, a na jesień czasem raz w tygodniu wyciągam, to też te liście razem z wodą zamarzną. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Tak, pomarańczowa. Tylko jak będziesz zasypywał ten zbiornik, to zapytaj producenta jak głęboko ma być zakopany, bo sąsiadowi ostatnio taki piękny niebieski jak batyskaf połamało na następny dzień. Producent nie uznał reklamacji, bo powiedzieli, że zasypali mokrą ziemią. A ja zapytałem sąsiada, co jakby zasypał suchą, a na następny dzień polałby deszcz. Po prostu naładowali tam chyba z metr wysoko ziemi, a powierzchnia tego zbiornika to taka kwadratowa beczka z dziurą w środku, jest z 10m2, więc szacuję, że naebali tam z 15 ton ziemi na ten piękny zbiorniczek i pomimo tego że wyglądał solidnie, to połamał się jak pudełko zapałek. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • jeżeli masz na myśli filtr skośny to z tego co wiem i rozumiem to nie da się go tak zainstalować jak opisałeś   nie mam zaworu zwrotnego   jeżeli dobrze zrozumiałem Twoją kolejność i w której masz 2 śrubunki, pierwszy za wodomierzem to nie wykręcisz całej grupy, chyba, że zerwiesz plombę...chyba, że czegoś nie rozumiem
    • Mieszkam w okolicy Grudziądza, tj. w strefie gdzie hz = 1.00 m. Z mapki widać, że powinienem zrobić wykop bliżej 1 m. głębokości a nie 60-80 cm., więc tak raczej zrobię.   Spadek też będę musiał zrobić trochę większy, co wynika z pochyłości gruntu wokół domu na dwóch przeciwległych bokach ( ok. 4%), bo tylko w ten sposób utrzymam rurę na odpowiedniej głębokości.     Zgadza się ale planuję to jako rozwiązanie tymczasowe. Docelowo myślałem o zakopaniu na końcu rury zbiornika takiego jak do szamba, betonowego o pojemności 6m. sześć. ale problem z dowozem do ogrodu i później z ustawieniem tak dużego zbiornika wybił mi to z głowy. Alternatywą dla betonowego jest zbiornik plastikowy, łatwiejszy w ustawieniu ale za to 2 lub 3 krotnie droższy, co sprawia że teraz zrobię tylko rury a w odleglejszym terminie dostawie zbiornik. Ale deszczówka z rury musi gdzieś wypływać, więc przez jakiś czas będzie spływać po skarpie. Tak to sobie wymyśliłem.   A czy rura o średnicy 110 mm. wystarczy ? Pomarańczowa bo szara to raczej za słaba.    
    • Cześć, mam podobny problem.   Jestem właścicielem stadniny koni. Na miejscu znajduje się wybieg + mały "domek techniczny" - jest to typowa holenderka.   Mam tam prąd budowlany, a chciałbym uzyskać taryfę G. Poczytałem trochę artykułów i jest to możliwe.  https://wspolczesnydom.pl/zmiana-mocy-przylaczeniowej-koszt-wniosek-i-procedura/   Powiedzcie czy ktoś przerabiał z Was podobny temat?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...