Skocz do zawartości

Odkurzacz przemysłowy do 1200 złotych


DawidC

Recommended Posts

Napisano

Witam, poszukuje jakiegoś w miare przyzwoitego odkurzacza do sprzątania po robocie, tj. sprzątanie pyłu po szlifowaniu gipsu, zbieranie trocin z elektronarzedzi, czy pyłu z wiercenia itp. Oglądałem Karchera WD 3500 ale ma on worki papierowe które kosztują 50 złotych za 5 sztuk, a na odkurzenie pyłu po szlifowaniu niewielkiego domku (80m2) poszło takich worków 15. Z szybkiego przeliczenia wychodzi że po trzech takich domkach wartość worków przekroczy wartość odkurzacza. Czy są w tej cenie jakieś odkurzacze bezworkowe godne polecenia? Spodobał mi się odkurzacz Milwaukee AS 250 ECP, ale nie wiem czy działa on w technologii bezworkowej. Może moglibyście polecić coś półprofeslonalnego?

Napisano
Proponuje poszukać bardziej profesjonalnych firm które zajmują się tylko i wyłacznie sprzętem do sprzątania.
Polecam CLEANFIX.
Jest to szwajcarska firma która zajmujesię nie tylko odkurzaczami ,a worki można dokupić od polskiego producenta, z dużo niższymi cenami.
Sam posiadam model SW 20 i od 14 lat nawet nie jęknął ,a raz czy dwa spadł ze schodów.
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
Również polecam Cleanfix, występujące również pod marką Ghibli. Co do worków, to praktycznie żaden nie nadaje się do odkurzania pyłów pogipsowych i budowlanych. Obecnie pojawiają się worki z mikrowłókniny (jednorazowe), które wytrzymują do 40% więcej od papierowych. Cudów nie ma, każdy materiał filtracyjny zapycha się podczas odkurzania. Jeśli ktoś potrzebuje pomocy w doborze worków to proszę pisać, ponieważ zajmuję się tym zawodowo - pracuję w firmie produkującej worki do odkurzaczy.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Jeśli polecono go do użytku domowego, to jest to jeden z najbardziej wdzięcznych odkurzaczy Philipsa. Z doświadczenia wiem, że seria Triathlon i Athena to jedne z lepszych odkurzaczy tej firmy. Jeśli chodzi o budowę, to od razu uprzedzam, że wydasz majątek na worki, żeby nie uszkodzić tego odkurzacza - 5-15 min odkurzania pyłu budowlanego i worek do wyrzucenia - brak wymiany worka w tym czasie równa się pęknięciu worka i potencjalnej naprawie odkurzacza. Odkurzacz jak najbardziej tak, ale nie na budowę - zresztą w instrukcji prawie każdego odkurzacza napisane jest, że pyły budowlane równają się utracie gwarancji.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Super Wam idzie Panowie! Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Kolejne dni spędzamy na stawianiu konstrukcji, stempli oraz deskowaniu kolejnych pomieszczeń. Jest tego naprawdę sporo!  
    • Witam serdecznie    Potrzebuję pomocy kogoś doświadczonego.  Pomimo że byłem jako jedyny przeciwny pokrywania dachu blachą trapezowa z filcem to takie pokrycie zastosowano.  Jest to budynek garażowo-gospodarczy, wspólnoty z dachem dwuspadowym.  Firma która wymieniała poszycie postarała się żeby jak najbardziej zminimalizować wentylację dachu. Filc oczywiście nie został usunięty z żadnej strony. W części okapowej firma na murze dawała zaprawę betonowa i na tej zaprawie leży blacha. Skutkiem jest brak nawet małej szczeliny ponieważ profil blachy wypełnia beton.  W części szczytowej pod kalenicą na łączeniu dwóch połaci zastosowano taśmę dekarska uszczelniającą. Skutek wiadomo jaki.  Jedyny wlot powietrza to widoczne okienka w ścianie 10cmx40cm. Sąsiad zamontował wywietrznik wentylacyjny oraz rozciął tą taśmę w szczycie ale chyba to nic nie dało. Podczas temperatury na zewnątrz plus 2-3 stopnie filc robi się wilgotny po nocy a po południu jest poprostu mokry. Widać też krople wody na filcu.    Proszę o pomoc czy można coś w tym temacie zrobić? Czy jest szansa żeby ten dach jakoś uratować we własnym zakresie?   Będę wdzięczny za wszelkie informacje i pomoc.   
    • Standardowo, w gotowych zestawach drzwiowych, prześwit pod spodem (czyli odległość między dolną krawędzią skrzydła a podłogą) wynosi zwykle od 1 do 2 cm (10-20 mm). To umożliwia swobodne otwieranie drzwi.
    • Ja jednak wolałbym zrobić to z kostki brukowej i mieć to już  z głowy, zaoszczędziłbym, dając swoją robociznę. Materiał jest to koszt stosunkowo tani.   Koszt materiałów na taras z nasypem około 30 cm, o wymiarach 6,0 × 4,0 m, z krawężnikami betonowymi antracyt i kostką brukową Stylbruk, będzie zależał od kilku czynników, takich jak lokalne ceny materiałów, wybór konkretnego typu kostki i krawężników, a także ewentualne dodatkowe elementy. Oto szacunkowe koszty poszczególnych elementów:   Materiały na nasyp piasek około 15 do 30 zł/m³  Przy nasypie 30 cm pod powierzchnią, potrzebujesz około 7,2 m³ (6 m × 4 m × 0,3 m + schodek), co daje koszt około 360-720 zł.   Krawężniki betonowe antracyt: koszt ok.  15 do 25 zł za metr bieżący. Przy długości obwodu tarasu (2×6 + stopień = ok. 30 mb), to wydatek od 300 do 450 zł.   Kostka brukowa Stylbruk: ceny wahają się od 70 do 80 zł/m². Dla powierzchni 30 m² (6×4 m + schodek), koszt materiału to od 2100 do 2400 zł. Dodatkowe materiały: np. cement, piasek do wyrównania, folie, kity, mogą kosztować 200 do 300 złotych.   Podsumowanie szacunkowego kosztu materiałów: Element Szacunkowy koszt (zł) Nasyp 300 - 450 Krawężniki 360 - 450 Kostka brukowa 2100 - 2400 Dodatkowe materiały 200 - 300 Razem 2960 - 3600 zł   Pamiętaj, że są to orientacyjne kwoty, ze sklepu  Liroy Merlin, ceny mogą się różnić w zależności od lokalnych cen i wybranych materiałów.   
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...