Skocz do zawartości

ile metrów w 1h gipsy i laczenia


Recommended Posts

Napisano
witam jestem swierzak na tym forum
pracuje w norwe od 8 lat i mam kilka pytan
prosze mi wytlumacvzyc czemu ceny kazia i stasia sa takie same prawie zawsze jak firmy?
firma placi podatek itd

nawet jak do ceny kaziu doliczy vat bo tak sie czesto slyszy to jest stratny o podatek i ksiegowa itd..

nastepne pytanie do fachowcow a nie pzrechwalaczy:)
nie interesuja mnie stawki bo pracuje w innym kraju gdze stawki sa troche wyzsze chodz czasami takie same za to materialy o klase lepsze w standardowym uzyciu

interesuje mnie ile m2 plyt g-k h=240cm jestescie wstanie srednio nakrecic w 1h albo w dzien 8h
i to samo szpachlowanie laczen ( papier, szpachla , szpachla ,dotarcie)
niechce podawac ile ja m2 robie w 1h ( srednio sciany i sufity w jednym mieszkaniu) bo widze ze wielu lubi sie pzrechwalac
tylko chcialbym cos sprawdzic i porownac
szpachluje od roku wiec nie mam takiej wprawy- ale mam roboty z polecenia ciagle a chyba o to chodzi
w norwe uzywa sie w wiekszosci szpachli gotowych juz wymieszanych fluggera- najczesciej , nawet ciezko kupic taki gips w workacha jak jest to bardzo drogi:)
powiem szczeze ze musial bym sie zastanowic i policzyc il ja robie w 1h poniewaz tytaj wiekszosc prac jest liczona za 1h a nie od dziela jak w PL.
podaje ceny przykladowe jak kogos interesuje
prywatnie 70-80zl/h
legal 140-250/h+ vat 25% --- jest wielka roznica miedzy firmami a ludzmi na czarno
dlatego dziwie sie czemu tak jest w PL
moi rodzice za remont mieszkania zaplacili polecanemu fachowcowi 38zl/h tak wyszlo srednio po 2 tyg pracy koszmar!!!!!

prosze o wmiare rzetelna wypowiedz

Napisano
Cytat

/.../
prywatnie 70-80zl/h
legal 140-250/h+ vat 25% --- jest wielka roznica miedzy firmami a ludzmi na czarno
dlatego dziwie sie czemu tak jest w PL
moi rodzice za remont mieszkania zaplacili polecanemu fachowcowi 38zl/h tak wyszlo srednio po 2 tyg pracy koszmar!!!!!

prosze o wmiare rzetelna wypowiedz


bo prywatnie masz w PL czesto gesto znacznie wyzsza jakosc
BTW
jakbym w NO miał zarabiac 70 zł/h przy norweskich cenach to musiałbym na głowe upaść
w PL nie podchodze do tematu jak mi nie wychodzi 35 zł/h

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Super Wam idzie Panowie! Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Kolejne dni spędzamy na stawianiu konstrukcji, stempli oraz deskowaniu kolejnych pomieszczeń. Jest tego naprawdę sporo!  
    • Witam serdecznie    Potrzebuję pomocy kogoś doświadczonego.  Pomimo że byłem jako jedyny przeciwny pokrywania dachu blachą trapezowa z filcem to takie pokrycie zastosowano.  Jest to budynek garażowo-gospodarczy, wspólnoty z dachem dwuspadowym.  Firma która wymieniała poszycie postarała się żeby jak najbardziej zminimalizować wentylację dachu. Filc oczywiście nie został usunięty z żadnej strony. W części okapowej firma na murze dawała zaprawę betonowa i na tej zaprawie leży blacha. Skutkiem jest brak nawet małej szczeliny ponieważ profil blachy wypełnia beton.  W części szczytowej pod kalenicą na łączeniu dwóch połaci zastosowano taśmę dekarska uszczelniającą. Skutek wiadomo jaki.  Jedyny wlot powietrza to widoczne okienka w ścianie 10cmx40cm. Sąsiad zamontował wywietrznik wentylacyjny oraz rozciął tą taśmę w szczycie ale chyba to nic nie dało. Podczas temperatury na zewnątrz plus 2-3 stopnie filc robi się wilgotny po nocy a po południu jest poprostu mokry. Widać też krople wody na filcu.    Proszę o pomoc czy można coś w tym temacie zrobić? Czy jest szansa żeby ten dach jakoś uratować we własnym zakresie?   Będę wdzięczny za wszelkie informacje i pomoc.   
    • Standardowo, w gotowych zestawach drzwiowych, prześwit pod spodem (czyli odległość między dolną krawędzią skrzydła a podłogą) wynosi zwykle od 1 do 2 cm (10-20 mm). To umożliwia swobodne otwieranie drzwi.
    • Ja jednak wolałbym zrobić to z kostki brukowej i mieć to już  z głowy, zaoszczędziłbym, dając swoją robociznę. Materiał jest to koszt stosunkowo tani.   Koszt materiałów na taras z nasypem około 30 cm, o wymiarach 6,0 × 4,0 m, z krawężnikami betonowymi antracyt i kostką brukową Stylbruk, będzie zależał od kilku czynników, takich jak lokalne ceny materiałów, wybór konkretnego typu kostki i krawężników, a także ewentualne dodatkowe elementy. Oto szacunkowe koszty poszczególnych elementów:   Materiały na nasyp piasek około 15 do 30 zł/m³  Przy nasypie 30 cm pod powierzchnią, potrzebujesz około 7,2 m³ (6 m × 4 m × 0,3 m + schodek), co daje koszt około 360-720 zł.   Krawężniki betonowe antracyt: koszt ok.  15 do 25 zł za metr bieżący. Przy długości obwodu tarasu (2×6 + stopień = ok. 30 mb), to wydatek od 300 do 450 zł.   Kostka brukowa Stylbruk: ceny wahają się od 70 do 80 zł/m². Dla powierzchni 30 m² (6×4 m + schodek), koszt materiału to od 2100 do 2400 zł. Dodatkowe materiały: np. cement, piasek do wyrównania, folie, kity, mogą kosztować 200 do 300 złotych.   Podsumowanie szacunkowego kosztu materiałów: Element Szacunkowy koszt (zł) Nasyp 300 - 450 Krawężniki 360 - 450 Kostka brukowa 2100 - 2400 Dodatkowe materiały 200 - 300 Razem 2960 - 3600 zł   Pamiętaj, że są to orientacyjne kwoty, ze sklepu  Liroy Merlin, ceny mogą się różnić w zależności od lokalnych cen i wybranych materiałów.   
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...