Skocz do zawartości

Obudowanie kozy


cheater4

Recommended Posts

Witam!

Jestem nowym forumowiczem i mam pytanie do kogoś bardziej doświadczonego ode mnie icon_smile.gif

Otóż, posiadam piecyk kozę z blachy stalowej. Posiada ona 11 cegieł szamotowych. Ogrzewam nią pokój 12m2.
Problem jest taki, że ciepło szybko uciekam, bo kiedy w nocy gaśnie w piecyku to temperatura spada na dół, w ciągu kilku godzin do ok 13 - 14 stopni. Jak skończy się palić to koza szybko stygnie.

Pytanie jest takie, czy uważacie, że do takie blaszanej kozy można by dokleić kafle, żeby ciepło dłużej się trzymało?
Może ma ktoś propozycje do tego, będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi.

Pozdrawiam!
Link do komentarza
A więc , ten pokój to znajduje sie gdzie? To nie możliwe by kilkanaście stopni w ciągu paru godzin spadła temperatura w pomieszczeniu, niezależnie od źródła ciepła. U mnie w domu przy ogrzewaniu kozą temperatura spanie o parę stopni (3do 5) przez kilkanaście godzin przy niskich temperaturach na zewnątrz.

Może warto zainwestować w docieplenie? Jaką moc ma koza?
Link do komentarza
Bardzo śmieszne!

Buda z blachy falistej grzana kozą o wymiarach 10cm x 10cm x 30cm....

I mamy w to uwierzyć?
Wydaje mi się, że nie wiesz nawet czego nie wiesz o tym lokalu/domu....
Patrzeć, czytać (może być to forum lub podobne) i myśleć.
Jak nie masz pewności co do jakiejś sprawy - pytać.


Stare domy były naprawdę dobrze budowane. SUCHY mur to zupełnie poprawna termoizolacja.
Fakt! Na dzisiejsze normy - trochę mało termoizolowane. Da się to najczęściej poprawić.
Dom po remoncie...
JAKIM?
Wiedzieli co robią czy dali tylko gładź i farbę?
Opisujesz stan co najmniej - niepokojący.
Nie powinno w takim tempie się wychładzać.
Coś tam jest "nie tak". Trzeba by to znaleźć.

Adam M.
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Spokojnie, nowy czy stary, wszystko jest w porządku. Forum jest od pytań właśnie.       I już wiemy, że można.      Dobrze kombinujesz. Chociaż jeśli w przewodach nie ma gruzu to ja bym to lekkie wydmuchał.        
    • Jest to dom jednorodzinny. (Jestem nowy na na tym forum i za błędy w odpowiedziach przepraszam)
    • 1. Kodeks cywilny (KC) stanowi: Art. 154 KC: Określa, że ogrodzenia między sąsiednimi nieruchomościami powinny być stawiane na granicy, a koszty budowy i utrzymania ponoszą właściciele sąsiednich działek po połowie, chyba że strony ustalą inaczej. A jeśli sąsiadowi coś nie pasuje, to wystarcza cofnąć się na swoją stronę 10 cm żeby stawiać to co się chce. Do wysokości 2,2 metra. Art. 144 KC: Zakazuje działań, które nadmiernie ingerują w korzystanie z sąsiedniej nieruchomości (np. zbyt wysokie ogrodzenie zasłaniające światło). Właśnie te 2,2 metra   2. Prawo budowlane (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.) stanowi: Zgłoszenie lub pozwolenie: Ogrodzenia o wysokości powyżej 2,2 m wymagają zgłoszenia do odpowiedniego organu administracji architektoniczno-budowlanej (starostwo powiatowe lub urząd miasta). W niektórych przypadkach, np. przy ogrodzeniach od strony dróg publicznych, może być wymagane pozwolenie na budowę. Art. 29 ust. 1 pkt 23: Ogrodzenia o wysokości do 2,2 m nie wymagają zgłoszenia, chyba że znajdują się w szczególnych lokalizacjach (np. przy zabytkach lub drogach publicznych). Art. 30: Zgłoszenie musi zawierać informacje o rodzaju, zakresie i sposobie wykonania prac oraz terminie rozpoczęcia budowy.   3. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego (MPZP): MPZP może określać szczegółowe wymagania dotyczące ogrodzeń, np. ich wysokości, materiału, kolorystyki czy prześwitu (np. zakaz pełnych ogrodzeń w określonych strefach). Jeśli działka nie jest objęta MPZP, stosuje się ogólne przepisy prawa budowlanego.   4. Warunki techniczne (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie):  § 41: Ogrodzenia nie mogą stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa ludzi i zwierząt (np. ostre elementy na górze ogrodzenia są dopuszczalne tylko powyżej 1,8 m wysokości). § 43: Bramy i furtki muszą otwierać się do wewnątrz działki, jeśli znajdują się przy drodze publicznej.   Okna sąsiada nie mają żadnego znaczenia. Oczywiście, jesli ogrodzenie bedzie miało poniżej 220 cm.
    • Komentarz dodany przez Jacek80: Eko House - OSZUŚCI !!! Publikują fałszywe "rankingi", sprzedają kiepsko działające oczyszczalnie, kupują pozytywne komentarze i straszą prawnikami za pisanie niewygodnej prawdy na temat ich produktów oraz metod działania. Uważajcie na tych oszustów i manipulatorów!
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...