Skocz do zawartości

Szukam dobrego parkieciarza

Recommended Posts

• 6 miesiące temu...
Witam jestem parkieciarzem. http://parkieciarz.lublin.pl
Układaniem parkietów zajmuję się od 1990 roku. Jestem rzemieślnikiem z tytułem mistrzowskim w zawodzie parkieciarz, nadanym mi przez Izbę Rzemiosł i Przedsiębiorczości w Lublinie. Mam również uprawnienia i przygotowanie pedagogiczne do nauki tego zawodu. Jestem także w komisji egzaminacyjnej zawodu parkieciarz. Należę do Cechu lubelskiego, klubu parkieciarza profesjonalisty oraz do Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Parkieciarzy.
Mam na swoim koncie wiele osiągnięć zawodowych. Wykonywałem replikę parkietu pałacowego w Dworze Anna w Jakubowicach Konińskich (replika parkietu z pałacu Zamojskich w Kozłówce). Układałem parkiet w Zespole Pałacowo-Parkowym Wierzchowiska koło Lublina. Wykonywałem podłogę na scenie w Centrum Kongresowym Akademii Rolnicznej w Lublinie, obecnie Uniwersytetu Przyrodniczego. Miałem również okazję układać postarzane parkiety w pałacu w Jabłonnej koło Lublina.
Mógłbym wymieniać jeszcze wiele przykładów, ale dla mojej firmy najważniejsze jest dobrze wykonać swoją pracę. Zadowolony klient jest najlepszą reklamą firmy i żaden opis zasług i osiągnięć tego nie zastąpi.
Pracujemy czysto i dokładnie, każdego klienta traktując jako partnera.
Myślę, żę moje usługi przyniosą Państwu wiele radości i zadowolenia w użytkowaniu podłóg przez nas wykonanych.
Współpracuję z zakładem stolarskim produkującym parkiet na indywidualne zamówienie, zapewnię Państwu kontakt, aby pominąć marżę sklepową. Materiały takie jak kleje i lakiery kupuję w hurtowni celem obniżenia Państwa kosztów. Nie wykluczam indywiualnego zakupu chemii przez Państwa.
Pracuję tylko na profesjonalnych materiałach z atestami i aprobatą techniczną. Od momentu, kiedy Państwo zdecydujecie się na moje usługi, zajmę się wszystkim (m.in.: pomiarami, dostawami parkietu i chemii itd.), aby oszczędzić Państwa cenny czas.
Andrzej Adamiec
http://parkieciarz.lublin.pl