Skocz do zawartości

Ceny dla domu 150 m2


Gość

Recommended Posts

Napisano
(WF) - wykonawca firmowy, (SG) - system gosopdarczy

Wykonanie fundamentów ławy + murowanie z bloczków 80 mb – 3500 zł netto (WF)

Wykonanie z betonu komórkowego, strop teriva, zbrojenie wieńców 1000 zł (SG)

Dachówka ceramiczna + więźba z wyciąganiem kominów + obróbki i rynny – 37 zł m2 netto
Dach 200 m2 (WF)

Tynki wewnętrzne gipsowe z agregatu, koszt z materiałem 20,5 zł/m2 (WF)

Montaż okna 20 zł mb netto ramy (WF)

Montaż okna połaciowego 150 zł za sztukę (90 x 140 cm) (WF)

Drzwi zewnętrzne z ościeżnicą metalową – montaż kompleksowy 400 zł sztuka (WF)

Montaż drzwi wewnętrznych, ościeżnica opaskowa – 150 zł / szt. netto (WF)

Wylewki betonowe 10 zł/m2 (SG)

Malowanie 7 zł/m2 trzykrotne z gruntowaniem

Glazura
- podłoga 25 zł/m2 netto (WF)
- ściana 30 zł/m2 netto (WF)

Instalacja elektryczna w domu 150 m2 - 3500 zł netto (WF) – duże nasycenie punktów świetlnych

Instalacja c.o. (WF)
- podłogowe 30 zł/m2
- grzejniki 200 zł /punkt
- wodna i kanalizacyjna 250 zł / punkt

Brama garażowa segmentowa 2500 szer. X 2250 wys. – 450 zł (WF)

Kostka brukowa betonowa kolorowa 85 zł m2 netto z materiałem (WF)

Ogrodzenie klinkierowe CRH wypełniane drewnem 1,5 wys. – 30 zł mb (WF)
Napisano
Cytat

Wykonanie fundamentów ławy + murowanie z bloczków 80 mb – 3500 zł netto (WF)



czy to robocizna z wykopami i izolacją fundamentów? beton przemysłowy?

Cytat

Wykonanie z betonu komórkowego, strop teriva, zbrojenie wieńców 1000 zł (SG)



czy to cały strop razem z wylaniem?
jeżeli systemem gospodarczym, to 1000 zł za co? za pompę do betonu? czy za kolację dla "pomocników"? icon_wink.gif

Cytat

Instalacja elektryczna w domu 150 m2 - 3500 zł netto (WF) – duże nasycenie punktów świetlnych



- czy "duże nasycenie" punktów oznacza dużą ilość punktów?
- ile w sumie było punktów objętych tym zakresem?

pozdrawiam serdecznie icon_smile.gif
Napisano
Witam

cytat "Ogrodzenie klinkierowe CRH wypełniane drewnem 1,5 wys. – 30 zł mb (WF)" - te 30 zł to za to drewno?

Ja też mam płot z klinkieru i materiał i robocizna kosztowały mnie 6,5 tys zł co na metr daje 232zł (to jest za samą część murowaną z cokolikiem bez daszków)
Napisano
Witam

Mamy podane ceny a jaki jest koszt końcowy, bo patrząc na nie nie ma tu wszystkiego, jest robocizna nie ma materiału i na odwrót i w sumie nic z tego nie wynika, no może kilka cen wykonawców.
pozdrawiam
Napisano
Cytat

i w sumie nic z tego nie wynika, no może kilka cen wykonawców.



czyz nie o to chodzi?
pozycje z cenami zawierajace material (Tynki wewnętrzne i Kostka brukowa) - sa powszechnie (nie zawsze) oferowane w takim zestawieniu (material+robocizna)
Napisano
Witam
nie do końca bo np
cytat
"Instalacja c.o. (WF)
- podłogowe 30 zł/m2
- grzejniki 200 zł /punkt
- wodna i kanalizacyjna 250 zł / punkt "
a ile tych punktów?
Ja na ten przykład za robociznę instalatora dałem 3200zł w tym było podłączenie pieca z zasobnikiem podłączenie 3 rozdzielaczy do co i 13 punktów odbioru wodno-kanalizacyjnych (grzejniki podłączałem sam)
Gdzie w powyższym rozliczeniu jest podłączenie pieca, rozdzielacza?

Moim zdaniem powinno z tej kalkulacji wyjść również ile kosztuje budowa całego domu. (zaraz ktoś powie że każdy dom jest inny, owszem ale wyniki można zawsze uśrednić i dla porównania zobaczyć jak się wyszło sammemu na tym tle)
pozdrawiam
Napisano
Cytat

Moim zdaniem powinno z tej kalkulacji wyjść również ile kosztuje budowa całego domu. (zaraz ktoś powie że każdy dom jest inny, owszem ale wyniki można zawsze uśrednić i dla porównania zobaczyć jak się wyszło sammemu na tym tle)
pozdrawiam



Na razie nie zamierzamy ani uśredniać, ani systematyzować wiedzy, jaka się gromadzi w tej rubryce. Zależy nam na zachowaniu autentyzmu informacji przesłanych przez ludzi.
W tym urok, siła i słabość tej rubryki, bo informacje są subiektywne, przemieszane i nie zawsze do końca ścisłe. Ale o to właściwie chodzi, żeby przedzierać się przez gąszcz takich autentycznych „z życia” informacji. Kto chce poznać ceny uśrednione, naukowo usystematyzowane, może korzystać z publikacji typu tabel SEKOCENBUD.
Napisano
jestem na etapie stropu. kilka etapów (płacenia wykonawcom) jest już za mną. rozumiem, ze informacje nt. ile wydalem sa nie istotne, dopoki nie wykoncze calego domu?
no bo inaczej jak uśrednić wydatki na moja budowe?

pozdrawiam i oczekuje na odpowiedzi na moje pierwsze pytanie (od autora watku) - tak celem sprecyzowania, co wchodzilo w sklad tych kosztow
Napisano
Cytat

jestem na etapie stropu. kilka etapów (płacenia wykonawcom) jest już za mną. rozumiem, ze informacje nt. ile wydalem sa nie istotne, dopoki nie wykoncze calego domu?
no bo inaczej jak uśrednić wydatki na moja budowe?



Sądzę, że byłoby interesujące poznać koszty robocizny na Pańskiej budowie.

Marcin
Napisano
tak tez zamierzam zrobic - podzielic sie informacja co i za ile... skoro korzystam z doswiadczen innych - czemu mam nie przekazac swoich...
a tak na marginesie... czemu tak sztywniejemy i "Panujemy sobie".
nie byloby lepiej per ty? icon_smile.gif
Napisano
Witam
Ja wypełniłem ankiete, ale nie wiem czy zostanie zamioeszczona, jednak większość cen podawałem z materiałem, jeżeli chodzi o samą robociznę to z pamięci mogę kilka przytoczyć

za instalatora dałem 3200zł (bez faktury) w tym było podłączenie pieca z zasobnikiem podłączenie 3 rozdzielaczy do co i 13 punktów odbioru wodno-kanalizacyjnych (grzejniki podłączałem sam)

tynk gipsowy z materiałem 19zł (bez faktury)

montaż 2x brama garażowa segmentowa + 3x drzwi przeciwpożarowe 650zł brutto

montaż okien z roletami 1000zł brutto 5x1200x1200 +2x70x1200 +2x70x1500 +2x1200x2200 +3000x2200 (to około 15,5 zł za mb ramy brutto)

drzwi zewnętrzne 350 lub 450 brutto

instalacja elektryczna 100zł (bez faktury) (podłączenie skrzynki z bezpiecznikami i wpjęcie do głównej skrzynki z licznikiem) reszte robiłem sam

wylewka 8.5zł za m2 (bez faktury)

ceny stanu surowego miałem razem z materiałem trudno mi teraz to rozdzielić

pozdrawiam

PS obecny koszt to 300 tys. dom pow 200m2 + 43m2 garaż
szacuję jeszcze wydać 30 tys. - 35 tys.
(szacowane koszty obejmują ogrodzenie, alarm, kafeli bez ogrodu)
działka i medja dodatkowo 40 tys.
Napisano
Witam
Jak powstanie tyle wątków co inwestorów to będzie bez sensu

Szanowna Redakcjo może warto by było pomyśleć o jakiejś tabeli?
pozdrawiam
Napisano
woltar...
jak bedzie jeden watek, gdzie bedzie min. 100 pozycji pisanych przez kilkudziesieciu uzytkownikow.... komu bedzie sie chcialo przeszukiwac caly taki watek?
  • 2 lata temu...
  • 1 rok temu...
Napisano
czy 20 zł za m2 położenia płytek podłogowych i ściennych to niezbyt wygórowana cena???? zwłaszcza że do wykonania jest 70 m2 płytek i wiele innych prac.
prosze o odpowiedzi

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Dzień dobry, Jako ekspert marki OSMO chciałbym podzielić się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi prawidłowego olejowania tarasu drewnianego. Temat wraca co sezon, a odpowiednie zabezpieczenie drewna jest kluczowe, by cieszyć się jego wyglądem i trwałością przez lata. Dlaczego warto olejować taras? Taras to miejsce narażone na intensywne działanie słońca, deszczu, śniegu i zmian temperatury. Drewno bez odpowiedniego zabezpieczenia zaczyna szarzeć, pękać i chłonąć wilgoć. Olejowanie, szczególnie z użyciem specjalistycznych olejów do drewna zewnętrznego, chroni powierzchnię i pozwala zachować jej naturalne piękno. Oleje OSMO – co je wyróżnia? Produkty OSMO do tarasów, np. OSMO Olej tarasowy, są na bazie naturalnych olejów i wosków roślinnych. W przeciwieństwie do lakierów, nie tworzą szczelnej powłoki, lecz wnikają w drewno, pozwalając mu oddychać. Olej nie łuszczy się i nie wymaga szlifowania przy odnawianiu – wystarczy oczyszczenie i ponowne nałożenie produktu. Krok po kroku: jak olejować taras Przygotowanie powierzchni: Drewno powinno być czyste, suche i odpylone. W przypadku starych powierzchni – zalecamy dokładne mycie oraz szlifowanie papierem o gradacji 80–100. Wybór oleju: OSMO oferuje kilka wariantów olei do tarasów  – zarówno bezbarwne, jak i pigmentowane (np. Bangkirai Teak, Szary). Pigmenty dodatkowo chronią przed promieniowaniem UV. Aplikacja: Olej nakładamy cienką warstwą pędzlem lub aplikatorem (np. OSMO Floor Brush 150 mm). Po 12 godzinach schnięcia można nałożyć drugą warstwę – tylko na surowe drewno. W przypadku renowacji zwykle wystarcza jedna warstwa. Warunki pogodowe: Olejować należy przy temperaturze powyżej +10°C, bez deszczu przez minimum 24h po aplikacji. Pielęgnacja i renowacja Regularna kontrola stanu powłoki – zwłaszcza po zimie – pozwala szybko zareagować. Jeśli kolor blaknie lub powierzchnia traci hydrofobowość, wystarczy ją oczyścić i nałożyć nową warstwę oleju. Chętnie odpowiem na pytania – zarówno dotyczące doboru produktu, jak i techniki aplikacji.   Pozdrawiam serdecznie, Ekspert OSMO 
    • Olej Ochronny UV Osmo 420 to wysokiej jakości preparat przeznaczony do zewnętrznej ochrony drewna. Jego głównym zadaniem jest zabezpieczenie powierzchni drewnianych przed szkodliwym wpływem promieni UV, co zapobiega procesowi szarzenia drewna i wydłuża jego trwałość.   Zastosowanie Powierzchnie pionowe na zewnątrz: drzwi, okna, parapety, wiaty garażowe, fasady drewniane, płoty, pergole, altany. Ochrona przed promieniowaniem UV: spowalnia proces szarzenia drewna o faktor UV 12 w porównaniu z niezabezpieczonym drewnem. Jako powłoka wykończeniowa: na istniejące już powłoki pigmentowe, wydłużając czas pomiędzy koniecznymi pracami renowacyjnymi.  Właściwości Bezbarwna powłoka o jedwabistym połysku: podkreśla naturalny wygląd drewna. Mikroporowata struktura: pozwala drewnu swobodnie oddychać, redukując pęcznienie i kurczenie się drewna. Hydrofobowość: chroni powierzchnię przed wodą i brudem. Odporność na pękanie i łuszczenie: nie pęka, nie łuszczy się, ani nie odpryskuje. Łatwa aplikacja i renowacja: nie wymaga szlifowania ani gruntowania. Skład i bezpieczeństwo Na bazie naturalnych olejów roślinnych: bezpieczny dla zdrowia i środowiska. Zawiera biocydy: chroni przed atakiem pleśni, alg i grzybów. Przeznaczony do użytku zewnętrznego: ze względu na zawartość biocydów.  Aplikacja Przygotowanie powierzchni: drewno musi być czyste, suche i wolne od śladów zmrożenia (maksymalna wilgotność 20%). Narzędzia aplikacyjne: pędzel Osmo lub wałek z mikrofibry. Ilość warstw: dla skutecznej ochrony należy nałożyć 2 warstwy powłoki. Czas schnięcia: ok. 10–12 godzin w normalnych warunkach (23°C / 50% wilgotności względnej). Wydajność: 1 litr wystarcza na pokrycie ok. 18 m² przy jednej warstwie. Uwagi Efekt na białych powierzchniach: ze względu na wysoką zawartość olejów, bezbarwny Olej Ochronny UV może powodować lekkie zażółcenie na białych powierzchniach. Do wykończenia drewna barwionego na biało zaleca się użycie Lazury Olejnej do Ochrony Drewna w kolorze białym (900).  
    • Dzięki za odp.   Mam właśnie bardzo złe przeczucie ze jak przegadam temat z radca to okaże się ze prawo to jedno a urzędy i tak mogą chcieć dokumentów.   Na ten moment nie mam nawet działki - próbuje się rozeznać ogólnie w temacie.   Ogólne informacje da się jakoś znaleźć, ale szukając detali następuje niestety zderzenie ze ścianą.
    • Odpowiedź może być tylko jedna. Metalowe! Może je zniszczyć tylko siła fizyczna. Plastyk zniszczy nawet promieniowanie słoneczne UV.
    • Muszę wymienić rynny i zastanawiam się, czy iść w te plastikowe, czy może zainwestować w metalowe? Plastikowe są tańsze, ale boję się, że słońce i mróz szybko je zniszczą. Metalowe z kolei są droższe, ale podobno niezniszczalne. Jakie macie doświadczenia z jednymi i drugimi? Które rynny są łatwiejsze w montażu i które wymagają mniej konserwacji? Chciałabym podjąć dobrą decyzję, żeby nie żałować za parę lat.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...