Zestawy: Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Wzór: Czysty Fale Notes Ostre Drewno Kamień Skóra Miód Pionowy Trójkąty
Zaloguj się, aby obserwować  
Pomocnik

Uszkodzenia posadzki tarasu - remont

 Jako podłoże tarasów najczęściej stosuje się gres, klinkier, a także mrozoodporne podłogowe płytki ceramiczne. Na posadzce tarasu wyłożonego płytkami ceramicznymi mogą pojawić się pęknięcia, może dochodzić do kruszenia się i odpadania płytek, a także do deformacji powierzchni – co objawia się miejscowymi wgłębieniami i wypukłościami.


Pełna treść artykułu pod adresem:
http://www.budujemydom.pl/tarasy-i-balkony/8971-uszkodzenia-posadzki-tarasu-remont

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po raz pierwszy znalazłem w artykule informację o możliwości położenia warstwy renowacyjnej na starych płytkach. Przed 3 tygodniami ekipa wyremontowała taras - wykonała izolację p.wilgociową, położyła gres. Zapomniała o spadku... Czy na położonej posadzce z gresu można utworzyć spadek i przykleić gres? Jakich materiałów należy użyć? Chciałbym uniknąć jeżeli to możliwe skuwania poprzedniej warstwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Warstwę spadkową można będzie utworzyć na gresie, ale rodzaj użytych materiałów zależy od możliwej do ułożenia warstwy spadkowej. Przy zastosowaniu zwykłych jastrychów cementowych jego grubość w najcieńszym miejscu (przy krawędzi) nie może być mniejsza niż 2,5 cm, natomiast przy ścianie domu wzrośnie o wartość 1,5 - 2 cm na każdy metr szerokości tarasu i może "wejść" w drzwi tarasowe. Specjalne mieszanki do podkładów podłogowych pozwalają na zmniejszenie grubości w najcieńszym miejscu do ok. 1 cm ale są znacznie droższe. Przed ułożeniem nowych płytek koniecznie warstwę spadkową należy zaizolować tzw płynna folią a gres układać na zaprawie elastycznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Najnowsze posty

    • Witam,  Ogrzewanie budynku za pomocą czystego prądu elektrycznego jest jednym z najdroższych dostępnych rozwiązań dostępnych na rynku. Mimo niższych kosztów wykonania instalacji, roczne koszty ogrzewania budynku będą na znacznie wyższym poziomie w porównaniu do wszystkich pozostałych rozwiązań dostępnych na rynku. Znacznie korzystniejszym rozwiązaniem jest wykorzystanie pompy ciepła, która również pobiera do swojej pracy energię elektryczną lecz w znacznie mniejszej ilości, lub tańszej alternatywy w postaci kotła gazowego. 
      Chętnie odpowiem na ewentualne pytania. 
      Pozdrawiam, 
      ________________________________ 
      Konsultant marki Junkers 
       
    • Witam,

      Mam kilka scian dosyc nierownych oraz z peknieciami. W szczegolnosci na laczeniu plyt, stara zaprawa jest popekana i odpada. Chcialem te miejsca troche optycznie wyrownac oraz uzupelnic ubytki. Wczesniej zbic luzne elementy i wkleic siatke. Zastanawiam sie jakiego materialu uzyc, aby pozniej latwo polozyc na to gladz. Probowalem MP75L, ale ma on strukture piasku i ciezko nalozyc cienka warstwe. Mysle ze moglby byc dobry na sufit aby uzupelnic laczenia plyt zeranskich. W przedpokoju na suficie zaprawe miedzy plytami sufotowymi trzyma tak na prawde farba i da sie ja usunac gola reka. Chcialem to zbic i uzupelnic wlasnie MP75L a pozniej polozyc na to gladz.

      Co sadzicie o wykorzystaniu do tego celu (sufit) MP75L? I co zrobic ze scianami? Chcialbym, aby byly juz w miare proste i gladkie nawet jesli miejscowo nalozona bedzie cienka warstwa i bez problemu trzymala sie tego pozniej gladz. Przy MP75L obawiam sie ze ten piasek bedzie wychodzil przy nakladaniu gladzi.

      Dodatkowo chcialem tez wkleic narozniki, jsli jest taka mozliwosc chcialem uzyc tego samego produktu. I w tym przypadku rowniez nie potrzebuje nakladac grubej warstwy.


      Pozdrawiam serdecznie.
    • Każdy ma inny pogląd na garaż. Ja wolałbym mieć garaż połączony z domem bo to niesłychana wygoda, zwłaszcza w zimie. Poza tym garaż powinien mieć taką wielkość aby zmieścić bez problemu samochód z wyższego segmentu. Przecież nie można ograniczać się do przysłowiowego "Mini Morrisa"
    • Autka "rosną" teraz jeżdżę niemałym a jakbyśmy zmienili na większy to faktycznie będzie średnio. A poza tym lepiej mieć swobodę dookoła, żeby wypakować auto czy chociaż od czasu odkurzyć i nie zarąbać drzwiami w ścianę. Można oczywiście zaparkować bliżej prawą stroną ale wożę akurat dziecko z tamtej strony żeby w lusterku widzieć. Zanim dom wybuduje synek podrośnie i może sam do fotela wskoczy ale czy pasy zapnie    Niektóre projekty mają od razu wymiary na rzutach na stronie. Na tym widać, jest 3,8m https://pracownia-projekty.dom.pl/hp_santa_barbara_b_ce.htm  ale kotłownia w środku? Co myślicie?
    • Z opisu tak skomplikowanej instalacji trudno wywnioskować o co w tym chodzi. Optymalne rozwiązanie to umieszczenie w kotłowni wymiennika ciepła i poprowadzenie instalacji do budynku jako zamkniętej. Przy kotle będzie otwarte naczynie wzbiorcze, w pozostałej części ciśnieniowe. Do zasilenia bojlera wystarczy zawór trójdrożny kierujący obieg wody na wężownicę zbiornika lub instalację c.o. Rury fi 20 do rozdzielaczy i fi 16 na poszczególne grzejniki.
  • Popularne tematy

  • Doradcy redakcyjni i firmowi