Skocz do zawartości

Uwaga na drzwi KMT


Recommended Posts

Napisano
2 minuty temu, Razmes napisał:

Akurat w te pianki nie wpuścisz bez naruszania konstrukcji...

Dlaczego ?

Są otwory na dyble, w które normalnie wkłdam palec i jes dziura w którą można wlać piankę.

Napisano

Skrzydło jest krzywe ?

8 minut temu, mhtyl napisał:

Znalazłem, chodzi o taką lub jej podobną

uszczelka-samoprzylepna-profil-d-7-mm-x-

Ciekawe jak wtedy drzwi będą się domykać, Elektrozaczep + zamek rolkowy

Gość Razmes
Napisano
8 minut temu, tofel3 napisał:

Dlaczego ?

Są otwory na dyble, w które normalnie wkłdam palec i jes dziura w którą można wlać piankę.

Na te otwory są specjalne zatyczki, bo bez nich Ci może wiać chłodem...

5 minut temu, tofel3 napisał:

Ciekawe jak wtedy drzwi będą się domykać, Elektrozaczep + zamek rolkowy

Albo będą się mocno zatrzaskiwać w dalszym ciągu, albo poluzujesz o jeden ząbek i przy otwieraniu drugich drzwi z wiatrołapu do domu same pod wpływem ciśnienia Ci się otworzą :)

Gość mhtyl
Napisano
8 minut temu, tofel3 napisał:

 

Ciekawe jak wtedy drzwi będą się domykać, Elektrozaczep + zamek rolkowy

Te uszczelki są bardzo miękkie i powinny nie robić problemu.

Gość Razmes
Napisano
3 minuty temu, tofel3 napisał:

Specjalne zatyczki powiadasz ?

Takie wciskane korki...

Gość mhtyl
Napisano
2 minuty temu, tofel3 napisał:

Specjalne zatyczki powiadasz ?

Każde drzwi z metalową futryną posiadają takie zaślepki maskujace pod kolor futryny, nawet drzwi madeinchina takie coś mają.

Gość Razmes
Napisano

Przypadkiem zatyczki się nie zgubiły i nie wieje Ci chłodem z otworów?

Gość mhtyl
Napisano
4 minuty temu, tofel3 napisał:

Na innym forum ktoś napisał że przy oscieżnicy aluminiowej nie powinno być takiego problemu.

A uzasadnił dlaczego? Przecież aluminium to też metal.

Gość mhtyl
Napisano
2 minuty temu, tofel3 napisał:

Gdzie można kupić takie zatyczki ?

Najprędzej w drzym hipermarkecie budowlanym, musisz tylko znać średnice.

Gość Razmes
Napisano

Najlepiej tam, gdzie zamawiałeś drzwi.

Gość mhtyl
Napisano
5 minut temu, bpazdan napisał:

wieje poniewaz skrzydlo jest krzywe i nie dociska uszczelki

Dlatego poradziłem zamontowanie tej uszczelki.

15 minut temu, tofel3 napisał:

 

_19.jpg

Takie zaslępki ?

To zależy jakie masz otwory, czy one prostokątne czy okrągłe.

Gość Razmes
Napisano

Zaślepki znalazłeś? Wentylujesz wiatrołap?

Napisano
10 godzin temu, tofel3 napisał:

Zaślepek nie znalazłem, a co wentylacji to za bardzo nie ma jak.

Wentylacja w tym przypadku nic nie, a może nawet zaszkodzić bo wychłodzisz wiatrołap i drzwi z wiatrołapu do wewnątrz mogą się "pocić".

Zaślepki nic też tu nie pomogą, one spełniają jedyne funkcję ozdobną.

Gość Razmes
Napisano

Jeżeli z zewnątrz nie jest to jeszcze do końca wykończone, to przez zaślepki może ciągnąć zimne powietrze.

Punkt rosy jest raczej ciężki do określenia bo zależy od wielu zmiennych. Doradź inne rozwiązanie.

Napisano

Inne rozwiązanie? Wymienić drzwi z futryną drewnianą i skrzydłem z drewna.

Punkt rosy? chyba nie w tym przypadku.

Co ma wiać przez otwory gdzie powinny być zaślepki jak futryna obrobiona pianką a futryna ma profile zamknięte, jedyna przyczyna pocenia się drzwi to mostek który występuje przy dużej różnicy temperatur wew/zew. Jedyne na "dziś" rozwiązanie to uszczelnienie uszczelką o której wyżej pisałem.

Gość Razmes
Napisano

Pocić, to się możesz przy nadmiernym wysiłku. Wtedy usuwasz wodę. Drzwi wody nie usuwają.

Profile są zamknięte, ale nie w każdym miejscu. Kwestia odpowiedniego montażu.

Drzwi drewniane? Czyli doradzasz wydanie 5 tys w górę? Największe zaskoczenie nastąpi później, gdy szyld "będzie się pocił"

Napisano (edytowany)
1 godzinę temu, tofel3 napisał:

Panowie przecież nie będe wymieniał nowych drzwi.

Nikt Ci nie każe wymieniać:icon_biggrin: Założyłeś uszczelkę?

Edytowano przez mhtyl (zobacz historię edycji)
Napisano
11 godzin temu, Razmes napisał:

Pocić, to się możesz przy nadmiernym wysiłku. Wtedy usuwasz wodę. Drzwi wody nie usuwają.

Profile są zamknięte, ale nie w każdym miejscu. Kwestia odpowiedniego montażu.

Drzwi drewniane? Czyli doradzasz wydanie 5 tys w górę? Największe zaskoczenie nastąpi później, gdy szyld "będzie się pocił"

 

13 godzin temu, mhtyl napisał:

jedyna przyczyna pocenia się drzwi to mostek który występuje przy dużej różnicy temperatur wew/zew.

Wyjaśniłem wcześniej co miałem na myśli pisząc (porównując) o poceniu się drzwi.

Chcesz powiedzieć, że profile nie są zamknięte w każdym miejscu ale to kwestia odpowiedniego montażu, czyli mam rozumieć jak dobry montaż to profile będą zamknięte a jak zły montaż to profile będą otwarte. Otóż te zaślepki i dziury/miejsca na te zaślepki we futrynie nic nie ujmują jej funkcjonalności i nie maja wpływu na ten dyskomfort jaki ma kolega  tofel3, nie dorabiaj teorii spiskowej do braku zaślepek a skraplaniem się wody na drzwiach.

5 tys za drzwi? gdzie i skąd masz takie cenniki. Oczywiście, można i też zapłacić za drzwi zewnętrzne 20-30 tys, ale większość tu budujących inwestorów na pieniądzach nie śpi.

Gość Razmes
Napisano
20 godzin temu, Razmes napisał:

Doradź inne rozwiązanie.

20 godzin temu, mhtyl napisał:

Inne rozwiązanie? Wymienić drzwi z futryną drewnianą i skrzydłem z drewna.

8 godzin temu, tofel3 napisał:

Panowie przecież nie będe wymieniał nowych drzwi.

7 godzin temu, mhtyl napisał:

Nikt Ci nie każe wymieniać:icon_biggrin: Założyłeś uszczelkę?

Zabawny jesteś, serio :)

 

7 godzin temu, mhtyl napisał:

5 tys za drzwi? gdzie i skąd masz takie cenniki. Oczywiście, można i też zapłacić za drzwi zewnętrzne 20-30 tys, ale większość tu budujących inwestorów na pieniądzach nie śpi.

Od takiego pułapu raczej startują drzwi drewniane. Nie sosnowe od lokalnego stolarza...

 

Napisano

arttr

16 minut temu, Razmes napisał:

Zabawny jesteś, serio :)

 

 

 

Zabawny to ty jesteś. Doradziłeś coś? Bo nie zauważyłem nic konkretnego oprócz teorii bliżej niekreślonych z punktem rosy na czele:icon_biggrin:

Wymiana drzwi na drewniane tyczyła się Twojego zapytania i nie ma nic wspólnego z doradzaniem  dla tofel3 aby drzwi wymieniał. 

18 minut temu, Razmes napisał:

 

 

Od takiego pułapu raczej startują drzwi drewniane. Nie sosnowe od lokalnego stolarza...

 

Chcesz teraz kolejny temat rozwalać? Nie dostrzegłem aby kogoś z tu piszących interesowała cena drzwi drewnianych, a bynajmniej tu nie temat o "ile kosztują drzwi drewniane".

Gość Razmes
Napisano

Zaproponowałem zaślepienie otworów, wyśmiałeś. Stwierdziłeś, że profil zamknięty, więc nic tam wiać nie może. Nie wykazałem, że ma to coś wspólnego z wodą na drzwiach. A propos tego doradziłem raczej wentylację pomieszczenia ( nie przewietrzanie). A wiać może, bo już to przerabiałem. Ale skoro w internecie o tym nie piszą, to widocznie mi się zdawało...

Napisano

 

6 minut temu, Razmes napisał:

Zaproponowałem zaślepienie otworów, wyśmiałeś.

Jesteś jakiś masochista, pokaż mi gdzie Cię wyśmiałem. Zwrócenie uwagi w sposób subtelny i uargumentowanie tego to nie wyśmianie jakie ty stosujesz.

13 minut temu, Razmes napisał:

.A propos tego doradziłem raczej wentylację pomieszczenia ( nie przewietrzanie). 

To jest wiatrołap a nie pomieszczenie mieszkalne, jeszcze się nie spotkałem ani nie słyszałem aby wiatrołapie ktoś montował wentylację.

8 minut temu, Razmes napisał:

 A wiać może, bo już to przerabiałem. Ale skoro w internecie o tym nie piszą, to widocznie mi się zdawało...

Skąd ma niby wiać? Jak są szpary między skrzydłem drzwiowym a futryną to będzie wiać i dlatego uszczelka jest jak najbardziej trafiona poradą. I co sugerujesz, że w internecie o tym nie piszą? Pijesz do mnie czy dalej o sobie piszesz? Nie zaczynaj przepychanki. Już myślałem, że można z Tobą podyskutować na poziomie ale widzę że się pomyliłem.

 

 

Gość Razmes
Napisano
1 godzinę temu, mhtyl napisał:

To jest wiatrołap a nie pomieszczenie mieszkalne, jeszcze się nie spotkałem ani nie słyszałem aby wiatrołapie ktoś montował wentylację.

A ja słyszałem i widziałem. I nawet podłogowe ogrzewanie było podłączone.

Napisano (edytowany)

 

1 godzinę temu, Razmes napisał:

A ja słyszałem i widziałem.

To, że słyszałeś i widziałeś jeden taki wiatrołap, nie znaczy, że każdy tak ma.

1 godzinę temu, Razmes napisał:

 I nawet podłogowe ogrzewanie było podłączone.

I Ameryki tym nie odkryłeś bo ludzie maja albo podłogówkę albo grzejnik w wiatrołapie.

Edytowano przez mhtyl (zobacz historię edycji)
Napisano

Właśnie przyjrzałem się drzwiom i co do uszczelki, to nie ma gdzie jej przykleić, bo zarówno na ościeżnicy i jak na samym skrzydle są uszczelki.

Napisano

aa

6 minut temu, tofel3 napisał:

Właśnie przyjrzałem się drzwiom i co do uszczelki, to nie ma gdzie jej przykleić, bo zarówno na ościeżnicy i jak na samym skrzydle są uszczelki.

Każde , no czy prawie każde drzwi mają tak, ale przecież powinno być jeszcze inne miejsce bo ościeżnica przeważnie jest "schodkowa" jak i skrzydło  drzwiowe. Gdyby nawet to uszczelka o której pisałem wyżej spokojnie przyklei się do uszczelki i po zamknięciu drzwi nie będzie nic prężyć, jeżeli o to się martwisz to nic z tych rzeczy.

 

Napisano

aa

3 minuty temu, tofel3 napisał:

Uszczelka na uszczelkę ?

Masz coś na ten przykład co pokazałem poniżej? Tu widać podwójne uszczelki a u Ciebie jest tylko jedna więc czy masz miejsce aby dołożyć druga w innym miejscu.

Jeżprzekroj%20skrzydlka.png

Jeżeli nie było by miejsca to nowa uszczelka na starą tylko wtedy musiałbyś kupić uszczelkę płaską taką jak poniżej, pierwsza fotka z lewej strony. Ewentualnie metoda prób i błędów zobaczyć czy np uszczelka innego przekroju nie zmieści się  między skrzydłem a futryną. Wystarczy kupić dwa, trzy rodzaje różnych uszczelek po 1 mb .tesamoll_02.jpg

Napisano

aa

50 minut temu, tofel3 napisał:

No dokładnie coś takiego.

Czyli nic nie pozostaje jak kupić uszczelkę, przykleić i czekać na efekt. w między czasie możesz o ile jest możliwość psiknąć w profil futryny piankę. Jeżeli nie masz dojścia od czoła futryny to psiknij ja w otwory gdzie są kotwy, sprawdzi się gdy kupisz piankę nie na pistolet tylko zwykłą z wężykiem, bo wężyk włożysz głębiej i pianka wtedy powinna wypełnić całą przestrzeń w futrynie. Po całej aplikacji pianki na pewno ona wyjdzie z z otworów, ale po zastygnięciu utniesz aby licowała z futryna o zaślepisz otwory aby nie było widać pianki.

Gość Razmes
Napisano

Bez obrazy, nie czepiam się do niczego i do nikogo, ale:

1. Z tego co pisałeś wyżej masz inną ościeżnicę. Jeżeli piszesz, że dokładnie taką, to sam nie wiesz, co kupiłeś.

2. Po wymianie skrzydła powinno się też wymienić uszczelkę, gdyż stare i krzywe nierówno dociskało i miejscami mogły powstać trwałe odkształcenia.

3. Wpuszczenie pianki w zamknięty profil ościeżnicy prawdopodobnie będzie w przyszłości podstawą do nierozpatrywania przez producenta ewentualnych roszczeń gwarancyjnych

Napisano

1. Mam ościeżnicę KMT ENERGY 60, nie wiem dlaczego sugerujesz że mam inną ?

2. Uszczelka była wymieniona, ale tylko z 1 strony, od strony zamków

3. Zgadza się, reklamacja prawdopodobnie nie będzie rozpatrywana, ale to może dotyczyć się tylko ościeznicy ?

 

Co do pianki, myślałem o piance zalewowej, dwuskładnikowej, wleje ją i ona wypełni dokładniej jak pianka montażowa.

Napisano
Cytat

Drzwi stalowe KMT Plus, zewnętrzne przeszklone, tłoczenie Xs1, rozmiar 90 z ościeżnicą 10CP

Opis

Drzwi KMT PLUS z przeszkleniem stosuje się głównie jako drzwi wejściowe do domów jednorodzinnych spełniają wymagania drzwi zewnętrznych, a przeszklenie ze szkła hartowanego zapewnia bezpieczeństwo użytkowania. Wypełnienie z pianki poliuretanowej oraz ramiak z wysokogatunkowego drewna na obwodzie skrzydła umożliwiło uzyskanie drzwi gwarantujących satysfakcję użytkowników.

kmtkonstrukcja.jpg

 

3 godziny temu, mhtyl napisał:

aa

Masz coś na ten przykład co pokazałem poniżej? Tu widać podwójne uszczelki a u Ciebie jest tylko jedna więc czy masz miejsce aby dołożyć druga w innym miejscu.

przekroj%20skrzydlka.png

 

Dnia 5.02.2017 o 17:10, tofel3 napisał:

 

Ja też mam drzwi KMT PLUS,

 

Napisano

aa

2 minuty temu, tofel3 napisał:

Już się teraz zamotałem, Drzwi KMT Plus  z przeszkleniem, a futryna KMT ENERGY 60

Czyli jak? masz drzwi KTM PLUS z przeszkleniem i futrynę KTM ENERGY 60 czy inną. Bo ja po wpisaniu hasła KTM PLUS wyszło mi to co wkleiłem.

Gość Razmes
Napisano

Drzwi tak, ale ościeżnicę możesz wybrać z kilku. W tym energy 60.

  • 2 lata temu...
Napisano

Witam. Pewnie jak większość dopiero teraz zauważyłem po zakupie Drzwi KMT Plus  jakie są one naprawdę .

Krótko Moje drzwi  KMT  Plus 75 PASSIVE 100 ,  za 5285 zł  , za wszystko dopłaciłem , wkładka, anodowanie, szyby , dodatkową szerokość PASSIVE ( bajki o jakich mało ) , po zamontowaniu dziury przy uszczelkach , ciągłe regulacje  ni nie wnoszą , wieje wiatrem aż trzeszczy a jak tak naprawdę dociągnę te drzwi to ciężko je zamknąć  ,, Omijać szerokim łukiem , jeśli ktoś potrzebuje szczegółowych informacji chętnie odpowiem ....( a jest co opisywać ) ktoś zapyta reklamacja , odpowiadam co to u nich znaczy reklamacja , to jest czekanie aż klient zapomni...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Dzień dobry, Jako ekspert marki OSMO chciałbym podzielić się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi prawidłowego olejowania tarasu drewnianego. Temat wraca co sezon, a odpowiednie zabezpieczenie drewna jest kluczowe, by cieszyć się jego wyglądem i trwałością przez lata. Dlaczego warto olejować taras? Taras to miejsce narażone na intensywne działanie słońca, deszczu, śniegu i zmian temperatury. Drewno bez odpowiedniego zabezpieczenia zaczyna szarzeć, pękać i chłonąć wilgoć. Olejowanie, szczególnie z użyciem specjalistycznych olejów do drewna zewnętrznego, chroni powierzchnię i pozwala zachować jej naturalne piękno. Oleje OSMO – co je wyróżnia? Produkty OSMO do tarasów, np. OSMO Olej tarasowy, są na bazie naturalnych olejów i wosków roślinnych. W przeciwieństwie do lakierów, nie tworzą szczelnej powłoki, lecz wnikają w drewno, pozwalając mu oddychać. Olej nie łuszczy się i nie wymaga szlifowania przy odnawianiu – wystarczy oczyszczenie i ponowne nałożenie produktu. Krok po kroku: jak olejować taras Przygotowanie powierzchni: Drewno powinno być czyste, suche i odpylone. W przypadku starych powierzchni – zalecamy dokładne mycie oraz szlifowanie papierem o gradacji 80–100. Wybór oleju: OSMO oferuje kilka wariantów olei do tarasów  – zarówno bezbarwne, jak i pigmentowane (np. Bangkirai Teak, Szary). Pigmenty dodatkowo chronią przed promieniowaniem UV. Aplikacja: Olej nakładamy cienką warstwą pędzlem lub aplikatorem (np. OSMO Floor Brush 150 mm). Po 12 godzinach schnięcia można nałożyć drugą warstwę – tylko na surowe drewno. W przypadku renowacji zwykle wystarcza jedna warstwa. Warunki pogodowe: Olejować należy przy temperaturze powyżej +10°C, bez deszczu przez minimum 24h po aplikacji. Pielęgnacja i renowacja Regularna kontrola stanu powłoki – zwłaszcza po zimie – pozwala szybko zareagować. Jeśli kolor blaknie lub powierzchnia traci hydrofobowość, wystarczy ją oczyścić i nałożyć nową warstwę oleju. Chętnie odpowiem na pytania – zarówno dotyczące doboru produktu, jak i techniki aplikacji.   Pozdrawiam serdecznie, Ekspert OSMO 
    • Olej Ochronny UV Osmo 420 to wysokiej jakości preparat przeznaczony do zewnętrznej ochrony drewna. Jego głównym zadaniem jest zabezpieczenie powierzchni drewnianych przed szkodliwym wpływem promieni UV, co zapobiega procesowi szarzenia drewna i wydłuża jego trwałość.   Zastosowanie Powierzchnie pionowe na zewnątrz: drzwi, okna, parapety, wiaty garażowe, fasady drewniane, płoty, pergole, altany. Ochrona przed promieniowaniem UV: spowalnia proces szarzenia drewna o faktor UV 12 w porównaniu z niezabezpieczonym drewnem. Jako powłoka wykończeniowa: na istniejące już powłoki pigmentowe, wydłużając czas pomiędzy koniecznymi pracami renowacyjnymi.  Właściwości Bezbarwna powłoka o jedwabistym połysku: podkreśla naturalny wygląd drewna. Mikroporowata struktura: pozwala drewnu swobodnie oddychać, redukując pęcznienie i kurczenie się drewna. Hydrofobowość: chroni powierzchnię przed wodą i brudem. Odporność na pękanie i łuszczenie: nie pęka, nie łuszczy się, ani nie odpryskuje. Łatwa aplikacja i renowacja: nie wymaga szlifowania ani gruntowania. Skład i bezpieczeństwo Na bazie naturalnych olejów roślinnych: bezpieczny dla zdrowia i środowiska. Zawiera biocydy: chroni przed atakiem pleśni, alg i grzybów. Przeznaczony do użytku zewnętrznego: ze względu na zawartość biocydów.  Aplikacja Przygotowanie powierzchni: drewno musi być czyste, suche i wolne od śladów zmrożenia (maksymalna wilgotność 20%). Narzędzia aplikacyjne: pędzel Osmo lub wałek z mikrofibry. Ilość warstw: dla skutecznej ochrony należy nałożyć 2 warstwy powłoki. Czas schnięcia: ok. 10–12 godzin w normalnych warunkach (23°C / 50% wilgotności względnej). Wydajność: 1 litr wystarcza na pokrycie ok. 18 m² przy jednej warstwie. Uwagi Efekt na białych powierzchniach: ze względu na wysoką zawartość olejów, bezbarwny Olej Ochronny UV może powodować lekkie zażółcenie na białych powierzchniach. Do wykończenia drewna barwionego na biało zaleca się użycie Lazury Olejnej do Ochrony Drewna w kolorze białym (900).  
    • Восстановление бампера автомобиля — это популярная услуга, которая позволяет вернуть заводской вид транспортного средства после небольших повреждений. Передовые технологии позволяют убрать сколы, трещины и вмятины без полной замены детали. При выборе между ремонтом или заменой бампера [url=https://telegra.ph/Remont-ili-zamena-bampera-05-22]https://telegra.ph/Remont-ili-zamena-bampera-05-22[/url] важно рассматривать уровень повреждений и экономическую рентабельность. Профессиональное восстановление включает выравнивание, грунтовку и покраску. Замена бампера требуется при критических повреждениях, когда реставрация бамперов нецелесообразен или невозможен. Стоимость восстановления варьируется от материала изделия, характера повреждений и типа автомобиля. Пластиковые элементы допускают ремонту лучше металлических, а современные композитные материалы требуют профессионального оборудования. Профессиональный ремонт продлевает срок службы детали и обеспечивает заводскую геометрию кузова. Охотно дам содействие, когда потребуется по вопросам Фольксваген поло замена заднего бампера - пишите в Telegram jje60
    • Dzięki za odp.   Mam właśnie bardzo złe przeczucie ze jak przegadam temat z radca to okaże się ze prawo to jedno a urzędy i tak mogą chcieć dokumentów.   Na ten moment nie mam nawet działki - próbuje się rozeznać ogólnie w temacie.   Ogólne informacje da się jakoś znaleźć, ale szukając detali następuje niestety zderzenie ze ścianą.
    • Odpowiedź może być tylko jedna. Metalowe! Może je zniszczyć tylko siła fizyczna. Plastyk zniszczy nawet promieniowanie słoneczne UV.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...