Skocz do zawartości

ile bedzie kosztowac ten dom


Recommended Posts

Napisano
witam wszystkich serdecznie.
jako ,że jest to mój pierwszy post prosze o wyrozumialosc za bledy.

planuje zakup dzialki i pózniejsza budowe domu :
http://www.extradom.pl/StronaProjektu.aspx?projektID=4488

chce zmienic w projekcie polozenie garazu - bedzie od strony sypialni -chcialbym takze zrezygnowac z kotlowni przy wiatrolapie .garaz chce wydluzyc i tam zrobic miejsce na kotlownie.
miedzy sypialniami 7 a 8 chce zrobic przejscie do garazu (rezygnuje z szaf które sa w projekcie).
Nie bede wykanczal poddasza chcialbym zrobic sam parter.
rezygnuje tez z kominka i z lukarny z tylu domu.
Prosze was o opinie ile moze kosztowac zbudowanie tego domu systemem gospodarczym-czesc prac wykonalbym sam (plytki ,panele ,gladzie,malowanie ,docieplenie scian, zalewanie fundamentów ).
jestem z dolnego slaska
bardzo dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam.
Napisano
Coz ja zaczelam budowe ponad 2 lata temu i troche sytuacja na rynku sie zmienila. Ale powiedzialabym ze minimum 200 000 zl taka budowa bedzie kosztowac.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Cytat

A może jeszcze ktoś pomoże maciejdm1?


ile ci nie wyjdzie i tak na koniec jak podliczysz to wyjdzie 30-50% wiecej niz zakładałaś, myśle ze wiele osób to juz przerabiało:]
  • 4 tygodnie temu...
Napisano
Podana cena bez instalacji ponad 217 tys zł. Myślę że zmieścisz się w jakiś 600-700 tys. jeśli nie wierzysz to próbuj taniej tylko jak chyba że pomoże Ci wujek, ciocia, szwagier, itp
  • 3 miesiące temu...
Napisano
skoro twierdzisz że częsc zrobisz sam to czemu nie całośc wtedy zaoszczędzisz b.dużo ale tak serio to trudno określić ile to wyniesie wszystko zależy na jakim etapie zakonczysz no i ile zrobisz sam ale tego bym odradzał bo z doświadczenia wiem jak wyglądają prace wykonane przez amatora
Napisano
to nie jest drogi dom. Dach jest bardzo prosty (to zmniejsza koszty) i dom nie jest jakiś wielki. Nie ma jakichś specjalnych podrażających bajerów. Moim zdaniem pod klucz w średnim standardzie 450-500 tys to spokojnie.
Napisano
Cytat

to nie jest drogi dom. Dach jest bardzo prosty (to zmniejsza koszty) i dom nie jest jakiś wielki. Nie ma jakichś specjalnych podrażających bajerów. Moim zdaniem pod klucz w średnim standardzie 450-500 tys to spokojnie.


Znajomy budowlaniec stwierdził: "Jeśli to nie Warszawa, to połozy jakieś cztery setki" Znaczy się 400 tys.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
witam ja proponuje tak znajdź jakiegoś emeryta który muruje itd dasz mu miesięcznie 1200 zł i dłubał ci będzie 6 miesięcy lub więcej a ty mu pomagaj a resztę zrobisz sam oszczędność może być duża ale niekoniecznie i kiedy ty zarobisz jak będziesz mu pomagał ale to też wyjście
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Cytat

Podana cena bez instalacji ponad 217 tys zł. Myślę że zmieścisz się w jakiś 600-700 tys. jeśli nie wierzysz to próbuj taniej tylko jak chyba że pomoże Ci wujek, ciocia, szwagier, itp



600-700 tys.??? to chyba lekka przesada
dom ma prostą bryłę, dwuspadowy dach, jest na planie prostokąta.
zależy jakich materiałów użyjesz i od wielu innych czynników

Koszt budowy *:
Wartość ogółem:
242 200,00
- stan surowy:
126 400,00
- wykończenie:
115 800,00
UWAGA:
Powyżej podano orientacyjny koszt budowy - wrzesień 2008
*) Powyższy koszt budowy ma charakter wyłącznie orientacyjny.
http://projektydomow.gazetadom.pl/hr_mania_b_z_garazem.htm

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Witam Mam problem spowodowany brakiem uzyskania pozwolenia na budowę przez to że droga prowadząca do działki (wewnętrzna , prywatna ) ma 3.5 metra szerokości a nie 5 m , dodam że moja działka i dwie przed moja są jedyne nie zabudowane licząc od wjazdu z drogi publicznej na drogę wewnętrzną a dalej za moją działka jest około 6-7 domów.  I jak to działa że tamte domy dostały pozwolenie a ja nie dostałem i działka przed moją również nie dostała pozwolenia  bo rozmawiałem z sąsiadem.   Czy oprócz służebności jest jakaś inna szansa odwołania się i sensowna argumentacja tego przypadku ? Ktoś może miał podobną sytuację w ostatnim czasie ?    
    • No i tym samym zwiększyć śliskość nawierzchni    
    • Jak fugę wykorzystałbym rzadki beton. Jak trochę przyschnie, zamieść całość a po całkowity wyschnięciu fug, przeczyścić kamienie wodą, można czymś zaimpregnować (pod warunkiem, że kamienie się ładnie doczyszczą)
    • Instrukcja olejowania nowego tarasu drewnianego z zastosowaniem produktów Osmo   Aby zapewnić trwałość, odporność na warunki atmosferyczne oraz estetyczny wygląd tarasu, niezbędne jest odpowiednie zabezpieczenie drewna jeszcze przed montażem. Poniżej przedstawiamy sprawdzony sposób pracy z wykorzystaniem renomowanych produktów marki Osmo. 1. Gruntowanie – Osmo WR Aqua 4001 Wszystkie elementy drewniane – deski tarasowe i legary – gruntujemy preparatem WR Aqua 4001. Grunt aplikujemy z każdej strony, zwracając szczególną uwagę na krawędzie oraz spód desek. Po nałożeniu preparatu drewno musi schnąć przez minimum 24 godziny w suchym, przewiewnym miejscu. 2. Pierwsza warstwa Oleju Tarasowego Osmo – przed montażem Po wyschnięciu gruntu nakładamy pierwszą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Olej nanosimy: Z obu stron desek tarasowych (góra i dół), Na wszystkie powierzchnie legarów. Dzięki temu drewno jest zabezpieczone zarówno od strony ekspozycji, jak i od strony gruntu/wilgoci. 3. Montaż tarasu Po całkowitym wyschnięciu oleju deski i legary montujemy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Prace należy prowadzić w suchych warunkach pogodowych. 4. Druga warstwa Oleju Tarasowego Osmo – po montażu Po zamontowaniu desek, na ich widoczną (górną) stronę nakładamy drugą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Zapewnia to pełną ochronę przed działaniem promieni UV, deszczem i śniegiem oraz nadaje drewnu piękne, naturalne wykończenie. 5. Zabezpieczenie końcówek desek – Osmo 5735 Impregnat do czoła deski Na zakończenie każdą czołówkę (końcówkę) deski zabezpieczamy specjalnym impregnatem Osmo 5735. Zapobiega to nadmiernemu wnikaniu wilgoci przez czoła, co jest szczególnie ważne, ponieważ właśnie tam drewno najbardziej chłonie wodę i jest narażone na pękanie.   Dodatkowe wskazówki: Drewno przed impregnacją i olejowaniem powinno mieć wilgotność poniżej 20%. Idealne warunki pracy: temperatura od +10°C do +30°C, brak opadów i wysoka wilgotność względna powietrza. Do aplikacji zaleca się używać pędzla do drewna, wałka lub specjalnych akcesoriów Osmo.  
    • Dzięki za podpowiedź. Osobiście, skupiam się na lepszych parametrach (choć tu różnica w nich jest niewielka) bo będę potrzebował ich później do świadectwa energetycznego przy wniosku o dofinansowanie pompy ciepła. Z trudnościami w układaniu jakoś sobie spróbuję poradzić.   Szukając jakiegoś "haczyka", myślałem właśnie o parametrach nie podanych w opisie ale skoro ich nie podali, to raczej są mniej istotne i do pełnej oceny tych produktów pozostaje tu pewnie to, co opisałeś, czyli wygoda w układaniu, rozwarstwianie, pylenie, itp. W międzyczasie spróbowałem porównać wełnę szklaną "piano", czyli tą którą używałem dotychczas, z "KT37", czyli jedną z tych, które chcę dokupić i wydają się jednakowe. Jedyna różnica poza długością w rolce i ceną to ta, że sprzedawane są w dwóch innych marketach budowlanych pod różną nazwą.   Podsumowując, jeśli nie ma zbyt dużych różnic między "Uni-matą 38" a "KT 37", to zamówię tą "KT 37". Jest tańsza za metr kw., delikatnie cieplejsza i ma takie same właściwości, jak "Isover Piano", którego używałem dotychczas.      
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...