Skocz do zawartości

Z Czego budować Garaż 9x15x4


Recommended Posts

Witam, pytanie do was może ktoś stał przed podobnym dylematem. Planuję postawić Garaż o wymiarach 9x15x4. Dach dwuspadowy na węższej ścianie. Chcę tam postawić podnośnik i teraz moje pytanie brzmi W jakiej technologii postawić ten budynek? Wiaodmo pozwolenia itp 

Chodzi mi żeby ktoś z doświadczenia doradził, większość rzeczy musiałbym zlecić.

* płyta fundamentowa, słupy stalowe na to płyta warstwowa ?

* płyta fundamentowa / fundmanet pod słupy, konstrukcja drewniana i na to płyta warstwowa/ osb ?

* klasycznie wienic + fundament i potem pustak solbet 24 cm(styropian na elewacje ?) i dach standardowo blacha + ocieplenie(wełna,styropian czy piana)

Kilka przykładów, z chęcią wysłucham jakichś pomysłów innych. Koszty wiadomo pewnie podobne ale chodzi żeby to wmiare szybko zrobić i stało solidnie. Nie mam doświadczenia z budowlanka.

Dzięki i pozdrawiam.  

 

 

Link do komentarza

Przede wszystkim musisz mieć projekt tego obiektu i wszystkie te sprawy omówisz z projektantem podczas zlecania mu zadania. 

Płyta warstwowa nie jest złym pomysłem, a jeszcze jakbyś kupił gdzieś gotową konstrukcję stalową jako szkielet, to miałbyś tanio i szybko. Takie gotowe hale (używane) do nabycia bywają. I wcale nie tak rzadko.

Link do komentarza
1 minutę temu, grunt12345 napisał:

 Może ktoś był w podobnej sytuacji i coś wybrał fajnego.