Skocz do zawartości

Hydroizolacka łazienki


Recommended Posts

Czeka mnie gruntowny remont mieszkania w bloku. Nowe budownictwo, jednak na ścianach pokoju sąsiadującego z łazienką i łazienki pojawił się grzyb. Wydaje mi się, ze problem może leżeć w wentylacji.  Czytałem trochę na ten temat i chciałbym od podstaw wyremontować łazienkę. Ściany są i tak do oczyszczenia. Co polecicie do hydroizolacji łazienki? Myślałem o foli w płynie pod płytki, dokładnie o tej https://www.sanier.pl/produkt/nanodefense-eco-kerakoll/ jednka nie wiem czy przy wyborze materiałów budowlanych sugerować się artykułem z internetu. Co polecacie? Ja jestem zielony w tej materii!

Link do komentarza
2 godziny temu, Teodor Wawrzyn napisał:

Ja jestem zielony w tej materii!

Sam będziesz robił ten remont, czy masz umówioną ekipę?

Ekipa ma jakieś doświadczenie? Powinni doskonale wiedzieć czym co izolować...

Podłogę w łazience nie wystarczy "pomazać" folią - trzeba zastosować średnią, czy nawet w pewnych rozwiązaniach - ciężką hydroizolację... Jak z grubsza wyglądają Twoje plany/zamiary na urządzenie/wyposażenie łazienki? jaka wielkość, wanna, czy prysznic, brodzik, czy walk-in?

Ściany - po wytruciu grzyba - można potraktować środkiem, który równocześnie nie pozwoli rozwijać się fruwających wszędzie zarodników i odizoluje ścianę od wpływu pary wodnej z powietrza w łazience...

 

2 godziny temu, Teodor Wawrzyn napisał:

Wydaje mi się, ze problem może leżeć w wentylacji. 

A ja jestem święcie przekonany, że decydujący wpływ ma nieskuteczna, niesprawna wentylacja w całym mieszkaniu!

 

2 godziny temu, Teodor Wawrzyn napisał:

Ściany są i tak do oczyszczenia.

W krytycznych sytuacjach należy czasami skuć i wykonać nowe tynki, szczególnie wtedy, gdy w "mokrych" pomieszczeniach z rozpędu zrobiono tynki gipsowe... a grzybki lubią rozwijać się na gipsie :yahoo:

 

Pytasz o to:

2 godziny temu, Teodor Wawrzyn napisał:

Co polecacie?