Skocz do zawartości

Ceny za malowanie ścian wewnętrznych


Recommended Posts

  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Z wieloma z Was sie zgodzić nie mogę icon_smile.gif może być w miarę tanio i zrobione idealnie przez doświadczoną firmę.

Wydaje mi się że wszystko zależy od zakresu prac i ile damy im metrów. Ja płace 15zł za szpachlowanie i malowanie i wydaje mi się to bardzo przyzwoitą ceną. Ekipa która będzie to wykonywała ma bardzo duże doświadczenie i praktycznie cały rok pracują i oglądałem ich realizacje.

15zł ale będą także wykonywac elewację zewnętrzną na gotowo, podwieszanie sufitów,stawianie scianek działowych, ocieplanie poddasza. więc mam na wszystko troche lepsze ceny jednak tez więcej pracy i pewnie i ja jak i ekipa która z pewnościa worek kasy i tak wyciągnie odemnie będzie zadowolona:)
  • 7 lata temu...
Napisano

Chciałbym zlecić wykonanie takiej usługi. Orientuje się ktoś, jak aktualnie plasuje się zakres cenowy? (nie chcę, by mnie ktoś "obstrzygł" ze względu na nieznajomość tematu)

  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Dnia 24.01.2011 o 17:05, andrej napisał:

Witam i pozdrawiam wybitnego szpachlarza ktory gladzie naklada w 3lub 4krotnie .Ja wykonuje tynki gipsowe pod tapety jak zarowno farbe swoje uslugi wykonuje w holandii no jesli czytam takie wlasnie posty wybitnych szpachlarzy to mi sie smiac chce bo taniej jest otynkowac i za taka usluge bez szlifowania biore 6euro a pan tu w kraju jest drozszy mimo ze praca jest tu tansza .Moim zdaniem nie zna sie pan dlatego nie podawal bym swego numeru .Przez ostanie lata wspolpracowalem z polskimi tynkarzami fachowcami i przestalem szukac ludzi do pracy poniewaz nie znalazlem.Najlepszymi ludzmi tynkarzmi okazywali sie ludzie ktorzy nie wykonywali tynkow czy gladzi w polsce icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif
A zapomnialem dodac ze w cenie jest wliczony material i dobrze na tym wychodze

 

Nawiązując do tematu rozmowy. Pan z Holandii którego brzydko mówiąc .... Wypowiada się brzydka na wypowiedź Pana który bardzo dobrze i szczegółowo opisał swój cennik. Brawa dla Pana który zna się na robocie i ceni się. A  Pan z Holandii niech nadal robi za darmo te tynki i się pruje to w kacu się zrujnuje😅😅😅😅😅

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Co do oświadczenia projektanta o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej, lub braku takiej możliwości, to logika nie ma tu nic do rzeczy. Niestety, bo nikt chyba się nie przejmował czy to ma sens. Po prostu nowelizując ustawę prawo budowlane (po raz nie wiadomo już który) dodano takie oświadczenie do listy wymaganych dokumentów.  Natomiast co do źródła ciepła i kotła na paliwo stałe to trzeba sprawdzić miejscowy plan zagospodarowania (ewentualnie decyzję o warunkach zabudowy( oraz uchwały antysmogowe obowiązujące na danym terenie. 
    • To trochę tak nie działa, no ale dobra https://fachowiec-budowlany.pl/budownictwo/jak-samodzielnie-wykonac-wylewke-anhydrytowa/   Mogło być gorzej
    • Chciałbym się zapytać o skuteczność stosowania kotew spiralnych przy zszywaniu rys w ścianach piwnicy z bloczka betonowego. Dom nowobudowany, stoi ok 3 lat, podłoże gliniaste z podsypką piaskową. Mam taką sytuację że rysy pojawiły się pod dwoma oknami w piwnicy (mniej więcej na środku) idące od ławy po samą wnękę okna. Oraz występują też rysy w miejscach gdzie na parterze są okna narożne, jakby od nacisków punktowych, może też od osiadania albo jedno i drugie. Pomijam fakt że mam też rysy na łączeniach ścian nośnych zewnętrzych z wewnętrznymi ale tu nie będę miał dostępu żeby wkleić kotwy spiralne. Czy te kotwy sprawdzą się w przypadku gdy rysy powstały na wskutek dużych nacisków punktowych? Czy podcinanie fug na ok 4-6cm będzie bezpieczne w takim wypadku? Poniżej rysunek poglądowy jak to u mnie wygląda. Na początku miałem plan żeby pod oknami wyciąć jedną warstwę bloczka i wkleić pręty zbrojone po każdej ze stron okna i zalać betonem (takie "podproże" jakby). Ale z tymi kotwami spiralnymi będzie chyba prościej. Tylko nie wiem czy te kotwy trzeba wklejać od wewnątrz czy od zewnątrz czy z obu stron?  
    • Może jakąś oryginalną pergolą? Taką pergolę możesz obsadzić na przykład pnącymi roślinami. 
    • Aby skutecznie przygotować olejowaną podłogę do odświeżenia, konieczne jest jej dokładne oczyszczenie z brudu, tłuszczu i resztek wcześniejszych środków pielęgnacyjnych. Do tego idealnie sprawdzi się OSMO (3019) – koncentrat do intensywnego mycia podłóg olejowanych. Krok po kroku: 1. Przygotowanie roztworu: Standardowe czyszczenie: rozcieńcz koncentrat OSMO 3019 w proporcji 1:10 z wodą. Silne zabrudzenia: użyj mocniejszego roztworu 1:8 z wodą. 2. Mycie podłogi: Nanieś roztwór na podłogę przy użyciu mopa z mikrofibry. Nie dopuszczaj do wyschnięcia – powierzchnia powinna pozostać wilgotna przez kilka minut, nawet do 10 minut, aby preparat skutecznie rozpuścił zanieczyszczenia. 3. Płukanie i osuszanie: Zmyj dokładnie czystą wodą, regularnie płucząc mopa. Ściągnij nadmiar wilgoci i pozostaw podłogę do całkowitego wyschnięcia. Uwaga: Nie używaj zbyt dużej ilości wody – podłogi olejowane są odporne, ale nadmierna wilgoć może wpłynąć na drewno. Gotowa podłoga po takim czyszczeniu jest przygotowana do dalszej pielęgnacji lub regeneracji przy użyciu np. OSMO Wosków Twardych Olejnych lub Wosków Regeneracyjnych .
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...