Skocz do zawartości

Wykończenie ścian wewnętrznych Bardzo proszę o pomoc


Recommended Posts

Witam,

Bardzo prosze o pomoc bo juz sam nie wiem co robic.

Sciany byly uprzednio malowane jakas tania farba przez dewelopera. Porobilem poprawki i wszytstko zagruntowalem unigruntem atlasa 1:3 (walkiem). Po pomalowaniu pierwszej warstwy na scianie utworzyly sie nieregularne zgrubienia tak jakby farba nalozyla sie kilkukrotnie. Wyglagalo to tragicznie wiec postanowilem wszytsko zeszlifowac i zagruntowac te miejsca zeszlifowane unigruntem 1:1 dwa razy aby miec pewnosc ze wchlonelo. Pomalowalem ponownie i tu problem. Pod swiatlo te miejsca zagruntowane odcinaly sie od reszty i wygladaly jak odciete kwadraty, z tym ze w tych zagruntowanych miejscach struktura farby byla super. Zeszlifowalem wszytsko. Sciany sufit. Wyrownalem powierzchnie tak aby byla gladka ale nie zdzieralem farby. I teraz moje pytanie co mam dalej zrobic? Czy mam to znow gruntowac? Umylem sciany i widzialem ze na wiekszosci miejsc woda sie wchlonela ale w tych kwadratach poprawianych wysychalo duzo wolniej.

Bardzo prosze o pomoc bo stoje w miejscu i sam nie wiem co mam robic. Czy gruntowac czy zdzierac czy co.

Pozdrawiam

Link do komentarza
3 minuty temu, Michal0 napisał:

Czy gruntowac czy zdzierac czy co.

Dobrze by było gdybyś fotki wstawił ....ale po tylu operacjach wykonanych na powierzchniach to nie wróży nic dobrego . Jeżeli jesteśpewien tego szlifowania wszystkiego ....poświeć halogenem i to dobrym po powierzchniach , jak nie znajdziesz różnic w powierzchni zeszlifowanej to Grunt Śnieżki rozrobiony na rzadko z unigruntrm Atlasa ....wałek i do roboty . Ale na moje oko to wszystko do szpachlowania jeszcze raz.

Link do komentarza

Ciezko zrobic dobre zdjecia na ktorych cos widac. Tak to jest jak slucha sie nie tych co powinno :( 

 

Na sucho po tym szlifowaniu nie widac roznic, dopiero gdy przecieralem na wilgotno sciany po kurzu to widzialem ze w miejscach gdzie ten grunt byl miejscami 1:1 tam nie wsiaka woda tak szybko, jak na pozostalej czesci sciany.

 

Czy ponowne zagruntowanie calosci by nie wystarczylo np samym rozcienczonym unigruntem ? nie bardzo mam dostep do tej sniezki grunt bo jestem za granica:( 

Link do komentarza

Dzieki.

Pojade jutro po ta farbe podkl-grunt i sprawdze co i jak.

 

Powiedz mi jeszcze co miales na mysli przez pewnosc w szlifowaniu tego wszystkiego? Tak jak pisalem nie szlifowalem do golego tylko wyrownalem powierzchnie i strukture farby wiec farba i cala reszta dalej tam jest

 

 

 

 

Link do komentarza
4 minuty temu, Michal0 napisał:

Jest gladka ale jesli chodzi o jednakowa chlonnosc to na pewno nie stad te dziwne wysychanie wody, miejscami schnie szybciej a miejscami wolniej (tak gdzie byl unigrunt 1:1)

I po to masz farbę gruntującą aby wyrównać chlonność podłoża pod dalsze warstwy farb docelowych.

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Ogrzewanie hydrauliczne, które występuje w 99% nowych polskich domach jest mniej efektywne i droższe niż bezpośrednie ogrzewanie pompą powietrze-powietrze, bo COP zależy od różnicy temperatur, a wodę trzeba ogrzać do ok 30°C, za powietrze do 22°. Proponuję zainteresować się systemem HVAC. V-wentylacja z odzyskiem ciepła wykonana pod ilość mieszkańców, a nie na kubaturę. Musi być, gdy chcemy używać klimatyzacji, bo latem przy chłodzeniu wentylacja grawitacyjna nie działa i oddychamy coraz bardziej zużytym powietrzem, co prowadzi do różnych dolegliwości. AC- jakość powietrza, za którą odpowiadają rewersyjne pompy ciepła (klimatyzatory). Temperatura cały rok, a wilgotność, która tworzy zaduch latem (tryb dry). H- ogrzewanie, czyli w przypadku, gdy klimatyzacja nie da rady (zazwyczaj kilka dni w roku) do uruchamiają się maty grzewcze. Ogrzewanie oporowe to COP 1, ale ono jest w tym systemie tylko wspomaganiem na wypadek ekstremalnych mrozów, awarii, czy dla komfortu, gdy ktoś chce bardziej dogrzać pokój. Poza tym pompy ciepła wciąż działają, więc zużycie jest śladowe. Dlaczego potrzebne są maty? Czy nie można dobrać większej mocy klim? Chodzi o to, że sezon grzewczy trwa ponad pół roku, a średnia temperatura w tym czasie w ostatnich latach to +5C i wciąż rośnie. Jeśli pompa będzie za duża to przez większość sezonu będzie działać on-off i łączne zużycie wyjdzie 2-3x większe. Jeśli rekuperacja jest zrobiona zgodnie ze sztuką, czyli działa na 20-30m3//osobę to klimy 30W/m2 są wystarczające. Cały system wychodzi przy okazji najtaniej i zapewnia zużycie poniżej 15kWh/m2. Ponadto warto wiedzieć, że powietrze nawiewane z anemostatów po odzysku ciepła jest tylko o kilka stopni chłodniejsze od domowego. Gdy podajemy je z góry to zapobiega ścieleniu się ciepłego przy suficie, a samo zanim opadnie zdąży się ogrzać. Daje to komfort w strefie przebywania ludzi. System musi być kompletny i dobrze przemyślany. 
    • A stoją zapewne obok siebie... więc jak zrobi się z nich  "kątownik" - będą stały jeszcze stabilniej...
    • Może być różnie, bo one są dość wiotkie. Zależy też, jak równa jest posadzka w garażu.
    • Komentarz dodany przez G: Beton nie kosztuje 200-250. Ceny z przed pandemi
    • ocieplenie dachu pur? odrazu na deski? tylko ze dach to deski membrana papa i blacha bez łąt nie beda sie parzyc deski? ale musze jakas wentylacje zrobic tym bardziej przy ociepleniu?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...