Skocz do zawartości

Szybkie napędy do bram wjazdowych i garażowych


Recommended Posts

Napędy obsługujące bramy wjazdowe oraz garażowe powinny być szybkie, bezpieczne i bezawaryjne. Wszystkie te kryteria spełniają siłowniki firmy Beninca Polonia, które pod względem jakości i zastosowanych w nich rozwiązań plasują się w absolutnej czołówce dostępnych na rynku siłowników.


Pełna treść artykułu pod adresem:
https://budujemydom.pl/wokol-domu/ogrodzenia/a/31286-szybkie-napedy-do-bram

Link do komentarza
Gość Maciej Turski. Futunext. Twój inteligentny dom.

Integracja bramy wjazdowej i pozostałych napędów z systemem KNX to zawsze dobry pomysł. Korzyścią jest nie tylko możliwość zdalnego sterowania bramą za pomocą telefonu, czy komputera (do tego nie trzeba KNX). System KNX integruje wszystkie rozwiązania elektryczne i elektroniczne w domu, dzięki temu nasz przycisk na pilocie może wywołać cały scenariusz o nazwie "Powrót do domu", w skład którego mogą wchodzić np. następujące działania: - czasowe otwarcie bramy wjazdowej - uruchomienie odpowiedniej kompozycji oświetlenia na zewnątrz - opóźnione otwarcie bramy garażowej - tymczasowe wyłączenie tryskaczy ogrodowych - oraz uruchomienie odpowiedniej sceny wewnątrz domu (oświetlenie, ogrzewanie, multimedia) a nawet: - rozbrojenie alarmu i otwarcie drzwi wejściowych (przy zadbaniu o odpowiednie warunki bezpieczeństwa całego systemu).

Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
KNX to nie jedyny system współpracujący z Beninca. Nawet bez systemów inteligentnych domów rozwiązanie automatyki otwierania bram wjazdowych i garaży ma sens użytkowania. Jest to duża wygoda. A napędy Beninca robią niezłą robotę. A najlepiej seria Turbo.
Link do komentarza
  • 4 miesiące temu...
Gość Zbyszek Zabrze
Mam taki napęd bull turbo u siebie - zasuwa aż miło :-) !!! Cichy i bardzo ładnie chodzi - mam tu na uwadze zwolnienia na końcu i łagodny start. Z czystym sumieniem polecę to każdemu :-)
Link do komentarza
  • 10 miesiące temu...
Gość plot-bud.pl

Automatyka jest bardzo ważna, nie ma co na niej oszczędzać, bo potem są problemy w codziennym użytkowaniu i się człowiek tylko wkurza. Na pewno warto temat dobrze przemyśleć i nie kupować na łapu capu pierwszego lepszego chińskiego badziewia z marketu. Ale sprawa automatyki to tylko jedna kwestia a drugą i myślę, że jeszcze ważniejszą jest kwestia samej bramy, bo co nam po najlepszej automatyce z najwyższej możliwej półki jeśli będzie ona pracować z byle jaką bramą z marketu. Przy wyborze bramy warto zwrócić uwagę z czego ona jest zrobiona tj. np. w przypadku bramy dwuskrzydłowej kluczowe znaczenie mają słupy bramy - ważne by były odpowiednio solidne a więc odpowiednio szerokie profile i odpowiednio grube ścianki, bo w przeciwnym razie skrzydła zaczną nam obwisać i pojawią się niepotrzebne opory itp. problemy, to samo tyczy się skrzydeł, lepiej zwrócić uwagę by bie były one zbyt ciężkie. Podbnie w przypadku bramy przesuwnej, zbyt duży ciężar skrzydła to duże opory oraz obwis skrzydła co prowadzi do dużo szybszego zużycia automatyki. 

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • To moja instalacja wydaje mi się ze to typ zamknięty choć kompletnie na tym się nie znam. Kocioł na węgiel znika chcę przejść na zasilenie lpg z Gaspolu i pytam o kotły bo dostałem 2 opcje -kocioł gazowy firmy Termet: Gold Plus II 20 + Termet SG Plus 120 + regulator Termet ST-292 v3 + czujnik temp. zewn -VIESSMANN Vitodens 100-W B1HF + 100 litrów zasobnik na ciepłą wodę oczywiście mogę wybrać co innego stąd mój post by poznać opinie większej ilości osób. zasobnik wody ACV SMART 210 litrów wymiennik stal nierdzewna to moj pomysł wydaje mi się ze jest całkiem oki ale co do kotłów to brak pomysłu.  
    • A jaka ta "podłoga' jest teraz? Z czego zrobiona?
    • Jak nie planujesz izolacji od ziemi, czyli jak masz ściany piwnicy nieocieplone, to w miarę wyrównywnujesz powierzchnię, kładziesz folie budowlaną, wywijasz ją na wysokość docelowej wylewki, kładziesz rurki takie najlepiej pół cala dzieląc całą powierzchnię np na 3 części lub na 4. Pozimujujesz je za pomocą kupek z betonu. Po zastygnięciu wylewasz beton B20 lub B25, rozprowadzasz łatą i gotowe. Pracę możesz podzielić na te części, które są odgrodzone rurkami, będzie Ci łatwiej zaciągać. Potem w zależności od temperatury i wilgotności, a to trzeba organoleptycznie ocenić, zacierasz pacą sttropianową. Przy niskiej wilgotność w granicach 40-50% można to już zacierać po 4-5 godzinach, przy wyższej odpowiednio dłużej, czyli po 6-7 godzinach. Kałdziesz najlepiej płytę styropianową tak, żeby można było na niej stanąć i dostać się do całej powierzchni. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Po rozejrzeniu sie w temacie, bylo oczywiste, ze tylko frezowy .     Ulatwianie sobie pracy jest bardzo bliskie memu sercu. Nie lubie sie przemeczac . Oczywiscie, nie potrzebuje RR w postaci Makity z filmiku, znalazlam cos takiego: marka Tokachi ale to tylko tak z japonska wyglada.         @animus   Dzieki za troske o moje bezpieczenstwo w czasie pracy z rozdrabniaczem . Jesli chodzi o pilarke, to chyba to nie bedzie akumulatorowa. Zreszta, w tej chwili pilniejszym zakupem jest rozdrabniarka, bo zapasy drewna do kozy powinny wystarczyc do lata.    
    • Oczywiście wiem, że "wylewka zrób to sam" to temat wałkowany 100 razy, a tutoriali jest dwa razy tyle, natomiast moje pytanie jest nieco inne. Chciałbym wyrównać sobie podłogę w piwnicy własnymi siłami. zależy mi na tym aby materiał, którego użyję, był możliwie idiotoodporny. Nie wiem czy zwykły cement taki jest, czy też 21 wiek uraczył nas czymś jeszcze łatwiejszym w użyciu. Nie zależy mi szczególnie na tym aby podłoga nie miała pęknięć (tych estetycznych) ani żeby był to idealny poziom. Ważniejsze jest żeby było równe aniżeli idealnie poziome.    Dobrym przykładem jak ja widzę te różnice jest moje pytanie jakiś czas temu a propos tego jak poradzić sobie z montażem haka w suficie, który był z pełnej cegły, która lubiła się kruszyć. Można było albo - wkładać drewniane listewki rozporowe, papier toaletowy, ślinę i zaklęcia jak to robili nasi dziadowie przez stulecia i być oldskulowym lub - wlać kotwę chemiczną i powiesić na tym słonia   pomyślałem, że może z wylewką cementową vs (tu wstaw coś innego) jest podobnie
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...