Skocz do zawartości

Historia edycji

Eksperci Weber

Eksperci Weber

Dzień dobry,

 

dokładną instrukcję naprawy podłoża i układania posadzki w garażu znajdzie Pan na stronie:

https://www.pl.weber/systemy-podlogowe/jak-naprawic-stara-popekana-posadzke-w-domu-lub-garazu

https://www.pl.weber/garaz-przydomowy

 

W skrócie: frezujemy istniejącą posadzkę, potem stabilizujemy podłoże (spękania i rysy), następnie gruntujemy i układamy podkład podłogowy, np. zbrojony włóknem weber.floor 4310. Jest to świetny produkt, który również wykorzystuje się w posadzkach przemysłowych. Grubość układania w tym przypadku to 2-50 mm. W przypadku układania płytek, należy wybierać płytki mrozoodporne, w wysokiej klasie antypoślizgowości i odporności na ścieranie. Przed położeniem płytek zaleca się wykonanie izolacji podpłytkowej, chroniącej jastrych przed wnikaniem wody i innych cieczy.

 

Izolację wykonuje się z mikrozaprawy uszczelniającej weber.tec 824 lub weber.tec Superflex D2. Wszystkie połączenia ze ścianami oraz dylatacje przeciwskurczowe należy dodatkowo zabezpieczyć taśmami uszczelniającymi.

 

Jeśli natomiast chciałby Pan uzyskać posadzkę żywiczną, może Pan posiłkować się instrukcją krok po kroku:

https://www.pl.weber/garaz-przydomowy

gdzie, jako alternatywę dla posadzki betonowej, przygotowaliśmy instrukcję wykonania powłoki żywicznej.

 

W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu.

 

Pozdrawiamy!

 

Eksperci Weber

Eksperci Weber

Dzień dobry,

 

dokładną instrukcję naprawy podłoża i układania posadzki w garażu znajdzie Pan na stronie:

https://www.pl.weber/systemy-podlogowe/jak-naprawic-stara-popekana-posadzke-w-domu-lub-garazu

https://www.pl.weber/garaz-przydomowy

 

W skrócie: frezujemy istniejącą posadzkę, potem stabilizujemy podłoże (spękania i rysy), następnie gruntujemy i układamy podkład podłogowy, np. zbrojony włóknem weber.floor 4310. Jest to świetny produkt, który również wykorzystuje się w posadzkach przemysłowych. Grubość układania w tym przypadku to 2-50 mm. W przypadku układania płytek, należy wybierać płytki mrozoodporne, w wysokiej klasie antypoślizgowości i odporności na ścieranie. Przed położeniem płytek zaleca się wykonanie izolacji podpłytkowej, chroniącej jastrych przed wnikaniem wody i innych cieczy.

 

Izolację wykonuje się z mikrozaprawy uszczelniającej weber.tec 824 lub weber.tec Superflex D2. Wszystkie połączenia ze ścianami oraz dylatacje przeciwskurczowe należy dodatkowo zabezpieczyć taśmami uszczelniającymi.

 

Jeśli natomiast chciałby Pan uzyskać posadzkę żywiczną, może Pan posiłkować się instrukcją krok po kroku:

https://www.pl.weber/garaz-przydomowy

gdzie, jako alternatywę dla posadzki betonowej, przygotowaliśmy instrukcję wykonania powłoki żywicznej.

 

W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu.

 

Pozdrawiamy!

 

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Naturalny wygląd Podkreśla strukturę drewna – słoje i naturalne usłojenie stają się bardziej widoczne i wyraziste. Matowe lub satynowe wykończenie – wygląda bardziej naturalnie niż połysk lakieru. Oddychająca powierzchnia Drewno zachowuje zdolność do oddychania, co pomaga w regulacji wilgotności w pomieszczeniu. Mniejsze ryzyko wypaczeń przy zmianach temperatury i wilgotności. Łatwa konserwacja i naprawa Nie trzeba cyklinować całej podłogi przy uszkodzeniu – można punktowo odnowić fragment. Regularna konserwacja (np. środkiem do pielęgnacji olejowosków) wydłuża żywotność wykończenia. Przyjemność użytkowania Ciepłe i przyjemne w dotyku – idealne dla osób chodzących boso lub z małymi dziećmi. Mniej śliskie niż lakierowane podłogi. Ekologia i zdrowie Produkty olejowoskowe są często na bazie naturalnych olejów i wosków – bezpieczne dla zdrowia. Brak intensywnego zapachu chemii, przyjazne alergikom.   Osmo to jedna z najbardziej znanych marek oferujących wysokiej jakości olejowoski do podłóg drewnianych (i nie tylko). Produkty tej firmy są bardzo cenione zarówno przez profesjonalistów, jak i osoby samodzielnie wykańczające wnętrza.
    • Zgadza się, dlatego uważam że w skrajnych przypadkach, czyli pewnie dwie noce w roku lepiej dogrzać grzałką, niż przepłacać za większą pompę i martwić się o taktowanie. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Mam człowieka na miejscu. Będzie obserwował.
    • Dziś po południu test obciążeniowy z tego co mi tutaj alert pogodowy wysyła.  
    • To nie do końca tak. Po pierwsze T-CAP nie są jedynymi pompami na rynku, które utrzymują nominalną moc grzewczą w skrajnie niskich temperaturach (-20°C lub mniej). Ale inne o takiej charakterystyce są od nich wyraźnie droższe.  Po drugie, zdolność do utrzymywania mocy nominalnej w trudnych warunkach nie oznacza większej skłonności do taktowania. W praktyce jest wręcz odwrotnie. Taka pompa jest w stanie utrzymać moc nominalną w całym przewidywanym zakresie pracy (mniej więcej od -20 do +15°C). Ale równocześnie to i tak są pompy inwerterowe, czyli z możliwością automatycznego dostosowywania mocy do chwilowych potrzeb. Dla większości pomp powietrze/woda minimum to 30%. Czyli pompa nominalnie np. 9 KW jest w stanie działać w sposób ciągły już z mocą ok. 3 kW.  Natomiast w typowych pompach, których moc spada wraz ze spadkiem temperatury zewnętrznej, też mamy nominalnie np. 9 kW. Ale osiągane dopiero np. przy +7°C na zewnątrz. Natomiast przy -10°C taka pompa będzie miała np. 5-6 kW mocy. Właśnie wtedy będzie potrzebne użycie grzałek. Natomiast przy wysokiej temperaturze zewnętrznej i tak potrzebne będzie wykorzystanie funkcji inwertera. Ale co się stanie, jeżeli wiedząc o spadku mocy wraz z temperaturą zewnętrzną, zdecydujemy się na pompę nominalnie już nie 9 lecz 12 kW? Wtedy powyżej 0°C zakresu regulacji mocy może już zabraknąć.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...