Gdzie i w jakich warunkach można układać parkiet? Rodzaje parkietów
-
Kto przegląda 0 użytkowników
- Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail
-
Najnowsze posty
-
Zwróć uwagę, redakcja napisała, że wentylacja nie działa skutecznie, gdy ta jest wyłączona. Napraw wentylację, a później zajmij się uszkodzeniami.
-
Przez wrzeszcie_wolna_nazwa · Napisano
Jeżeli puchnie tylko od strony prysznica, to też kwestia wentylacji? Bo tak na "oko" ta mechaniczna ładnie wyciąga - np. na lustrze para praktycznie w ogóle się nie zbiera podczas prysznica ani po. Jedyne, co zauważyłem, to że zawsze są jakieś pojedyncze kropelki na ścianie na przeciwko prysznica i w okolicy (w tym lewa strona ościeżnicy i drzwi). Podsumowując - dobrze rozumiem, że przy MDF nie ma na to puchnięcie rady i można jedynie opóźniać problem impregnatami, lakierami i silikonem? A jedyne trwałe rozwiązanie to dobrze zaimpregnowane drzwi drewniane i ościeżnica drewniana dobrej jakości? -
Przez Budujemy Dom - porady budowlane i instalacyjne · Napisano
Jeżeli więźba będzie zamoczona to nie wolno się potem spieszyć z ociepleniem i zabudową z karton-gipsu. Trzeba dać jej wyschnąć, być może poprawić jeszcze impregnację. -
Przez Budujemy Dom - porady budowlane i instalacyjne · Napisano
Ja bym chciał zobaczyć to rozrysowane przynajmniej na jakimś szkicu naniesionym na rzut pomieszczenia. Tak aby było widać wzajemny układ rur oraz ich długość. Bo może się okazać, że chociażby robienie cyrkulacji całkiem mija się z celem, jeżeli odległości są małe. W dużej mierze zgadzam się z Podczytywaczem, ale nie we wszystkim. Rzeczywiście nie ma sensu komplikowanie ponad miarę. Zwykle im prościej, tym lepiej. Łatwiej potem wszystko ogarnąć i uniknąć błędów. Natomiast w większości sytuacji dawałbym jednak otulinę również na rury z zimną wodą. Bo bez niej z czasem potrafią się robić ciemne smugi na cienkiej warstwie tynku na rurach. Ponadto otulina zapewnia swego rodzaju dylatację pomiędzy rurą i tynkiem. Natomiast co do średnicy rur, to zastosowanie np. PEX 20 mm ma jednak sens, nawet jeżeli na wyjściu ze zbiornika mamy króciec 1/2 cala. Po pierwsze, PEX ma tragicznie małe przekroje samych złączek. Przy PEX 16 mm faktyczny przelot zostaje mniej więcej grubości ołówka. Jeżeli mamy kilka takich zwężek poczynając od rozdzielacza to zaczyna się robić słabo. Można to w pewnym stopniu skompensować używając właśnie rur o większej średnicy. Do prysznica i wanny PEX 20 mm jest bardzo wskazany. Na ile ostatecznie różnica w ciśnieniu i przepływie wody będzie odczuwalna zależy zarówno od ciśnienia na początku układu jak i liczby złączek oraz długości rur. Ale żeby tu powiedzieć coś więcej jest potrzebny przynajmniej szkic sytuacyjny. -
Przez podczytywacz · Napisano
W ścianie z g/k dałbym w otulinie. Rozumiem, że w bruździe i ściana ma być oklejona płytą g/k... Tu będzie znikoma możliwość kondensacji, bo dostęp pary wodnej będzie minimalny...
-
-
Popularne tematy
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się