Skocz do zawartości

jakie materiały warto kupić zimą


Recommended Posts

witam
jestem na etapie SSO, no niezupełnie bo dachówkę kładę w tym roku by sobie dachem na wiosnę głowy nie zaprzątać...część materiałów chce kupić teraz jesień/ zima i od marca ruszać z dalszą pracą
macie jakieś doświadczenia co można kupić zimą? wiem że niektóre materiały zimą tanieją i można je przechować na terenie hurtowni do wiosny...
robiłam wycenę okien zagadałam i wiem ze okna najlepiej zamówić/kupić w grudniu/styczniu bo będzie taniej ale co jeszcze?? skoro okna to i drzwi zewnętrzne i garażową bramę..
a co z ociepleniem? styropian/ wełna? może płyty gk? a może ekipy tynkarskie?? może płytki?piec?
buduje 1 dom nie mam doświadczenia wiadomo jak jest z kasą...warto zaoszczędzić jeśli się da, podpowiedzcie
Link do komentarza
Witam. Sporo materiału można dostać po niższych cenach, jednak nie wszyscy chcą go u siebie przechowywać. Na teraz to styropian powinien być tańszy, okna jak pisałaś, jak pisze Draagon bloczki lub cegła na ścianki działowe jeśli ich jeszcze nie masz. Ogólnie trzeba szukać promocji, ale też trzeba znać ceny jakie były wcześniej, czyli w sezonie budowlanym. Szukaj i pytaj.
Pozdrawiam
Link do komentarza
A ja powiem tak, to że zimą niektóre towary są tańsze to już przeszło do historii. Dzisiaj nawet w sezonie można kupić taniej jak się trafi na promocje. Co do materiałów takich jak bloczki, styropian itd, to nikt nie trzyma u siebie na składzie takiej ilości materiału aby starczyło na cały dom/y, bo plac hurtowni musiałby być ogromniasty aby pomieścić takie duże ilości towaru. Inwestor jedzie do hurtowni, zamawia dana ilość ( mam na myśli na cały dom a nie na jedna ściankę działową) a właściciel hurtowni zamawia towar u producenta, który w większości przypadków przyjeżdża bezpośrednio na budowę od producenta. I tu właśnie chodzi o tą cenę, cena jest taka jaka w danej chwili obowiązuje.
Link do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Cytat