Skocz do zawartości

Gładź na farbę


Gość mhtyl

Recommended Posts

Napisano
Potrzebuje szybko porady - Na ścianę i sufit pomalowane farbą lateksową trzeba położyć gładź. Jak do tego podejść aby było dobrze zrobione.Czy przed położeniem gładzi należałoby powierzchnie zagruntować (była wcześniej gruntowana i po nałożeniu jednej warstwy farby zapadła decyzja ,że trzeba położyć gładź) i po położeniu gładzi na takiej powierzchni należałoby ponowne dać grunt przed położeniem farby.Czy można położyć gładź na mokro bez szlifowania bo to było by najlepsze rozwiązanie . Chodzi oczywiście o pylenie a raczej aby jego nie było wcale .
Napisano
Cytat

Potrzebuje szybko porady - Na ścianę i sufit pomalowane farbą lateksową trzeba położyć gładź. Jak do tego podejść aby było dobrze zrobione.Czy przed położeniem gładzi należałoby powierzchnie zagruntować (była wcześniej gruntowana i po nałożeniu jednej warstwy farby zapadła decyzja ,że trzeba położyć gładź) i po położeniu gładzi na takiej powierzchni należałoby ponowne dać grunt przed położeniem farby.Czy można położyć gładź na mokro bez szlifowania bo to było by najlepsze rozwiązanie . Chodzi oczywiście o pylenie a raczej aby jego nie było wcale .



Przed położeniem gładzi koniecznie należy zagruntować powierzchnię. Aplikacja cienkiej warstwy gruntu jest również niezbędna po położeniu gładzi, przed ponownym malowaniem. Może Pan tu wykorzystać np. Grunt Polimerowy Uniwersalny ACRYL-PUTZ® http://www.acrylputz.pl/74/grunt-polimerowy-uniwersalny lub Grunt Polimerowy Głęboko Penetrujący ACRYL-PUTZ® http://acrylputz.pl/75/grunt-polimerowy-gleboko-penetrujacy Na zagruntowaną powierzchnię można położyć gładź metodą „na mokro” bez szlifowania. Proponuję tu zastosowanie gładzi ACRYL-PUTZ® START S, która daje możliwość obróbki i aplikacji metodą „na mokro” oraz w tradycyjny sposób http://acrylputz.pl/269/acryl-putz-start--s
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Cytat

Podziwiam. Ja na farbę lateksową nie odważyłbym się położyc gładzi.


I nie położyłem icon_biggrin.gif Z racji tego ,że miałem już farbę to kupiłem takie cudo jak Struktural średnie ziarno dodałem to do farby i tym pomalowałem ,wyszedł efekt baranka i wszelkie ślady zanikły.
A zapomniałem napisać ,że przed pomalowaniem na łączeniach płyt na suficie wyszły małe pęknięcia na tynku cementowo-wapiennym i ja te pęknięcia zaszpachlowałem gładzią i całość przetarłem mokrą szmatką aby nadmiar wytrzeć i niestety choć tego nadmiaru zostało niewiele to po pomalowaniu wyszły miejsca połyskujące. I za pomocą tego baranka struktura się wyrównała.
Napisano
Cytat

I nie położyłem icon_biggrin.gif Z racji tego ,że miałem już farbę to kupiłem takie cudo jak Struktural średnie ziarno dodałem to do farby i tym pomalowałem ,wyszedł efekt baranka i wszelkie ślady zanikły.
A zapomniałem napisać ,że przed pomalowaniem na łączeniach płyt na suficie wyszły małe pęknięcia na tynku cementowo-wapiennym i ja te pęknięcia zaszpachlowałem gładzią i całość przetarłem mokrą szmatką aby nadmiar wytrzeć i niestety choć tego nadmiaru zostało niewiele to po pomalowaniu wyszły miejsca połyskujące. I za pomocą tego baranka struktura się wyrównała.



Czyli jednak do odważnych świat należy ;) zapamiętam na przyszłość, ze tak można.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Ostatnio wchodzę na poddaszę pod wieczór, a nagle się zachmurzyło, drzwi na przestrzał otwarte. Ubieram podkoszulek i nie wiem o co chodzi, bo podkoszulek mokry. Patrzę na higrometr, a tu 89%. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Dobrze, ze się w końcu dowiedziałeś. Przecież mrówki mają "mszycowe" farmy (albo fermy) i nie dadzą ich tknąć, bo mają darmową spadź, żarelko do oporu. Ja od dawna kleję lepem pnie wszystkich drzew i co się tylko da. To taka taśma, dwustronnie klejona. Jedna strona klei do drzewa (korę pnia trzeba w tym miejscu delikatnie zrównać, żeby szparami nie przechodziły pod spodem) i dookoła pociągnąć pasek, taki na 5 centymetrów. A wtedy warstwy wierzchniej żadna mrówka nie przejdzie. I po zawodach. Na rok jest spokój.     Nie skłaniaj się. Mnie schły gałązki wiśnio-czereśni. Wyszukałem gdzieś, ze to szkodnik, którego larwy żyją pod warstwą kory i stamtąd szkodzą. I ze walka z nimi jest bardzo trudna. Wiec drzewka poszły pod siekierę i mam spokój. U Ciebie też może być coś, co mieszka w ukryciu.  
    • Są układy do sterowania żyrandolem na dwóch przewodach + PE oddzielny (nawet w sklepie AVT są), więc nie ma problemu. 
    • Zrobiłem dziś doświadczenie ekologiczne. Zabrałem z Katalpy dwie żywotne larwy biedronki i przeniosłem na słoneczniki zaatakowane mszycami. W momencie zaczęły mszyce pożerać. Dwie minuty. Mrówki które o mszyce dbają, w momencie je zaatakowały. Tak agresywnie, że larwy biedronki okaleczone odpadły z rośliny jedna po drugiej. Wniosek? Tępić mrówki! Tępić! Nie ma z nich w ogrodzie pożytku.
    • Jeżeli autora pytania to interesuje to można z tego zrobić układ w którym:  - lampy I i II będą zapalane i gaszone wspólnie (obie równocześnie) z każdego z trzech miejsc A, B, C; - lampa III będzie zapalana i gaszona niezależnie od lamp I oraz II z każdego z tych trzech miejsc.  To by wymagało zastosowania dwóch podwójnych łączników schodowych oraz podwójnego łącznika krzyżowego.  Jeżeli jest tym zainteresowanie to rozrysuję i opiszę układ połączeń.  Próbowałem jeszcze rozrysować układ z z potrójnymi łącznikami schodowymi i krzyżowymi, z lampami I i II zapalanymi i gaszonymi osobno, ale tu coś mi żył przewodów brakuje.  
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...