Skocz do zawartości

okiennice


Recommended Posts

Napisano
Mam dom ocieplony styropianem ale bez tynków zewnętrznych.Dach dwuspadowy.Myślę by zamontować okiennice drewniane.Nie wiem czy są modne ale chyba dodały by urody mojej EWELINCE.Czy ktoś może mi doradzić w tej kwestii?
Często wyjeżdżam więc i tak powinnam pomyśleć o zabezpieczeniu okien i domu.
Napisano
Cytat

Nie ważne co jest modne - ważne co sie tobie podoba
Ja będę miał okiennice..



Masz dużo okien, chata też spora.Na jakim etapie budowy jesteś teraz?
Napisano
Cytat

Nie ważne co jest modne - ważne co sie tobie podoba
Ja będę miał okiennice..


Dragon a jakie planujesz, bo ja się zastanawiam czy w przyszłości sobie nie sprawić...? icon_rolleyes.gif
Napisano
Cytat

No to w najbliższej 10-latce nie mam szans... icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif


Najprościej to chyba zrobić te okiennice z boazerii na ramie drewnianej.Pewnie też ważny jest kolor.Nie jestem zdecydowana ale raczej tynki chcę popielate(taka ciepła odmiana, nie wiem jaka jest nazwa tego koloru) , dach jest czerwony..Muszę to sobie namalować..Jeszcze tego nie widzę.Może drewno rozbielone?Gdyby tak kupować gotowce to nie byłoby na chlebek z masłem.
Napisano
Kolorwanie- gdzieś widziałem możliwości "malowania"projektów niewiem czy nie MTM styl..

Dokładnie - ja tam sobie zainwestuję w sprzęt - i samemu zrobię.
Jak dojdę do wprawy to Wam też zrobię po promocyjnej cenie.

Dzisiaj dostałem wycenę okien do swego domku-21000 -no okien to ja sobie nie zrobię icon_cry.gif
Napisano
Cytat

Jak dojdę do wprawy to Wam też zrobię po promocyjnej cenie.


Uważaj, bo ja to pamiętliwa bestia jestem... icon_twisted.gif
A ile okien? Typowe? Bo cena mnie nie zachwyciła... icon_rolleyes.gif
Napisano
Cytat

Kolorwanie- gdzieś widziałem możliwości "malowania"projektów niewiem czy nie MTM styl..

Dokładnie - ja tam sobie zainwestuję w sprzęt - i samemu zrobię.
Jak dojdę do wprawy to Wam też zrobię po promocyjnej cenie.

Dzisiaj dostałem wycenę okien do swego domku-21000 -no okien to ja sobie nie zrobię icon_cry.gif



Dzięki!Mam gdzieś płytkę z projektem i tam chyba można zmieniać kolory.
Zajrzałam do Twojego projektu.Mam też wejście od wschodu, drzwi tarasowe od południa w ścianie szczytowej,tylko gabaryty mojej chaty sporo mniejsze.No i za okna z drzwiami balkonowymi płaciłam 8500(16 sztuk dość porządne)ale mój dom daleko od Warszawy bo na Pomorzu.
Napisano
Jeżeli można wiedzieć to jaki masz projekt domu ?
I proszę o namiary na te okna

Wycenę mam na okna eurocolor econo86
Parametry takie:
System: Econo 86 mm Okna
Kolor: BIAŁY,Kolor biały
Szkło: LUX PLUS U=1.0 SS
Listwa: Prosta
Szpros: SZPROS BIAŁY 8 MM
U = 1.09
Uszczelka: Dobrana z Listwą
Rama: RA 66/86 MM EC86
Skrzydło: SKRZ 57 OKNA PROSTE
Okucie: UR-MIKRO,ROZWIERNE
Profile Montażowe: Profil Mont.(561013)
Kotwy i Wkręty Mont.: Kotwy Montażowe (Standardowe)
Gabaryt Rama: Gabaryt OK
Gabaryt Skrzydło: Gabaryt OK
Klamki Okienne: Klamka Sec.Lux Biała+Zaślepki Białe

Okno wymiarowe 150(h) x180(szer) = 1851.69 - jak dla Mnie cena ciut przewymiarowana.
Napisano
[quote name='Draagon' date='11.12.2011, 00:24 ' post='252721']
Jeżeli można wiedzieć to jaki masz projekt domu ?
I proszę o namiary na te okna

Moje okna białe bez szprosów, parametry przenikalności ciepła takie same, uszczelki szare, resztę muszę odgrzebać w papierach ale wejdź na wiked.pl.Jest to firma z Luzina k/Wejherowa.Bardzo miło się negocjowało.Pan Emil, przedstawiciel handlowy był rzeczowy ale przyjazny.Jest też adres: wyceny@wiked.pl gdzie możesz sprawdzić czy będzie taniej.Okna wzięłam z montażem.Bardzo solidnie pracowali.Cena ze wszystkim w maju 2010 to 8.200 zł.
Mój domek to Ewelina z Archipelagu; na zewnątrz mały a w środku duży.To żart ale tak mówią goście.Poczyniłam niewielkie zmiany w projekcie.Mam nadzieję,że uda Ci się obniżyć tylko cenę, nie wymagania.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Dziękuję za obszerne wyjaśnienia, jednak nie to było moim pytaniem. Gdyby temperatura podłogi była wyższa, to zapewne przestawiłbym zawór VTA, tak aby bardziej mieszał wode z powrotu. Rozumiem także, że temperatura podłogi, to nie to samo co temperatura wody. Dziwi mnie natomiast aż tak duża różnica pomiędzy nimi oraz fakt, że temperatura w pokoju wynosi zaledwie 20*C przy temperaturze podłogi wynoszącej 28*C.   Jak wcześniej na zasileniu miałem 30*C, to powierzchnia podłogi wynosiła jakieś 24-25*C. Teraz spadł śnieg, pojawiły się temperatury w okolicach 0*C to i kocioł zaczął mocniej grzać. Na zasileniu jest wyższa temperatura, bo zawór VTA mam w pełni otwarty (ustawiony na 45*C), ale temperatura podłogi nie podniosła się jakoś znacząco w porównaniu do temperatury wody. Rurę mam poprowadzoną tak, że wchodzi od rozdzielacza z korytarza do pokoju, następnie wzdłuż przez cały pokój do ściany zewnętrznej i stamtąd wraca meandrem w stronę wejścia. Przy wejściu do pokoju i w miejscu w którym rura przechodzi przez ścianę mam najwyższą temperaturę podłogi. Im bliżej ściany zewnętrznej tym podłoga jest zimniejsza, mimo, że jest bliżej początku (zasilenia). Możliwe więc, że ta podłoga nie nadąża się zagrzać, bo to co uda jej się zakumulować, to musi oddać do otoczenia? Czy stąd może wynikać tak niska temperatura jastrychu mimo dużo wyższej temperatury zasilenia? Dom nie jest ocieplony (pochodzi z lat 70), jestem w trakcie remontu.   Generalnie wątpliwości mam sporo, ale nie chce poruszać wielu kwestii na raz.
    • Dla zapewnienia komfortu i zdrowia użytkowników temperatura powierzchni podłogi nie powinna być zbyt wysoka. Przegrzana podłoga może prowadzić do dyskomfortu, problemów z krążeniem, a także do uszkodzenia materiałów wykończeniowych.      Temperatura podłogi to nie to samo co temperatura wody zasilającej instalację. Aby uzyskać zalecaną temperaturę posadzki, woda w rurach musi mieć wyższą temperaturę. Zazwyczaj mieści się ona w przedziale 30°C–45°C. Maksymalna temperatura wody zasilającej nie powinna przekraczać 55°C.   Pokoje mieszkalne, sypialnie, kuchnie i korytarze: W tych pomieszczeniach maksymalna temperatura powierzchni podłogi nie powinna przekraczać 28°C. Za optymalną wartość, zapewniającą przyjemne odczucie ciepła, uznaje się temperaturę w przedziale 22-26°C.   Łazienki i pomieszczenia sanitarne: Ze względu na specyfikę tych pomieszczeń, gdzie często przebywamy boso, dopuszczalna jest wyższa temperatura podłogi, sięgająca maksymalnie 32-34°C. Pozwala to na uzyskanie wyższego komfortu cieplnego, który w łazienkach powinien oscylować wokół 24°C.   Strefy brzegowe: W miejscach o zwiększonych stratach ciepła, takich jak obszary przy oknach i ścianach zewnętrznych, dopuszcza się lokalne podniesienie temperatury podłogi do 34°C.
    • Witam Chcialbym zasięgnąć porady na temat ocieplenia podlogi w piwnicy. Piwnica jest sucha i nie ma w niej grzyba. Dlatego pytanie odnosi się jak to zrobić by nie zepsuć tego. Planuje ocieplić wełną mineralna lub drewnianą. Ale chodzi konkretnie co dać pod spód. Czy jeżeli dam folie nie będzie się pocić pomiędzy folia a betonem. Lub jeżeli nie dam foli będzie się pocić wełna.   
    • Skąd ten wymóg 2.5-3m od kratki do wylotu ponad dach? Nie widziałem jeszcze żeby w domu ktoś miał tak wysoki komin, a niejedna osoba ma łazienkę na piętrze.
    • Cześć wszystkim, Mam problem z ogrzewaniem podłogowym, które chyba nie działa do końca tak jak powinno. Chodzi o to, że jest duża różnica temperatury pomiędzy zasileniem (temp mierzona na belce zasilającej rozdzielacza), a powierzchnią podłogi - tak jakby podłoga się nie nagrzewała w pełni.   Bardziej szczegółowy opis: Mam podłogówkę wykonaną w systemie suchym. W tym celu uży te zostały płyty Sander System Standard Alu, tj. EPS300 z rowkami i aluminium. W rowkach ułożone zostało ~71mb rury PERT Wawin Kameleon (co 15cm). Na wierzch ułożony został suchy jastrych Fermacell EE20. Na jastruchy jeszcze nic nie ma, podłoga nie została wykończona. Chodząc po takiej podłodze, czuć ciepło w stopy i jest przyjemnie, w pomieszczeniu jest 20*C. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że wszystko działa prawidłowo. Jednak pirometr wskazuje, iż powierzchnia podłogi ma "tylko" 25-28*C, w zależności od miejsca w którym sprawdzam temperaturę. W miejscu prowadzenia rur 27-28*C, pomiędzy rurami 25-26*C. Ale ten sam pirometr pokazuje, że belka zasilająca rozdzielacza ma 39*C. To ogromna różnica i spodziewałbym się, że powierzchnia podłogi powinna mieć przynajmniej 30-32*C, jak nie więcej. Temperatura belki powrotnej jest ok 3*C niższa. Przepływ przez tę pętlę ustawiony jest na 2.5l. Obecnie jest to jedyna pętla, pozostałe zostaną ułożona w przyszłym roku. I może dobrze bo jak widać nie grzeje to tak jakbym się tego spodziewał.   Na ten moment nie wykańczam podłogi. Mam obawy, że po położeniu podkładu i paneli temperatura będzie jeszcze niższa - w końcu to dodatkowe warstwy, a wówczas spadnie temperatura w pokoju. Obecnie mimo "tylko" 20*C jest przyjemnie, ale właśnie spodziewałem się wyższej temperatury i możliwości zmniejszenia krzywej grzewczej po uruchomieniu podłogówki w całym domu.    Dlaczego podłoga tak słabo grzeje?    
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...