Skocz do zawartości

tanie grzejniki


troll

Recommended Posts

Napisano
witam,mam mały problem z grzejnikami które wydają mi sie słabo odprowadzać ciepło,są to grzejniki stalowe podwójny panel typ ds18h 1800mm długości 500mm wys. system odpowietrzony temperatura na piecu ok 70st pompa pracuje normalnie, oba panele nagrzane jedynie co to kratka miedzy panelami jest zaledwie letnia,tak jak by nie przewodziła ciepła a przeciez ona jest po to by zwiękrzyć powierzchnie kontaktu z powietrzem w celu lepszego odprowadzenia ciepła do pomieszczenia,powinno moim zdaniem być czuć ciąg ciepłego powietrza pochyliwszy sie nad grzejnikiem a tak nie jest.Grzejniki są nowe więc nie powinno być problemu z jakimikolwiek zatorami typu rdza czy kamień. nie były to co prawda grzejniki drogie lecz znajomy instalator twierdzi że są dobre bo mają certyfikaty jakości itd.Gdzie może być problem,spawy,materiał nie taki,czy może natknąłem sie na produkt made in PRC który jakościowo jest zły i nie powinien sie znajdować na naszym rynku,a może to normalne i to tylko moje złudzenie że nie czuć tego ciągu powietrza

z góry dziękuje za wszelkie porady
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
przy temperaturze ok 60st na piecu jak wycisne 17-18st to max, chyba że temperatura na zewnątrz podskoczy do -5 -2 to wtedy jakies 19st jest
Napisano
problem na pewno nie tkwi w grzejnikach,
no chyba że ogrzewasz halę sportową,

napisz coś więcej na temat instalacji,

czy masz na pewno wszystkie zawory pootwierane?
Napisano
piec miałowy 19, powierzchnia ok 90m2 w tym ok 30m2 posłogówki,3 pomieszczenia po ok 17m2 w których zastosowałem grzejniki dwupanelowe dł 180x50cm wys. inne by nie weszły ze względu na wysokosć muru pod oknami,2 obiegi wymuszane przez 2 pompy sterowane ze sterownika pieca,tzn 1 do podłogówki,2 na grzejniki,zawór termostatyczny-mieszacz dla podłogówki,na piecu odpowietrznik automatyczny oraz na każdym rozdzielaczu,zawór trójdrożny (niby dla przedłużenia żywotności pieca),wszystko wyregulowane dobrze(po jakims czasie człowiek dochodzi do wprawy),zawory przy grzejnikach są pootwierane na maxa tak że z przepływem wody nie ma problemu.Czy byłby to zły dobór grzejnika do powierzchni ogrzewanej,podejrzewałem złą konstrukcje grzejnika bo wiadomo z reguły co tanie nie zawsze dobre ale czy jest duża różnica między tańszymi grzejnikami a tymi drogimi i markowymi jesli chodzi o wymiane termiczną
Napisano
grzejniki bocznozasilane ze zwykłymi zaworami grzejnikowymi bez tam jakiś wymysłów termostatycznych,zawory w miare dobrej jakości nie dławią przepływu,rury bez łączeń też powinny przepuszczać dobrze
Napisano
sprawdź temperatury zasilania grzejników,
po prostu dotknij rur zasilających grzejnik,
czy ich temperatura jest taka, jak grzejnika przy zaworze?
Napisano
rura wydaje sie być tej samej temperatury co grzejnik przy zaworze,być może za mały grzejnik na to pomieszczenie ale taki zaproponował mi kolega instalator obliczywszy powierzchnie,a może sie trafił jakiś ciulowy grzejnik i trza bedzie go wymienić na większy
  • 8 miesiące temu...
Napisano
popatrz i na te: http://www.kareja.pl/pl/sklep
opinie o nich: http://allegro.pl/show_user.php?uid=545229...pe=fb_recvd_all

kupiłam u nich do salonu i do sypialni

może źle było policzone zapotrzebowanie na moc grzewczą...?

developer dał nam np. 464W do sypialni która ma 13m2, według opini różnych producentów grzejników i tabeli do obliczania mocy grzewczej powinniśmy na to pomieszczenie mieć powyżej 700W, wkońcu mamy 990W
niewiem czy bedzie to mialo wplyw na rachunki ale niechce spowodować niedogrzania pomieszczenia i mieć grzejnik na "5" non stop, wole mieć np na "3"...
  • 4 tygodnie temu...
Napisano
Cytat

Czy wymiana starych grzejników i instalowanie ich na nowych na nowo nie będzie bardziej kosztowne i mniej wydajne niż panele słoneczne??



A panele to same grzeją? Bez grzejników?
Napisano
Cytat

Miałem to samo w mieszkaniu. Tanie grzejniki i niska temperatura. Teraz w łazience instalujemy również tanie, ale markowe kaloryfery Purmo - http://www.e-inclusive.pl/Grzejniki/Grzejn...ni-SAN0704.html No i właśnie ciekawi jesteśmy czy w pomieszczeniu będzie cieplej.


A co mają tanie grzejniki do mocy grzania? Jak miałeś za słabe to nawet najdroższe będą kiepsko grzały,albo coś z instalacja nie tak to efekty będą podobne.I szukał bym przyczyny w w/w a nie wymieniać na nowe tak od razu, to tak jakby auto Ci zaczęło spalać za dużo paliwa i od razu kupujesz nowe nie szukając przyczyny.I tak jeszcze na marginesie to nie powiedziałbym ,że Purmo to tanie grzejniki.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Jeżeli chodzi o zakup tanich grzejników,to oczywiście czasem można się przeliczyć,ale nie można też wszystkiego uzależniać do ceny. Droższe wcale nie oznacza,że będą lepsze. Warto szukać w sklepach internetowych,tam mamy największy wybór.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Mam duży problem a mianowicie muszę wypełnić otwór w suficie o głębokości ok 25-20 cm kotwą chemiczną najszczelniej jak się da. Aplikacja może odbyć się od dołu do góry...inaczej sie nie da. Dzióbek do aplikacji ma dlugość 10-15 cm  czyli zostanie pusta przestrzeń 10-15 cm .Jak to zrobić wg Was, żeby wcisnąć tę masę najdalej jak się da, najlepiej do samego końca pod górę. Myślałem, żeby jakimś kołkiem tam to wcinąć ale możnaby jakoś ten "dzióbek " przedłużyć ....? To taka nietypowa sytuacja, co radzicie ?Jakies pomysły ?    Drugie pytanie - czy znacie jakaś kotwę chemiczną dedykowaną do sufitów , dachów ? właśnie z dłuższym "dzióbkiem" do aplikacji? Czy wystarczy zwykła z marketu budowlanego? Aczkolwiek patrzyłem tam to bieda straszna  o doradztwie nie wspominam, bo co jeden sprzedawca to lepsze "porady" daje ...
    • Rozumiem że się niecierpliwisz, ale mnożenie tematów nie ma sensu. Ten pierwszy został zauważony przez tych którzy są na forum w weekendy, ale pewnie nikt nie czuje się na siłach, aby odpowiedzieć. Ja też Ci nie podpowiem, bo znam się na ogrzewaniu podłogowym elektrycznym, a prąd - jak wiadomo - płynie równo dobrze zarówno z górki jak i pod górkę, więc analogii z wodą tu nie ma.  Pewnie dopiero w poniedziałek pojawią się specjaliści.
    • Hej, Obecnie jestem na etapie elektryki w budynku (SSZ + wod-kan gotowy). Na przełomie lipca/sierpnia zaplanowane mamy tynki i rekuperacje. W sierpniu chcemy się zająć podłogówką. Nasuwa nam się kilka technicznych pytań, może któryś z kolegów koleżanek byłby w stanie podpowiedzieć. Kilka kwestii na temat budynku poniżej. - Dom na płycie z poddaszem użytkowym - Na parterze gotowa podłoga na wysokości 24 cm - w pomieszczeniach mieszkalnych panale winylowe, a w łazience, kotłowni i kuchni płytki - Na poddaszu gotowa podłoga na wysokości 19 cm - w pomieszczeniach mieszkalnych panale winylowe, a w łazience płytki - Podłogówka we wszystkich pomieszczeniach - Wylewka anhydrytowa 5cm   Moje pytania: 1) Sporządziłem małą tabelkę z grubościami styropianu jakie chciałbym zastosować. Czy grubość jaką zostawiłem na wykończenie podłogi jest wystarczająca? Czy grubości styropianu można dobrać jakoś optymalniej? 2) Z racji tego, że w niektórych pomieszczeniach będą panele, a w niektórych płytki, grubość styropianu będzie się różnić między nimi. W jaki sposób prowadzi się rurki od ogrzewania podłogowego pomiędzy takimi pomieszczeniami, bo podejrzewam, że trzeba uniknąć spadków itp. Czy rurki do tych pomieszczeń prowadzi się w warstwie styropianu?   3) Czy biorąc pod uwagę punkt 2, na etapie podłogówki muszę wykonać jakąś dodatkową przerwę dylatacyjną między tymi pomieszczeniami? Czy tym zajmują się już posadzkarze?   4) W jaki sposób ułożyć styropian przy klatce schodowej na poddaszu? Czy zakończyć układanie w jakiejś odległości od krawędzi schodka/krawędzi klatki? Tak aby umożliwić lepsze zakotwiczenie barierek?   Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam 
    • Hej, Obecnie jestem na etapie elektryki w budynku (SSZ + wod-kan gotowy). Na przełomie lipca/sierpnia zaplanowane mamy tynki i rekuperacje. W sierpniu chcemy się zająć podłogówką. Nasuwa nam się kilka technicznych pytań, może któryś z kolegów koleżanek byłby w stanie podpowiedzieć. Kilka kwestii na temat budynku poniżej. - Dom na płycie z poddaszem użytkowym - Na parterze gotowa podłoga na wysokości 24 cm - w pomieszczeniach mieszkalnych panale winylowe, a w łazience, kotłowni i kuchni płytki - Na poddaszu gotowa podłoga na wysokości 19 cm - w pomieszczeniach mieszkalnych panale winylowe, a w łazience płytki - Podłogówka we wszystkich pomieszczeniach - Wylewka anhydrytowa 5cm   Moje pytania: 1) Sporządziłem małą tabelkę z grubościami styropianu jakie chciałbym zastosować. Czy grubość jaką zostawiłem na wykończenie podłogi jest wystarczająca? Czy grubości styropianu można dobrać jakoś optymalniej?   2) Z racji tego, że w niektórych pomieszczeniach będą panele, a w niektórych płytki, grubość styropianu będzie się różnić między nimi. W jaki sposób prowadzi się rurki od ogrzewania podłogowego pomiędzy takimi pomieszczeniami, bo podejrzewam, że trzeba uniknąć spadków itp. Czy rurki do tych pomieszczeń prowadzi się w warstwie styropianu?   3) Czy biorąc pod uwagę punkt 2, na etapie podłogówki muszę wykonać jakąś dodatkową przerwę dylatacyjną między tymi pomieszczeniami? Czy tym zajmują się już posadzkarze?   4) W jaki sposób ułożyć styropian przy klatce schodowej na poddaszu? Czy zakończyć układanie w jakiejś odległości od krawędzi schodka/krawędzi klatki? Tak aby umożliwić lepsze zakotwiczenie barierek?   Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam    
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...