Skocz do zawartości

Napełnianie wanny przez przelew


Recommended Posts

Witam wszystkich,

Zamierzam dokonać radykalnego przeobrażenia łazienki i mam pytania związane z uzyskaniem takiego efektu:
Brak obrazka Wanna to Koło Perfect.

Konkretnie chodzi mi o syfony przelewowo-odpływowo-napełniające we współpracy z bateriami podtynkowymi. Baterię już mam KFA Rubin http://www.kfa.pl/oferta/baterie/wannowe/podtynkowe/rubin__/ i szukam teraz najbardziej optymalnego syfonu. Znalazłem takie propozycję i proszę o opinie czy będzie to pasowało do wanny i baterii oraz którą z nich możecie polecic:
1. Geberit - http://termicotychy.pl/?zobacz=420
2. Omnires - http://www.lazienkinamiare.pl/product-pol-...ELEW-CHROM.html
3. Hansgrohe - http://www.hansgrohe.pl/pl_pl/122607_32333...F3731363337.htm

Powiem szczerze, że najlepsze wrażenie (cena też gra rolę) robi syfon Geberita, ale nie wiem czy będzie pasował.
Mam też pytanie o taki dodatek (przerywacz rurowy http://www.lazienkaplus.pl/przerywacz-ruro...ukt,26386.html) Czy to jest potrzebne?

Dzięki z góry za pomoc,
Marcin Edytowano przez margab (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
Gość stach
Cytat

Rany! JAki ja ciemny jestem! Nie miałem pojęcia, ze są takie syfony!!!


To nie jest tak, że Ty jesteś ciemny...
W każdej dziedzinie inżynierowie siedzą i coś kombinują. Co jakis czas coś wymyślą i wprowadzają na rynek.
Jak ktoś siedzi w danej dziedzinie, to się na takie wynalazki natknie, a reszta od czasu do czasu ma takie odczucie jak Ty teraz. icon_sad.gif
Dlatego czasami urządzam sobie takie wycieczki - a to na wystawy, a to na targi, a to do wiodących sklepów i magazynów i też często się dziwię icon_eek.gif
W takich ciekawych czasach żyjemy icon_rolleyes.gif
Ale ja osobiście jestem nieco nieufny co do zastosowaniatakigo wynalazku u siebie w domu...
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Da się nawet w warstwie docieplenia. Nie mam teraz czasu szukać, ale kiedyś to widziałem. Poza tym istnieją okna "wysuwane" poza linię ściany, umożliwiające obserwację obszaru 180 stopni. Wiele obiektów ma takie okna, hotele szczególnie.  
    • Witam serdecznie pierwszy raz na forum i proszę o poradę.   Chciałbym przeprowadzić kompleksową termo-modernizację sporego domu z lat 80-tych, tj. w pierwszym etapie wymienić okna i docieplić ściany. Dom wybudowany jest w powszechnej wówczas technice ściany 3-warstwowej, patrząc od wewnątrz: warstwa nośna pustak "Max" - pustka powietrzna ~5cm - warstwa osłonowa cegła kratówka Dom wybudowany jest bardzo solidnie bo budował go architekt dla siebie.    I tu pojawia się podstawowy problem na który nigdzie nie znalazłem żadnego fachowego opisu, stąd niniejsze pytanie na tym forum. Chciałbym wymienić okna skrzynkowe na nowoczesne drewniane oraz ocieplić ściany styropianem lub płytami PIR ale nie wiem w którym miejscu ściany zamontować okna. Teoretycznie okna powinny zostać zamontowane w warstwie nośnej, tylko że wtedy bo dodaniu docieplenia płaszczyzna okna będzie oddalona od lica ściany o ponad 30 cm, co będzie wyglądać komicznie. Czy da się zamontować okna w warstwie osłonowej z cegieł żeby uniknąć tego problemu?   Z w/w wiąże się drugie pytanie: czy do warstwy osłonowej z cegły można przymocować ocieplenie?   Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.  
    • Takie spalanie ma plusy i minusy, na plus to bezpieczniejsze spalanie drewna, na minus niestety z dużą stratą kominową, powietrze niebiorące udziału w procesie spalania wychładza kominek.     Szyber na kominie trzeba usunąć dla własnego bezpieczeństwa.   Procesy spalania paliwa reguluje się doprowadzaniem powietrza do komory spalania, a nie zmniejszaniem przekroju kanału odprowadzającym spaliny.    Powietrze pierwotne w palenisku powinno być podawane  u dołu z „pleców”  kominka.(Powietrze doprowadzone z zewnątrz budynku).    Powietrze wtórne powinno być podawane od wnętrza paleniska  na szybę wkładu.(Powietrze doprowadzone z zewnątrz budynku, czasami z pomieszczenia, w którym znajduje się kominek, zależne od budowy kominka).   Powietrze do paleniska nie powinno być podawane z wnętrza pomieszczenia to spora strata na ogrzewaniu.   Dno kominka powinno być pełne wyłożone szamotem, ściany boczne również, u góry  nad paleniskiem powinien wisieć  deflektor. Proszę sobie kupić i postawić.   Czujnik tlenku węgla (czadu) Kidde K10LLDCO LCD (10 lat bateria)    https://allegro.pl/oferta/czujnik-czadu-kidde-k10lldco-z-wyswietlaczem-lcd-12171431511?bi_s=ads&bi_m=productlisting:desktop:query&bi_c=YzQxNjE1ZmItNGYxNS00Njk4LWE0MzUtYjYwNzA0YzNkMTExAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=bf605530-0a24-4b81-946b-75cf2d5cd1b8    
    • Napotkałem artykuł https://freelancehunt.com/pl/blog/jak-wystawic-fakture-vat-bez-wlasnej-firmy/. To pierwszy raz, kiedy dowiedziałem się, że nie jest obowiązkowe posiadanie JDG, aby wystawiać fakturę. Czy ktoś już korzysta z takiego rozwiązania? Mój budowlaniec zaproponował i nie wiem jak na to reagować
    • To dokładanie powinno wyglądać inaczej, żar przesuwasz na bok i układasz drewno, następnie masz dwa wyjścia, albo szufelką wsypujesz żar na górę wsadu bardziej od tylnej ścianki, drugi sposób to przysuwasz żar z boku drewna i spalasz go sposobem kroczącym.  Jak położysz polano na żar, to gaz drzewny się nie spali, tylko ucieknie kominem, a to spora strata w opale.  Ruszt jest zbędny, powoduje stratę w trakcie spalania drewna.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...