Skocz do zawartości

narożnik uniwersalny


ifra

Recommended Posts

Napisano
Mam do Was pytanie. Co to znaczy "narożnik uniwersalny"? wczoraj zakupiłam swój wymarzony narożnik i pokazałam na wystawie, że chcę konkretnie ten jaki tam stał. Natomiast na zamówieniu mam zaznaczone właśnie Konfiguracja: UNIWERSALNY. Chciałabym wiedzieć, bo jak mi przywiozą nie z tej strony co ja pokazałam... myślałam, że oni tam zaznaczą konkretnie czy prawy czy lewy wybrałam....

czy to nie jest istotne jaki wybrałam bo składa się go i tak na miejscu?
Napisano
Cytat

Myślę, że uniwersalny to taki który można składać z jednej i z drugiej strony. W zależności od upodobania klienta.



a czy orientujesz się, czy oni np przywiozą mi wszystkie elementy tegoż narożnika a ja im na miejscu powiem czy mi mają założyć go na prawo i na lewo? icon_smile.gif to na tej zasadzie działa te uniwersalność? icon_smile.gif

a nie to że jest dostępny i lewy i prawy i oni fabrycznie jakoś przygotowują na lewo bądź na prawo... tak pytam bo nie mam zupełnie pojęcia na jakiej zasadzie składane są te narożniki icon_smile.gif
Napisano
Przywieźć to napewno przywiozą Ci wszystkie elemnety narożnika. Ale ze zmontowaniem pewnie będziesz musiała sobie poradzić sama. No chyba, że za ewentualną drobną opłatą i dzięki uprzejmności osób, które go przywiozą zrobią Ci przysługę i go złożą w całość.
Napisano
W cenę dostawy raczej nigdy nie wlicza się montowania, takie rzeczy robi się już samemu na podstawie instrukcji. Myślę, że ewentualnie możesz poprosić panów o pomoc, aczkolwiek nie sądzę, żeby to zrobili bo oni mają pewnie inne meble dostarczyć również innym klientom.
Uniwersalny raczej na pewno oznacza tyle, że możesz zamontować go zarówno na prawą, jak i na lewą stronę. Ale lepiej zobacz sobie czy tak jest, jeszcze przy panach, którzy Ci to dostarczają, żeby nie było później problemów.
Napisano
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi! icon_smile.gif

W sprawie montażu narożnika to mam nadzieję, że uda mi się panów poprosić o złożenie także jego, bo z tego samego sklepu zamówiłam też szafę i panowie przyjdą ją montować. A jak się nie uda namówić panów na pomoc przy narożniku to chyba poradzę sobie sama icon_wink.gif nie może być to tak bardzo trudne icon_wink.gif

dzwoniłam do sklepu i tam mi pani wyjaśniła, że uniwersalny to znaczy (tak jak mi tu sugerowaliście), że podczas montażu zadecyduję czy chcę prawy czy lewy. icon_smile.gif

Jeszcze raz dziękuję za trafne podpowiedzi icon_smile.gif

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Tak jak pisałem, mam płyty Sander System Standard Alu.   Rozumiem też, że po termomodernizacji także powinno być dużo lepiej, bo przy przepływie 2l/min rura oddaje ciepło w podłogę (jest dużo większa różnica temperatury zasielania i powrotu). Tylko tego ciepła jest za mało aby ogrzać nieocieplone pomieszczenie z dwiema ścianami zewnętrznymi i podłoga się wychładza?
    • Proszę mnie poprawić, jeżeli coś źle zrozumiałem. Ale teraz najważniejsze jest właśnie ustalenie jak wygląda sytuacja.  Od spodu na na ułożonej teraz folii widoczna jest woda. Leżący pod nią stary podkład betonowy (chudziak) chyba też musi być jednak mokry? Wilgotność 5-8% to bardzo dużo, nawet uwzględniając znaczny błąd pomiaru. Nie rozumiem jakby miał być suchy, skoro folia jest od spodu cała mokra. Przecież ta woda (strugi wody) jest pomiędzy chudziakiem i nową folią.  Czy pomiędzy ścianą fundamentu oraz ścianą nadziemia jest pozioma izolacja z papy lub folii? Czy jeżeli ona jest to można zachować ciągłość tej izolacji oraz folii na chudziaku? Dołączam rysunek, żeby łatwiej było się zorientować o czym mówimy.
    • Wyjmowałem różne rzeczy, pokuszone cegły po wybiciu kanału, lub jego erozji, śmieci, gałęzie, a nawet żywe ptaszki przez wyczystki wentylacyjne. 
    • Dzień dobry,   Prawidłowa wentylacja dachu z pełnym deskowaniem pokrytym papą i blachodachówką opiera się na dwóch niezależnych szczelinach, które muszą działać na całej długości połaci. Pierwsza z nich znajduje się pod deskowaniem, nad termoizolacją, i powinna mieć wysokość 2–3 cm. Jej wlot wykonuje się w okapie, zapewniając ciągły dopływ powietrza o przekroju 200–300 cm²/mb, natomiast wylot w kalenicy wymaga rozcięcia papy oraz pozostawienia szczeliny 2–3 cm łącznie między deskami, co daje wywiew o przekroju około 50–100 cm²/mb. Ta część odpowiada za odprowadzenie wilgoci z warstwy ocieplenia i stabilizację pracy termoizolacji.   Druga szczelina działa nad papą, w przestrzeni tworzonej przez kontrłaty i łaty, i prowadzi powietrze od okapu aż do kalenicy. Jej wysokość, zaleca się, żęby wynosia 4 cm, czyli tyle, ile daje zalecana kontrłata. Przestrzeń ta usuwa parę wodną spod pokrycia oraz chroni papę przed przegrzewaniem, co w przypadku blachodachówki ma istotne znaczenie dla trwałości układu. Przy połaci o długości 10 metrów kluczowe jest zachowanie pełnej drożności obu kanałów — każda przerwa lub zwężenie powoduje spadek efektywności wentylacji i zwiększa ryzyko gromadzenia wilgoci.   Najważniejsze jest więc utrzymanie stałych wysokości szczelin, poprawne wykonanie wlotu i wylotu, a także kontrola, czy ocieplenie i obróbki nie zasłaniają przestrzeni wentylacyjnych. Taki układ zapewnia stabilną temperaturę pod pokryciem, ochronę papy, skuteczne odprowadzanie wilgoci i wieloletnią trwałość całego dachu.   ____________________ Blachodachówki panelowe - Blachy Pruszyński https://pruszynski.com.pl/produkt/pokrycia-dachowe/blachodachowka-panelowa-modulowa/  
    • Tak, podasze użytkowe ... ocieplenie wełna mineralna. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...