Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

trol103

Uczestnik
  • Posty

    8
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

O trol103

  • Ranga
    Członek Klanu WybieramyDom.pl
  1. Takt / MTM Styl

    Witam Wszystkich zainteresowanych projektem Takt i jego odmianami. My juz kupilismy projekt, sprawy formalnosciowe ciagną sie od roku, ale ponoc maja sie skonczyc juz nie dlugo;) Planujemy budowe domu TAKT 3, czyli z podpiwniczeniem na garaz. jesli ktos juz budowal i moze doradzic to chetnie posluchamy. Mamy juz typy z jakiego materialu budowac i jak ogrzeewac. jaki typ stolarki otworowej zastosowac. Zachecam do zamieszczania na tym forum wszelkiego rodzaju informacji, zdjec i sgesti gdyz jak widac projekt takt nie jest zbyt popularny (no i moze to lepiej, bo jest wyjatkowy;) wiec trudno znaleźć informacje w internecie. Pozdrawiam Maciek
  2. Kuchnia kaflowa z płaszczem wodnym

    mnie również podoba się taka kuchnia kaflowa, niestety napotkałem się z podobnymi problemami. umieszczenie instalacji grzewczej jest trudnym rozwiązaniem, gdzie trudno jest znaleźć odpowiedniego fachowaca. duga sprawa to trzeba zauważyc ze zarówno w kominkach z plaszczem wodnym jak i w takiej kuchni po pewnym czasie bedzie trzeba wymienic niektóre częsci lub nawet caly zbiornik, w kuchni kaflowej moze to byc bardziej klopotliwe przez kafle, i pomiesczenie jakim jest kuchnia - z niej co dziennie sie kozysta. Nie mniej jednak bardzo pochwalam ten pomysl, gdyby bylo jeszcze latwo znaleźc odpowiedzi na nasze pytania to napewno bylby bardziej popularny. w dziecinctwie gdy mieszkalem w kamienicy tez byla taka kuchnia kaflowa - nigdy nie zapomne tego nie powtarzalnego klimatu ciepła rodzinnego w centrum domu jakim staje sie kuchnia:)
  3. Byłem sprzedawcą w salonie stolarki okiennej i drzwioowej. I musze przyznac ze nie ma dzisiaj lepszych jak drewniane drzwi. N a chcwoile obecną mamy mozliwosc kupic drzwi DREWNIANE, METALOWE, PCV, I Z WłóKNA SZKLANEGO. metalowe od razzu od radzam - są brzydkie, malo interesujące wzory, Zimne, i często bywają cieżkie - jesli myslimy o wersji antywlamaniowej. Drzwi Pcv to chyba tylko do jakis pomieszczen czestego uzytku typu sklep. Z włókna szklanego to ciekawa alternatywa - ale jest z byt nowa na rynku zeby sie wypowiadac na temat trwalosci i funkcjonalnosci - Ale nie są brzydkie. firma Pol-Skone takie robi. Jednakze najbardziej bym polecał dobre drzwi Drewniane, z podkresleniem DOBRE. Jest wiele firm ktore mają w swojej ofercie drzwi drewniane i nie jest zadną tajemnicą ze kazde róznią sie od siebie, sposobem produkcji, jakością lakierów, wypelnieniem I tak np. polecam firme Stolpaw, która ma bardzo dobre drzwi o dwoch grubosciach, w srodku dodatkowo ocieplane pianką poliuretanową, dobre pokrycie lakiernicze, i zawwiasy regulowane w trzech plaszczyznach - bo trzeba podkreslic ze takie drzwi nalezy regulowac co sezon - drewno pracuje i w zimie sie podnoszą a w lecie delikatnie opadają. Nie mielismy zadnych reklamacji na tego producenta. Drugą frmą wartą uwagi jest Stolbud Włoszczowa - gdzie KAżDY ELEMENT DRZWI JEST MALOWANY PRZED ICH ZLOZENIEM, oznacza to ze są najlepiej zabezpieczonymi powloką lakierniczą drzwiami. Niestety co dobre to i drogie dlatego alternatywne odpowiedniki mają tez popyt. Jesli chodzi o drzwi drewniane warto zaznaczyc ze jest wiele malkontentów którzy twierdza ze mieli drzwi drewniane i ze sie nie sprawdzily, ze się wykręcają i wypatrzają. Owszem dawniej tak bylo i dzisiaj tez moze byc ale tylko w tedy gdy rbi je stolarz który spieszy sie ze zleceniami, i daje nie wysuzone drewno. Dawniej robiono ramiaki drzwi z jednego kawalka drewna co powodowalo w późniejszy czasie ich uszkodzenie -DZISIAJ DRZWI Są KLEJONE WIELOWARSTWOWO CO ZAPOBIEGA TEGO TYPU SYTUACJOM, Pozdrawiam Maciek
  4. ściany zewnętrzne

    a zastanawialiście się nad keramzytem? są takie bloczki keramzytowe z wkładką izolacyjną wśrodku, nazywają się HOTBLOK. mAJą BARDZO dobre wspólczynniki, ddychają, izolują, nie wchłaniają wody, a na dodatek są robione z gliny - jakiejs wulkanicznej - keramzyt. Warto sie nad tym zastanowic. My tez szukamy rozwiazania aby dom byl cieply w zimie i chlodny latem. Pozdrawiam Maciek
  5. Agatka /Dom dla Ciebie

    Przykro mi z powodu dziecka, mam nadzieje ze szybko wyzdrowieje. W takim razie bede czekal cierpliwie na zdjecia. adres mailowy moj masz juz, wiec jak cos to wysylaj. Pozdrawiam Serdecznie Maciek / trol103
  6. Agatka /Dom dla Ciebie

    Arni masz super projekt/ pomysl, a czy mogłbys mi przeslac kilka fotek z realizacji(im wiecej tym lepiej) na maila, oczywiscie jesli juz macie wymurowany domek:) chcailbym zobaczyyc jak wyglada w realu,. bo to ze fajnie to moge sie domyslec. jak bardzo:) moj adres: trol103@poczta.onet.pl Pozdrawiam
  7. Agatka /Dom dla Ciebie

    Cześć Sylwuniu, czy moglabys mnie wspomóc i przeslac kilka swoich nowych(nie publikowanych na forum) fotek domku, (z zewnatrz i wewnatrz), głownie chodzi mi o salon i pomiesszzczenia gospodarcze, i jeden pokoj na gorze. Bardzo Cie Prosze, bede zobowiazany jesli je wyslesz:) moj adres: trol103@poczta.onet.pl podalem bo nie wiem czy ci sie wyswietla. Pozdrawiam Maciek / trol103
  8. Agatka /Dom dla Ciebie

    Witam Serdecznie fanów "Agatki" Czy znajdzie sie ktos kto moglby mi przeslac pare zdjec wykonczonej juz Agatki z zewntarz i wewntarz. Bardzo mnie interesuje ten domek ale zanim podejme decyzje chcialbym sie zorientowac blizej jak on wyglada i czy nie trzeba go powiekszac gdyz metraz jest zastanawiający. Widzialem zdjecia zamiesczone na forum ale licze na nowsze i wiecej. Bardzo prosze o pomoc. moge podac swoj adres e-mail. Pozdrawiam Maciek / trol103
×