Pomocnik Napisano 3 grudnia 2009 Udostępnij #1 Napisano 3 grudnia 2009 Hurtownia budowlana: Metalowiec Województwo: mazowieckie Miasto: Jelenia Góra Pełny opis hurtowni pod adresem: https://budujemydom.pl/hurtownie-budowlane/dolnoslaskie/metalowiec Link do komentarza
Gość klient Napisano 3 grudnia 2009 Udostępnij #2 Napisano 3 grudnia 2009 Totalny brak profesjonalizmu...po zakupieniu towaru nie został on wysłany, pomimo informacji o wysyłce!telefoniczny kontakt z klientem fatalny...szkoda gadać...transakcja nie doszła do skutku. Link do komentarza
Gość Janusz Napisano 3 lutego 2010 Udostępnij #3 Napisano 3 lutego 2010 Kupiłem u nich kabinę z brodzikiem, nie dość że mnie oszukali na 150 zł to gdy im zwróciłem uwagę zaczęli drwić ze mnie pytali się czy może przyprowadzę policjanta albo prokuratora.Napisałem skargę do właściciela to kazali mi ją sobie zabrać, bo kontaktu z właścicielem nie ma. Troje młodych niewychowanych ludzi uważających się za wielkich menadżerów z działu sprzedaży internetowej.Jak się dowiedziałem to nie jest pierwszy tego rodzaju przypadek więc ostrzegam innych potencjalnych klientów. omijajcie to miejsce z daleka!!! Link do komentarza
Gość mea Napisano 5 lipca 2010 Udostępnij #4 Napisano 5 lipca 2010 Transakcja może i przeprowadzona sprawnie, ale obsługa chyba za karę w tym sklepie pracuje (zakup w sklepie internetowym). Towar odbierany był osobiście, nie przyszła informacja, że oczekuje na odbiór - nic ani słowa. Telefony nie odbierane. Na miejscu jakby się przeszkadzało. Fatalnie. I co, że towar zgodny z opisem jak niesmak obsługi pozostaje. Link do komentarza
Gość ziuta Napisano 17 listopada 2010 Udostępnij #5 Napisano 17 listopada 2010 Nigdy więcej u nich nie zrobię zakupów.Odradzam wszystkim zakupy przez internet - nie ma z nimi dialogu, bo nie odpowiadają na imejle - telefonicznie to spychotechnika - nie szanują klienta - szef to chyba podstawiona osoba - nigdy go nie ma (napewno ściemniają - aby nie wyszło na jaw ich niedbalstwo ) Obsługa fatalna, nie dotrzymują terminów,brak odpowiedzialności za swoje błędy.Jeśli szef tej firmy dbałby o swoją markę - podałby swój nr kontaktowy (nie koniecznie prywatny) podając jakąkolwiek godzinę - w której byłby dostępny -aby wyjaśnić nieporozumienia- napewno miałby więcej klientów. Link do komentarza
Gość Sklep Metalowiec - najgorsza jak Napisano 18 lipca 2013 Udostępnij #6 Napisano 18 lipca 2013 Mogę się tylko podpisać pod tym co poprzednicy napisali,, spychotechnika, brak szacunku dla klienta, niewyobrażalne chamstwo obsługi sprzedaży internetowej, opóźnienia w dostawie itp itd minusy można wymieniać bez końca. Jeśli właściciel się nie interesuje tym co jego pracownicy wyczyniają to nic dodać. Nie polecam. Unikać jak ognia tej pseudofirmy. Link do komentarza
Gość Klient Napisano 19 grudnia 2013 Udostępnij #7 Napisano 19 grudnia 2013 WitamZ tak fatalną obsługą jeszcze się nie spotkałem . Wprowadzają celowo klintów w błąd . Ignorancja i brak kultury. Ostrzegam omijajcie ich z daleka !!!! Link do komentarza
Gość you Napisano 7 maja 2014 Udostępnij #8 Napisano 7 maja 2014 Potwierdzam pozostałe opinie - brak profesjonalizmu i rzetelności! na towar trzeba czekać- jak będzie to będzie, koszty transportu zawyżone z niewyjaśnionych przyczyn. Zero uprzejmości!NIE POLECAM!!!! Link do komentarza
Gość AGNA Napisano 28 października 2014 Udostępnij #9 Napisano 28 października 2014 Zgadzam się z powyższym. Zdecydowanie odradzam! Po 10 dniach dostałam część zamówienia w tym stłuczoną miskę, nie poczuwają się do wymiany, mam dochodzić swoich praw od kuriera... Minął właśnie 19 dzień od zakupu, a drugiej części zamówienia brak... Link do komentarza
Gość GW_Karol Napisano 21 lutego 2015 Udostępnij #10 Napisano 21 lutego 2015 Ostrzegam, odradzam i nie polecam! Obsługa tego sklepu to arogancka i bezczelna banda kłamców traktujących klienta jak idiotę. Na infolinii siedzi gburowaty typ któremu praca sprawia ból. Kultura i standardy obsługi klienta w tym sklepie nie istnieją. Przez wiele dni wmawiali mi, że towar został wysłany. Owszem, został wysłany ale 9 dni później niż otrzymałem maila z informacją o wysyłce. Wysłali dopiero po moim mailu w którym zagroziłem, że podejmę kroki określone w art 491 KC. Takie sklepy powinny szybko znikać z rynku i mam nadzieję, że z e-metalowcem tak właśnie się stanie. Poczytajcie komentarze o tej firmie krzak na opineo i zróbcie zakupy w rzetelnych sklepach w których szanują klienta. Link do komentarza
Gość Karina Napisano 23 lutego 2015 Udostępnij #11 Napisano 23 lutego 2015 Zgadzam się i w pełni potwierdzam wszystkie negatywne opinie !!! Cały tydzień zwodzili mnie mimo, że zaznaczyłam, że zależy mi na czasie !!! Po kolejnym telefonie ( dodzwonić się w ogóle graniczy z cudem ) napisali, że towar "nie dojechał". Całe szczęście, że wybrałam opcję za pobraniem, bo inaczej utopiłabym pieniądze. NIE POLECAM !!!! CAŁKOWITY BRAK PROFESJONALIZMU !!! Link do komentarza
Gość klient Napisano 26 sierpnia 2015 Udostępnij #12 Napisano 26 sierpnia 2015 zdecydowanie odradzam,bezczelna obsługa, towar niezgodny z zamówieniem,radzę szerokim łukiem omijać to miejsce, Link do komentarza
Gość lipko Napisano 7 września 2015 Udostępnij #13 Napisano 7 września 2015 Nie rozumiem komentarzy. Miałem remont 2 łazienek w domu i każdą zrobiłem z metalowcem. Nie były to pierwsze moje zakupy tam. Zawsze wszystko okej 100%. Towar taki jak miał być dostarczony był dostarczony i to maks w trzy dni bo duże zamówienie dwa razy składałem Link do komentarza
Gość Waldek Napisano 13 października 2015 Udostępnij #14 Napisano 13 października 2015 Omijać z daleka!! Kupiłem zestaw, niby markowy. Okazało się, że tylko jedna jego część jest tek marki ( stelaż). Miska made in CHRL. Jakość fatalna.Po fakcie,w trakcie reklamacji, pracownik zaśmiał się, mówiąc, trzeba było "chińczyka" nie kupować. Na stwierdzenie, że na aukcji był wystawiony właśnie taki komplet - ROZŁĄCZYŁ SIĘ!!!!Nigdy więcej zakupów w tym sklepie!!!!!ODRADZAM. Link do komentarza
Gość klient Napisano 3 grudnia 2015 Udostępnij #15 Napisano 3 grudnia 2015 odradzam, chyba że ktoś chce stracic kasę i nie miec towaru - zero kontaktu, zero towaru ..... a 3 dni to lipa. Link do komentarza
Gość Ewa Jędrzejczak Napisano 16 stycznia 2016 Udostępnij #16 Napisano 16 stycznia 2016 A ja przekazuję sprawę odzyskania pieniędzy do firmy windykacyjnej. Czekam ponad miesiąc pomimo wezwań do zwrotu moich pieniędzy. Link do komentarza
Gość Mirek Napisano 16 lutego 2016 Udostępnij #17 Napisano 16 lutego 2016 Wysłali mi towar inny niż zamówiłem, nie odbierają telefonów a kontakt z nimi jest po prostu arogancki,mieli odebrać towar i zwrócić pieniądze ale niestety tylko przeciągają. PO PROSTU OSZUŚCI. Link do komentarza
Gość Klient Napisano 26 lutego 2016 Udostępnij #18 Napisano 26 lutego 2016 Ja jestem bardzo zadowolony z tego sklepu. Towar i dostawa były zgodne z zamówieniem. Jedną rzecz musiałem zwrócić (kupiłem za dużą umywalkę), pieniądze wróciły do mnie na konto w tym samym dniu co kurier zwrócił towar do sklepu. Link do komentarza
Gość Attrade Napisano 27 czerwca 2016 Udostępnij #19 Napisano 27 czerwca 2016 Odradzam - zamówiłem dwa stelaże WC - zapłacono za dwie sztuki a wysłali jedną sztukę oraz zostałem poinformowany że druga sztuka jest już po nowej wyższej cenie. Odmówiłem i po dwóch tygodniach nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy. Sprawa będzie skierowana na postępowanie sądowe. Nigdy więcej z tą firmą jakichkolwiek interesów. Obsługa fatalna. Brak faktury pro forma itp. Link do komentarza
Gość kf Napisano 28 lipca 2016 Udostępnij #20 Napisano 28 lipca 2016 NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE! Wysłali wadliwy towar - uszkodzoną deskę wolnoopadającą. Przesyłka była odpowiednio zabezpiecznona, uszczerbienia są wewnątrz produktu i nie mogły powstać w trakcie transportu. Kurier oczywiście zostawił paczkę u sąsiadów. Od razu zgłosiłam reklamację i odpisali, że podstawą rozpatrzenia jest sprawdzenie towaru w obecności kuriera i spisanie protokołu. Mimo argumentów, że tego typu klauzule są zabronione przez UOKIK i zgodnie z prawem nie można uzależniać dochodzenia roszczeń w przypadku zakupu wadliwego towaru od spisania protokołu szkody, reklamacja została odrzucona. Będziemy walczyć dalej i odradzamy zakupy w tym sklepie. Link do komentarza
Gość mario Napisano 21 października 2016 Udostępnij #21 Napisano 21 października 2016 Odradzam dokonywanie zakupów w tej hurtowni. Towar zamówiony w sierpniu 2016 nie zrealizowany w całości do października.Zwrotu wpłacony pieniędzy też nie mam.Przez telefon bezsilność w głosie Pani od reklamacji. A w dziale obsługi WULGARNE PRZEKLEŃSTWA . Poniżej krytyki. UWAŻAJCIE. Link do komentarza
Gość Edward Napisano 17 listopada 2016 Udostępnij #22 Napisano 17 listopada 2016 Granda, a nie firma. Przysłali towar niezgodny z zamówieniem i od miesiąca nie oddają kasy. Telefony odbierają rzadko, na maile odpisują rzadko. Kłamią, że kasa wyszła, a na koncie nic. Nigdy więcej tego sklepu. Link do komentarza
Gość Arek Napisano 16 lutego 2017 Udostępnij #23 Napisano 16 lutego 2017 PRZESTRZEGAM PRZED ROBIENIEM JAKICHKOLWIEK ZAKUPÓW W TEJ FIRMIE. Nie róbcie tam zakupów zero podejścia do klienta. Kontakt z właścicielem jest niemożliwy usłyszałem to od paru osób z którymi próbowałem w tej firmie telefonicznie rozmawiać. Wachlują klientem jak sami chcą. U jednej osoby się zamawia, z inną się załatwia reklamacje, a jeszcze inna wysyła towar którego nie miało długo być a nagle okazało się, że kurier stoi przed domem z towarem za który już 5 dni wcześniej chciałem zwrot pieniędzy. To jest jakaś chora firma, szkoda że nie mieszkam bliżej bo bym im to wyrzygał wprost to robienie klienta w wała. czekałem dwa tygodnie na zwrot moich pieniędzy a wykonałem chyba więcej telefonów niż w całym roku. Stanowczo NIE DLA TEJ FIRMY. Trzeba im podesłać TVN Uwagę I kontrolę skarbową. Link do komentarza
Gość gość rysiek Napisano 26 czerwca 2017 Udostępnij #24 Napisano 26 czerwca 2017 czekam na dostawę kabiny z brodzikiem juz ponad dwa tygodnie i co lipa ODRADZAM chyba kiedyś przyjdzie noże na drugi remont Link do komentarza
Gość jonat20 Napisano 26 września 2017 Udostępnij #25 Napisano 26 września 2017 Towar źle zapakowany - przyszedł uszkodzony muszla ceramiczna WC - na palecie lecz bez zabezpieczenia w styropianowych - tylko samym kartonie cienkim ok 1 milimetra (CERAMIKA!!! )co z góry było do przewidzenia ze nie dotrze cały - złożona reklamacja na podstawie zdjęć i Protokołu od kuriera!!! - ODPOWIEDZ NA REKLAMACJE:"Decyzja Firmy jest ostateczna" po 3 tygodniach - KPINA brak uzasadnienia kieruje sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta efekty dale poznacie az do końca i liczę się z tym ze trzeba będzie iść do sadu pozdrawiam Pana Paulinę ( zlecenie P9952 ) "Firma wysyła źle zabezpieczony towar - uszkodzenie przy otwarciu z kurierem -protokół zrobiony przy kurierze reklamacja wysłana -nie uznają jakiekolwiek uzasadnień Żadnej REKLAMACJI" w końcu raczyli JASNOWIDZE napisać "protokół nie został sporządzony w momencie dostawy zmuszeni jesteśmy odrzucić" bo kurier czekał kilka minut na sprawdzenie przesyłki i JASNOWIDZE odrzucają teraz wszystkie reklamacje - tylko METALOWIEC nie uznaje w Polsce protokołów KURIERSKICH choć każdemu to piszą NACIAGACZE" Link do komentarza
Gość Gg Napisano 3 października 2020 Udostępnij #26 Napisano 3 października 2020 140 negatywów na Google Maps. Mnóstwo ludzi oszukanych! Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się