Skocz do zawartości

ile bedzie kosztowac ten dom


Recommended Posts

Napisano
witam wszystkich serdecznie.
jako ,że jest to mój pierwszy post prosze o wyrozumialosc za bledy.

planuje zakup dzialki i pózniejsza budowe domu :
http://www.extradom.pl/StronaProjektu.aspx?projektID=4488

chce zmienic w projekcie polozenie garazu - bedzie od strony sypialni -chcialbym takze zrezygnowac z kotlowni przy wiatrolapie .garaz chce wydluzyc i tam zrobic miejsce na kotlownie.
miedzy sypialniami 7 a 8 chce zrobic przejscie do garazu (rezygnuje z szaf które sa w projekcie).
Nie bede wykanczal poddasza chcialbym zrobic sam parter.
rezygnuje tez z kominka i z lukarny z tylu domu.
Prosze was o opinie ile moze kosztowac zbudowanie tego domu systemem gospodarczym-czesc prac wykonalbym sam (plytki ,panele ,gladzie,malowanie ,docieplenie scian, zalewanie fundamentów ).
jestem z dolnego slaska
bardzo dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam.
Napisano
Coz ja zaczelam budowe ponad 2 lata temu i troche sytuacja na rynku sie zmienila. Ale powiedzialabym ze minimum 200 000 zl taka budowa bedzie kosztowac.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Cytat

A może jeszcze ktoś pomoże maciejdm1?


ile ci nie wyjdzie i tak na koniec jak podliczysz to wyjdzie 30-50% wiecej niz zakładałaś, myśle ze wiele osób to juz przerabiało:]
  • 4 tygodnie temu...
Napisano
Podana cena bez instalacji ponad 217 tys zł. Myślę że zmieścisz się w jakiś 600-700 tys. jeśli nie wierzysz to próbuj taniej tylko jak chyba że pomoże Ci wujek, ciocia, szwagier, itp
  • 3 miesiące temu...
Napisano
skoro twierdzisz że częsc zrobisz sam to czemu nie całośc wtedy zaoszczędzisz b.dużo ale tak serio to trudno określić ile to wyniesie wszystko zależy na jakim etapie zakonczysz no i ile zrobisz sam ale tego bym odradzał bo z doświadczenia wiem jak wyglądają prace wykonane przez amatora
Napisano
to nie jest drogi dom. Dach jest bardzo prosty (to zmniejsza koszty) i dom nie jest jakiś wielki. Nie ma jakichś specjalnych podrażających bajerów. Moim zdaniem pod klucz w średnim standardzie 450-500 tys to spokojnie.
Napisano
Cytat

to nie jest drogi dom. Dach jest bardzo prosty (to zmniejsza koszty) i dom nie jest jakiś wielki. Nie ma jakichś specjalnych podrażających bajerów. Moim zdaniem pod klucz w średnim standardzie 450-500 tys to spokojnie.


Znajomy budowlaniec stwierdził: "Jeśli to nie Warszawa, to połozy jakieś cztery setki" Znaczy się 400 tys.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
witam ja proponuje tak znajdź jakiegoś emeryta który muruje itd dasz mu miesięcznie 1200 zł i dłubał ci będzie 6 miesięcy lub więcej a ty mu pomagaj a resztę zrobisz sam oszczędność może być duża ale niekoniecznie i kiedy ty zarobisz jak będziesz mu pomagał ale to też wyjście
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Cytat

Podana cena bez instalacji ponad 217 tys zł. Myślę że zmieścisz się w jakiś 600-700 tys. jeśli nie wierzysz to próbuj taniej tylko jak chyba że pomoże Ci wujek, ciocia, szwagier, itp



600-700 tys.??? to chyba lekka przesada
dom ma prostą bryłę, dwuspadowy dach, jest na planie prostokąta.
zależy jakich materiałów użyjesz i od wielu innych czynników

Koszt budowy *:
Wartość ogółem:
242 200,00
- stan surowy:
126 400,00
- wykończenie:
115 800,00
UWAGA:
Powyżej podano orientacyjny koszt budowy - wrzesień 2008
*) Powyższy koszt budowy ma charakter wyłącznie orientacyjny.
http://projektydomow.gazetadom.pl/hr_mania_b_z_garazem.htm

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • poradź lepiej, pokaż sie profesjonalnie - zamiast wypisywania głupawych pierdół  
    • Historia wygląda tak, że mieszkanie kupiliśmy w marcu 2022. Było kupione od poprzedniego właściciela, który najprawdopodobniej flipowal mieszkaniami, kupił, wyremontował i ja się pojawiłem i kupiłem. Mieszkanie kupiłem świeżo po remoncie. Pierwsze problemy zaczęły pojawiać się w następną zimę, czyli na przełomie 2022/2023 bo sąsiad z dołu pokazał mi, że od sufitu pod naszym balkonem ma trochę mokre ściany. Na naszej ścianie o którą mi chodzi, zacząłem zauważać wilgoć już chyba na wiosnę 2023. Czy ściana przemarzala/przemakala przed remontem nie mam pojęcia i już do tego nie dotrę. Jeśli chodzi o ocieplenie budynku, jakieś prace na elewacji były robione w okolicach 2010 roku, ale budynek nie jest ocieplony styropianem. Drzwi balkonowe najprawdopodobniej nie były wymieniane w czasie tego remontu mieszkania sprzed mojego kupna, bo nie wyglądaly na nowe.  Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Na ocieplenie elewacji nie mam co liczyć, bo jestem właścicielem jednego z wielu mieszkan w tym bloku. Dodam, że na ścianie gdzie się zbiera wilgoć nie ma kaloryfera a na ścianie po drugiej stronie kaloryfer jest i tam też taka wilgoć się pojawia ale w zdecydowanie mniejszym stopniu. 
    • Z OSB mi doradziło dwóch fachowców, a deski wiadomo że sztywniejsze, ale myślę że to, że OSB z GK będą razem ze sobą skręcone dadzą już dużo. A co do wyprostwania ścian czy skosów, to jest zrobione co do milimetra. Za pomocą dobrego lasera w zasadzie nie ma z tym większych problemów, ale trochę czasu na to trzeba poświęcić. Jakby ktoś chciał zrobić to "po łebkach", nie ma opcji później z tego wyjść, bo każdą płytę trzeba byłoby ciąć inaczej. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Sam zastosowałem folię aktywną, bo piana PUR nie ma równej powierzchni, stąd do 10cm mam pustkę za folią, ale nie jest to aluminiowa. A co do tej aluminiowej to może jako aktywna to coś w tym może być, ale co ma dawać dodatkowa pustka to pojęcia nie mam. Według mnie trochę przerost treści nad formą. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Nie jest to kluczowe już mi się wydaje. W każdym bądź razie zapoznając się w sieci z informacjami zazwyczaj faktycznie można znaleźć informację, że kładziemy wełnę na równi z folią. Nie spotkałem się z celowym zostawianiem tam np. 2-3 cm luzu. To, że ta wełna potem obsiądzie i wtedy będzie szczelina już chyba jest doszukiwaniem się jakiegoś sposobu bronienia tego, że tam musi być szczelina.   Co do tej foli srebrnej od wewnątrz. Właśnie doczytałem się o co chodzi. Kilka dni temu widziałem jakiś filmik majstrów z YT co mówili o tym i tam było wspomniane, że taka folia ma najlepsze swoje właściwości gdy zostawi się szczelinę. Teraz doczytałem. Szczelinę można tam zostawić ale też nie jest to koniecznie. Taka folia nazywa się folią aktywną i reguluje przenikanie pary wodnej w zależności od warunków. Pewnie kolejny temat rzeka...
    • Nie słyszałem o takich praktykach i nie wiem ile taka folia aluminiowa kosztuje i czy to się w ogóle opłaca, tzn koszt vs oszczędność energii. Z tego co wiem, najlepiej wykonana izolacja to taka, która bezpośrednio przylega do folli paroizolacyjnej, ponieważ każda pustka powietrzna, a w przypadku poddasza za płytą GK ma już w granicach 50% niższą temperaturę niż w pomieszczeniu, czyli stwarzają się idealne warunki do wykraplania. Dlatego jedyna pustka powietrzna w każdym przypadku skosów czy sufitu powinna się znajdować za ociepleniem tak jak pisze[mention=66843]rett[/mention] np przed deskowaniem, lub za membraną, która z zasady ma mieć wysoką paroprzepuszczalność, bo w przypadku piany PUR, którą klei się bezpośrednio do membrany inczej się nie da. Dlatego uważam że podstawowym błedęm jest dodatkowe ocieplanie przesztrzeni nad sufitem, bo nad sufitem powinna być już tylko wentylacja aż do kalenicy. Było tu już kilka tematów o wyciekach po ścianach szczytowych. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...