Skocz do zawartości

ile bedzie kosztowac ten dom


Recommended Posts

Napisano
witam wszystkich serdecznie.
jako ,że jest to mój pierwszy post prosze o wyrozumialosc za bledy.

planuje zakup dzialki i pózniejsza budowe domu :
http://www.extradom.pl/StronaProjektu.aspx?projektID=4488

chce zmienic w projekcie polozenie garazu - bedzie od strony sypialni -chcialbym takze zrezygnowac z kotlowni przy wiatrolapie .garaz chce wydluzyc i tam zrobic miejsce na kotlownie.
miedzy sypialniami 7 a 8 chce zrobic przejscie do garazu (rezygnuje z szaf które sa w projekcie).
Nie bede wykanczal poddasza chcialbym zrobic sam parter.
rezygnuje tez z kominka i z lukarny z tylu domu.
Prosze was o opinie ile moze kosztowac zbudowanie tego domu systemem gospodarczym-czesc prac wykonalbym sam (plytki ,panele ,gladzie,malowanie ,docieplenie scian, zalewanie fundamentów ).
jestem z dolnego slaska
bardzo dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam.
Napisano
Coz ja zaczelam budowe ponad 2 lata temu i troche sytuacja na rynku sie zmienila. Ale powiedzialabym ze minimum 200 000 zl taka budowa bedzie kosztowac.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Cytat

A może jeszcze ktoś pomoże maciejdm1?


ile ci nie wyjdzie i tak na koniec jak podliczysz to wyjdzie 30-50% wiecej niz zakładałaś, myśle ze wiele osób to juz przerabiało:]
  • 4 tygodnie temu...
Napisano
Podana cena bez instalacji ponad 217 tys zł. Myślę że zmieścisz się w jakiś 600-700 tys. jeśli nie wierzysz to próbuj taniej tylko jak chyba że pomoże Ci wujek, ciocia, szwagier, itp
  • 3 miesiące temu...
Napisano
skoro twierdzisz że częsc zrobisz sam to czemu nie całośc wtedy zaoszczędzisz b.dużo ale tak serio to trudno określić ile to wyniesie wszystko zależy na jakim etapie zakonczysz no i ile zrobisz sam ale tego bym odradzał bo z doświadczenia wiem jak wyglądają prace wykonane przez amatora
Napisano
to nie jest drogi dom. Dach jest bardzo prosty (to zmniejsza koszty) i dom nie jest jakiś wielki. Nie ma jakichś specjalnych podrażających bajerów. Moim zdaniem pod klucz w średnim standardzie 450-500 tys to spokojnie.
Napisano
Cytat

to nie jest drogi dom. Dach jest bardzo prosty (to zmniejsza koszty) i dom nie jest jakiś wielki. Nie ma jakichś specjalnych podrażających bajerów. Moim zdaniem pod klucz w średnim standardzie 450-500 tys to spokojnie.


Znajomy budowlaniec stwierdził: "Jeśli to nie Warszawa, to połozy jakieś cztery setki" Znaczy się 400 tys.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
witam ja proponuje tak znajdź jakiegoś emeryta który muruje itd dasz mu miesięcznie 1200 zł i dłubał ci będzie 6 miesięcy lub więcej a ty mu pomagaj a resztę zrobisz sam oszczędność może być duża ale niekoniecznie i kiedy ty zarobisz jak będziesz mu pomagał ale to też wyjście
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Cytat

Podana cena bez instalacji ponad 217 tys zł. Myślę że zmieścisz się w jakiś 600-700 tys. jeśli nie wierzysz to próbuj taniej tylko jak chyba że pomoże Ci wujek, ciocia, szwagier, itp



600-700 tys.??? to chyba lekka przesada
dom ma prostą bryłę, dwuspadowy dach, jest na planie prostokąta.
zależy jakich materiałów użyjesz i od wielu innych czynników

Koszt budowy *:
Wartość ogółem:
242 200,00
- stan surowy:
126 400,00
- wykończenie:
115 800,00
UWAGA:
Powyżej podano orientacyjny koszt budowy - wrzesień 2008
*) Powyższy koszt budowy ma charakter wyłącznie orientacyjny.
http://projektydomow.gazetadom.pl/hr_mania_b_z_garazem.htm

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Pytałem dlatego, ze do przenośnych lepszy jest przewód z oplotem bawełnianym, taki jak przy żelazkach, Ale do stacjonarnego ten może być. 
    • Dzięki za szybką odp. To jest zwykły piekarnik do zabudowy (Whirlpool), więc stacjonarny.
    • Podsumujmy sytuację, bo nie jestem pewien czy dobrze rozumiem. Jeżeli coś jest inaczej to proszę o sprostowanie. Ciśnienie i przepływ wody zimnej są wystarczające.  Zbyt niskie jest ciśnienie i/lub przepływ wody ciepłej. Tu proszę o doprecyzowanie - jest mały strumień wody pod dobrym ciśnieniem, czy duży strumień wody pod zbyt niskim ciśnieniem? Jak jest przygotowywana woda ciepła? Bo z opisu wnioskuję, że jest ona jakoś centralnie podgrzewana w budynku, jednak nie jest wystarczająco ciepła i dopiero na poddaszu dogrzewa ją do wystarczającej temperatury elektryczny podgrzewacz.    Układ jest więc nieco dziwny, ale tak zrozumiałem opis.  Trzeba przede wszystkim sprawdzić jakie jest ciśnienie i jak duży jest strumień wody przed tym podgrzewaczem. Jeżeli przed podgrzewaczem, na jego przyłączach jest wszystko w porządku to problem tkwi w podgrzewaczu. On może bardzo zmniejszać strumień (przepływ) wody i jej ciśnienie. To typowa cecha modeli przepływowych. Jak się to ustali to można myśleć co robić dalej.
    • Nie chodzi mi nawet o formalną ekspertyzę, ale o to żeby temu przyjrzał się konstruktor. Bo o ile płytkie rysy nie są zmartwieniem, to głębokie pęknięcia mogą stanowić już poważny problem. A na odległość nikt tego nie jest w stanie sprawdzić.  Warstwa wyrównująca ze styrobetonu lub jakiegoś innego betonu z lekkim kruszywem (keramzyt, perlit) jak najbardziej może być. Trzeba tylko pilnować pewnej minimalnej grubości bo takie lekkie betony są słabe. Próby wyrównywania dużych nierówności samym styropianem zdecydowanie odradzam, tego się faktycznie nie da zrobić dobrze. Co jest na dole, jakie są pomieszczenia poniżej tego stropu? Bo od tego oraz źródła ciepła zależy na ile skutecznej izolacji cieplnej potrzebujemy. Jeżeli i tak są tam pomieszczenia ogrzewane, zaś ciepło zapewnia kocioł to izolacja cieplna może być słaba, po prostu strop będzie się nieco bardziej nagrzewał i część ciepła oddawał ku dołowi. Wtedy wystarczy styrobeton, bez warstwy styropianu.  Przy czym nawet w tym wariancie dałbym folię budowlaną na styrobeton. Jako warstwę rozdzielającą go od jastrychu. Na to rury ogrzewania podłogowego, na nie siatka stalowa i jastrych. Dzięki siatce dość cienka warstwa jastrychu będzie pewniejsza, a tu raczej nie będzie można zbytnio go pogrubiać ze względu na masę. Ale dopuszczalne obciążenie to właśnie powinien określić wezwany konstruktor.  Przy okazji uprzedzam, że mocowanie rur, gdy pod folia nie ma styropianu jest nieco upierdliwe. Ale się da to zrobić. Dajemy dwie warstwy w miarę grubej folii i spinki wbijamy w nią pod skosem. 
    • Może i więcej, bo metr przewodu to jakieś 4 PLN, a wtyczka w sklepie 3,95 PLN.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...