Blake Napisano 11 maja 2008 #1 Napisano 11 maja 2008 Witam,muszę zrobić wjazd przez rów na swoją działkę. Poradźcie jak najlepiej i oczywiście jak najtaniej to zrobić. Myślę o dwóch wariantach. Pierwszy to kręgi, które wpuszczę w rów, ale nie chcę zatrudniać fachowca z koparką, aby wkopał te kręgi. Drugi wariant to płyty drogowe, które położę na wjeździe bez ruszania rowu (tylko wyczyszczę rów i doprowadzę do jakiegoś wyglądu). Poradźcie co jest lepsze i ile to może kosztować (oczywiście wraz z robocizną).
Mathir Napisano 3 stycznia 2010 #2 Napisano 3 stycznia 2010 Blake, juz pewnie sobie poradził, ale myślę, że temat warto przypomnieć
Super B Napisano 5 stycznia 2010 #4 Napisano 5 stycznia 2010 Cytat Ja zdecydowałbym się na kręgi! Ja też!
KAROI Napisano 11 stycznia 2010 #5 Napisano 11 stycznia 2010 I co? Nikt więcej nie ma zdania? Ani żadnych innych propozycji? Szkoda
janis77 Napisano 22 maja 2010 #6 Napisano 22 maja 2010 Witam. Dołączę się do tematu i zapytam o to czy na budowę wjazdu na działkę przez rów melioracyjny jest wymagane pozwolenie wodnoprawne?
bobu62 Napisano 23 maja 2010 #7 Napisano 23 maja 2010 Cytat Witam. Dołączę się do tematu i zapytam o to czy na budowę wjazdu na działkę przez rów melioracyjny jest wymagane pozwolenie wodnoprawne? Nie wiem jak w innych czesciach Polski ale u mnie na Pomorzu konieczny jest projekt przy właczeniu do drogi i w związku z tym nie ma dylematu jak to zrobić bo projektant bedzie wiedział co najlepiej wyjdzie.
landscapedesign Napisano 10 sierpnia 2010 #8 Napisano 10 sierpnia 2010 Jeśli to nowa działka to napewno powinno być określone w projekcie jakie jest połączenie z droga.Kręgi betonowe są najlepszym rozwiązaniem.
Budujemy Dom - budownictwo i instalacje Napisano 13 sierpnia 2010 #9 Napisano 13 sierpnia 2010 Pomijając względy formalne - bo jeśli rów leży w pasie drogowym to przejazd można wykonać jedynie za zgodą właściciela drogi i na podstawie projektu - sposób wykonania przejazdu zależy od szerokości rowu. Przy szerokości do ok. 1,5 m można wykorzystać zbrojone kręgi betonowe, ale przy większych rozpiętościach wykonuje się płytę żelbetową opartą na betonowych przyczółkach. W obu przypadkach należy uwzględnić przewidywane obciążenia - czy samochód osobowy czy też wywrotka z paskiem.
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się