Skocz do zawartości

Historia edycji

animus

animus

1 godzinę temu, daggulka napisał:

Sugerujesz, że oferta nie jest korzystna? Jeśli nie jest, to dlaczego?

Pisz wprost.

To nie takie proste.

Opłata stała to opłata handlowa i jest stosowana wobec klientów podpisujących umowy na jakiś okres np. 3 lata.

Operator robi wszystko żeby namówić klienta na tą opłatę, która teoretycznie utwierdza np. Dagmarę na stałą cenę energii.

W praktyce operator może każdej chwili zmienić opłatę stałą, opłatę handlową i w ten sposób reguluje domiar zapłaconej ceny energii.

Co więcej w przeliczeniu już na starcie płacimy więcej niż byśmy płacili przy normalnym rachunku.

Konsultant-ka również  obiecuje nagrody rzeczowe, pieniężne, usługi serwisowe, zdrowotne 24h, itd.   

Trzeba być uważnym żeby nie dać się naciągnąć na cokolwiek przy zawieranej umowie.

 

27 minut temu, daggulka napisał:

Tak sobie myślę, że firmy energetyczne to tak zdecydowanie nieuczciwie podchodzą do klientów.

:bezradny:

A sprzedawca garnków czy innego diabelstwa jest uczciwy?

Operator ma umowę na określony czas, zmiana lub zerwanie to kary związane z wcześniejszym rozwiązaniem umowy.

W każdym przypadku dopłacimy, operator nie traci kasy. 

 

 

animus

animus

56 minut temu, daggulka napisał:

Sugerujesz, że oferta nie jest korzystna? Jeśli nie jest, to dlaczego?

Pisz wprost.

To nie takie proste.

Opłata stała to opłata handlowa i jest stosowana wobec klientów podpisujących umowy na jakiś okres np. 3 lata.

Operator robi wszystko żeby namówić klienta na tą opłatę, która teoretycznie utwierdza np. Dagmarę na stałą cenę energii.

W praktyce operator może każdej chwili zmienić opłatę stałą, opłatę handlową i w ten sposób reguluje domiar zapłaconej ceny energii.

Co więcej w przeliczeniu już na starcie płacimy więcej niż byśmy płacili przy normalnym rachunku.

Konsultant-ka również  obiecuje nagrody rzeczowe, pieniężne, usługi serwisowe, zdrowotne 24h, itd.   

Trzeba być uważnym żeby nie dać się naciągnąć na cokolwiek przy zawieranej umowie.

 

17 minut temu, daggulka napisał:

Tak sobie myślę, że firmy energetyczne to tak zdecydowanie nieuczciwie podchodzą do klientów.

:bezradny:

A sprzedawca garnków czy innego diabelstwa jest uczciwy?

Operator ma umowę, na określony czas, zmiana lub zerwanie to kary związane z wcześniejszym rozwiązaniem umowy.

W każdym przypadku dopłacimy, operator nie traci kasy. 

 

 

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...