zibi68 Napisano 7 lutego 2021 #1 Napisano 7 lutego 2021 Od Grudnia 2016 jestem użytkownikiem kotła olejowego De Dietrich.Raczej drugi raz bym tej marki nie wybrał.W drugim sezonie użytkowania awaria elektroniki kotła.Część wymieniona na gwarancji.Kolejny sezon , awaria sterowania palnikiem ,znowu awaria elektryczna.Tym razem wymiana na mój koszt ponieważ minęły 2 lata gwarancji a tylko tyle daje De Dietrich.Oczywiście na domiar złego awaria wystąpiła w czwartek wieczorem ,więc przed wekendem i część trzeba sprowadzić z magazynu centralnego ponieważ nawet autoryzowany serwis gwarancyjny nie posiada tej rzeczy na swoim magazynie .Więc wekend spędzony w nieogrzewanym domu ,a na dworze kilka stopni mrozu. Podsumowując.Po pierwsze.Powstające awarie i związane z tym koszty będą w przyszłości generowały wydatki które razem z corocznymi kosztami przeglądów wytworzą znaczną kwotę , którą wydawało się zaoszczędzę wybierają ofertę De Dietrich.Po drugie bardzo drogie części zamienne i słabej jakości szybko ulegające awarii.Po trzecie.Krótki okres gwarancji .
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się