Skocz do zawartości

Historia edycji

animus

animus

  Dnia 4.05.2020 o 15:04, usiek napisał:

Zastanawia mnie trochę tylko czy takim wąsem  UD30 mam go też przykręcić do tego najniższego profila CD co jest przy samej ścianie kolankowej.

A tych uciętych nie przykrecam do UD30?

Rozwiń  

Potrzebujesz dłuższy pasek płyty g/k i poziomicę, wtedy wszystko zobaczysz z 10 cm na 70 cm.

Na dole robisz to samo co u góry, tylko jest odwrotnie, na kancie profila CD60 opierasz podłożony pasek płyty g/k wsunięty w rowek w oknie i na to poziomica i do pionu, jak CD przeszkadza, to chlastasz, jak za daleko to trzeba dokręcić dodatkowy.

  Cytat

A tych uciętych nie przykrecam do UD30?

Rozwiń  

UD wsunięty na CD trzyma się na wąsach u góry i na dole, potem dokręcisz go jeszcze przez płyty g/k, bo najpierw przykręca się całą powierzchnię skosu dopiero "obrabia się gipsem" okno. 

animus

animus

  Dnia 4.05.2020 o 15:04, usiek napisał:

Zastanawia mnie trochę tylko czy takim wąsem  UD30 mam go też przykręcić do tego najniższego profila CD co jest przy samej ścianie kolankowej.

A tych uciętych nie przykrecam do UD30?

Rozwiń  

Potrzebujesz dłuższy pasek płyty g/k i poziomicę, wtedy wszystko zobaczysz z 10 cm na 70 cm.

Na dole robisz to samo co u góry, tylko jest odwrotnie, na kancie profila CD60 opierasz podłożony pasek płyty g/k wsunięty w rowek w oknie i na to poziomica i do pionu, jak CD przeszkadza, to chlastasz, jak za daleko to trzeba dokręcić dodatkowy.

  Cytat

A tych uciętych nie przykrecam do UD30?

Rozwiń  

UD30 wsunięty na CD trzyma się na wąsach u góry i na dole, potem dokręcisz go jeszcze przez płyty g/k, bo najpierw przykręca się całą powierzchnię skosu dopiero "obrabia się gipsem" okno. 

animus

animus

  Dnia 4.05.2020 o 15:04, usiek napisał:

Zastanawia mnie trochę tylko czy takim wąsem  UD30 mam go też przykręcić do tego najniższego profila CD co jest przy samej ścianie kolankowej.

A tych uciętych nie przykrecam do UD30?

Rozwiń  

Potrzebujesz dłuższy pasek płyty g/k i poziomicę, wtedy wszystko zobaczysz z 10 cm na 70 cm.

Na dole robisz to samo co u góry, tylko jest odwrotnie, na kancie profila CD60 opierasz podłożony pasek płyty g/k wsunięty w rowek w oknie i na to poziomica i do pionu, jak CD przeszkadza, to chlastasz, jak za daleko to trzeba dokręcić dodatkowy.

  Cytat

A tych uciętych nie przykrecam do UD30?

Rozwiń  

UD30 trzyma się na wąsach u góry i na dole, potem dokręcisz go jeszcze przez płyty g/k, bo najpierw przykręca się całą powierzchnię skosu dopiero "obrabia się gipsem" okno. 

animus

animus

  Dnia 4.05.2020 o 15:04, usiek napisał:

Zastanawia mnie trochę tylko czy takim wąsem  UD30 mam go też przykręcić do tego najniższego profila CD co jest przy samej ścianie kolankowej.

A tych uciętych nie przykrecam do UD30?

Rozwiń  

Potrzebujesz dłuższy pasek płyty g/k i poziomicę, wtedy wszystko zobaczysz z 10 cm na 70 cm.

Na dole robisz to samo co u góry, tylko jest odwrotnie, na kancie profila CD60 opierasz podłożony pasek płyty g/k wsunięty w rowek w oknie i na to poziomica i do pionu, jak przeszkadza, to chlastasz, jak za daleko to trzeba dokręcić dodatkowy.

  Cytat

A tych uciętych nie przykrecam do UD30?

Rozwiń  

UD30 trzyma się na wąsach u góry i na dole, potem dokręcisz go jeszcze przez płyty g/k, bo najpierw przykręca się całą powierzchnię skosu dopiero "obrabia się gipsem" okno. 

animus

animus

  Dnia 4.05.2020 o 15:04, usiek napisał:

Zastanawia mnie trochę tylko czy takim wąsem  UD30 mam go też przykręcić do tego najniższego profila CD co jest przy samej ścianie kolankowej.

A tych uciętych nie przykrecam do UD30?

Rozwiń  

Potrzebujesz dłuższy pasek płyty g/k i poziomicę.

Na dole robisz to samo co u góry, tylko jest odwrotnie, na kancie profila CD60 opierasz podłożony pasek płyty g/k wsunięty w rowek w oknie i na to poziomica i do pionu, jak przeszkadza, to chlastasz, jak za daleko to trzeba dokręcić dodatkowy.

  Cytat

A tych uciętych nie przykrecam do UD30?

Rozwiń  

UD30 trzyma się na wąsach u góry i na dole, potem dokręcisz go jeszcze przez płyty g/k, bo najpierw przykręca się całą powierzchnię skosu dopiero "obrabia się gipsem" okno. 

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Pytałem dlatego, ze do przenośnych lepszy jest przewód z oplotem bawełnianym, taki jak przy żelazkach, Ale do stacjonarnego ten może być. 
    • Dzięki za szybką odp. To jest zwykły piekarnik do zabudowy (Whirlpool), więc stacjonarny.
    • Podsumujmy sytuację, bo nie jestem pewien czy dobrze rozumiem. Jeżeli coś jest inaczej to proszę o sprostowanie. Ciśnienie i przepływ wody zimnej są wystarczające.  Zbyt niskie jest ciśnienie i/lub przepływ wody ciepłej. Tu proszę o doprecyzowanie - jest mały strumień wody pod dobrym ciśnieniem, czy duży strumień wody pod zbyt niskim ciśnieniem? Jak jest przygotowywana woda ciepła? Bo z opisu wnioskuję, że jest ona jakoś centralnie podgrzewana w budynku, jednak nie jest wystarczająco ciepła i dopiero na poddaszu dogrzewa ją do wystarczającej temperatury elektryczny podgrzewacz.    Układ jest więc nieco dziwny, ale tak zrozumiałem opis.  Trzeba przede wszystkim sprawdzić jakie jest ciśnienie i jak duży jest strumień wody przed tym podgrzewaczem. Jeżeli przed podgrzewaczem, na jego przyłączach jest wszystko w porządku to problem tkwi w podgrzewaczu. On może bardzo zmniejszać strumień (przepływ) wody i jej ciśnienie. To typowa cecha modeli przepływowych. Jak się to ustali to można myśleć co robić dalej.
    • Nie chodzi mi nawet o formalną ekspertyzę, ale o to żeby temu przyjrzał się konstruktor. Bo o ile płytkie rysy nie są zmartwieniem, to głębokie pęknięcia mogą stanowić już poważny problem. A na odległość nikt tego nie jest w stanie sprawdzić.  Warstwa wyrównująca ze styrobetonu lub jakiegoś innego betonu z lekkim kruszywem (keramzyt, perlit) jak najbardziej może być. Trzeba tylko pilnować pewnej minimalnej grubości bo takie lekkie betony są słabe. Próby wyrównywania dużych nierówności samym styropianem zdecydowanie odradzam, tego się faktycznie nie da zrobić dobrze. Co jest na dole, jakie są pomieszczenia poniżej tego stropu? Bo od tego oraz źródła ciepła zależy na ile skutecznej izolacji cieplnej potrzebujemy. Jeżeli i tak są tam pomieszczenia ogrzewane, zaś ciepło zapewnia kocioł to izolacja cieplna może być słaba, po prostu strop będzie się nieco bardziej nagrzewał i część ciepła oddawał ku dołowi. Wtedy wystarczy styrobeton, bez warstwy styropianu.  Przy czym nawet w tym wariancie dałbym folię budowlaną na styrobeton. Jako warstwę rozdzielającą go od jastrychu. Na to rury ogrzewania podłogowego, na nie siatka stalowa i jastrych. Dzięki siatce dość cienka warstwa jastrychu będzie pewniejsza, a tu raczej nie będzie można zbytnio go pogrubiać ze względu na masę. Ale dopuszczalne obciążenie to właśnie powinien określić wezwany konstruktor.  Przy okazji uprzedzam, że mocowanie rur, gdy pod folia nie ma styropianu jest nieco upierdliwe. Ale się da to zrobić. Dajemy dwie warstwy w miarę grubej folii i spinki wbijamy w nią pod skosem. 
    • Może i więcej, bo metr przewodu to jakieś 4 PLN, a wtyczka w sklepie 3,95 PLN.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...