kalumet Napisano 1 lutego 2019 Udostępnij #1 Napisano 1 lutego 2019 Witam Od trzech dni przy wył/zał alarmu dostaję 5 sms z playinfo "abonent o numerze xxxx próbuje się z Tobą skontaktować" 2,5 roku temu moduł GSM był wymieniony po spaleniu w czasie burzy. Nigdy nie było takich problemów z alarmem. Zawsze przychodził jeden sms, że alarm jest wył/zał. Co może być przyczyną tego, że nagle alarm dzwoni zamiast wysłać sms? Link do komentarza
Takiowaki Napisano 1 lutego 2019 Udostępnij #2 Napisano 1 lutego 2019 Może kasy na koncie nie masz... Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 1 lutego 2019 Udostępnij #3 Napisano 1 lutego 2019 3 godziny temu, kalumet napisał: Witam Od trzech dni przy wył/zał alarmu dostaję 5 sms z playinfo "abonent o numerze xxxx próbuje się z Tobą skontaktować" 2,5 roku temu moduł GSM był wymieniony po spaleniu w czasie burzy. Nigdy nie było takich problemów z alarmem. Zawsze przychodził jeden sms, że alarm jest wył/zał. Co może być przyczyną tego, że nagle alarm dzwoni zamiast wysłać sms? Skontaktuj się z operatorem, być może operator zmienił ustawienia (lub Ty sam zmieniłeś to niechcący) i zamiast sms teraz dzwoni. Link do komentarza
kalumet Napisano 3 lutego 2019 Autor Udostępnij #4 Napisano 3 lutego 2019 Dnia 1.02.2019 o 18:31, Takiowaki napisał: Może kasy na koncie nie masz... Dokładnie Nawet o tym nie pomyślałem Doładowanie robię za 100 A, że było parę akcji z brakiem prądu itp To kasa skończyła się o wiele wcześniej Tylko poprzednim razem, gdy brakło kasy na koncie Sms po prostu nie przychodziły Operator chyba wprowadził coś nowego Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 3 lutego 2019 Udostępnij #5 Napisano 3 lutego 2019 Nie znam sie na tym na tyle aby coś konkretnego doradzić, ale jeżeli nie było kasy to ani sms-a ani dzwonienia nie powinno być, a na pewno powinien pojawić się komunikat w formie sms-a lub informacji głosowej o braku środków na koncie. Link do komentarza
kalumet Napisano 3 lutego 2019 Autor Udostępnij #6 Napisano 3 lutego 2019 Na koncie było dokładnie 0,04 Zalogowałem się i od razu zrobiłem doładowanie Nigdy nie było powiadomienia, że brakuje środków itp Po prostu przestawały przychodzić powiadomienia Ta centralka nie ma opcji dzwonienia (chyba) Ustawiona jest tylko na powiadomienia tekstowe Link do komentarza
Takiowaki Napisano 3 lutego 2019 Udostępnij #7 Napisano 3 lutego 2019 To jak przy zwykłym telefonie. Operator przy braku środków dopuszcza wysłanie darmowego smsa do odbiorcy o treści "xxxxxxxx". Liczba ich jest jednak ograniczona i treść ustalona. Link do komentarza
kalumet Napisano 7 lutego 2019 Autor Udostępnij #8 Napisano 7 lutego 2019 Dnia 4.02.2019 o 00:12, Takiowaki napisał: To jak przy zwykłym telefonie. Operator przy braku środków dopuszcza wysłanie darmowego smsa do odbiorcy o treści "xxxxxxxx". Liczba ich jest jednak ograniczona i treść ustalona. Taki komunikat wysyła operator na nr z alarmu W alarmie są zapisane jakiej treści sms ma przyjść do mnie W zależności od zdarzenia Nie mam zrobionego przekierowania aby połączenia na nr alarmu przychodziły do mnie Więc operator pewnie wysłał sms, że kończy się kasa ale do mnie juz to nie dociera W tym przypadku przychodziło po 5 powiadomień od operatora, że ten nr próbował się ze mną skontaktować Zdeka dziwne Link do komentarza
Takiowaki Napisano 7 lutego 2019 Udostępnij #9 Napisano 7 lutego 2019 2 godziny temu, kalumet napisał: Zdeka dziwne Ale temat ogarnięty 🙂 Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się