Skocz do zawartości

Obróbka drzwi wewnętrznych


Czapa

Recommended Posts

Napisano

Dzień dobry

 

Mam taki problem -> W starszym domku mam krzywe ściany(nie chce ich równać - zbyt duża powierzchnia i koszty). Między opaską drzwi a ścianą mam 1cm przestrzeni w najszerszym miejscu. Doradzono mi abym wyrównał to Goldbandem, pomalował i wykończył akrylem. Niestety kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać. Zdjęcia w załączniku pokazują opisywany problem. Chciałbym zrobić to sam. Proszę o poradę.

 

Pozdrawiam

44805194_1868430409944992_8201800192756809728_n.jpg

44809518_299580790893892_8869729136986292224_n.jpg

Napisano

Zupełnie dobrze będzie, jak te szczeliny zakleisz akrylem z tuby/kartusza, wyrównasz ładnie paluszkiem i zamalujesz farbą w kolorze ściany.

W czasie przyszłego remontu, jak będziesz miał więcej kasy, wyrównasz całe ściany :icon_biggrin:

Napisano

Dzięki za szybką odpowiedź. Zastanawia mnie jak ten akryl będzie się trzymał skoro w tej szparze jest pusta przestrzeń. To nie jest problemem? 

 

A jeśli miałbym użyć goldbanda to masz pomysł jak to zrobić? 

Napisano

Akryl wciśnij tak, żeby wszedł ok. 2 cm w szparę - będzie się trzymał ściany i opaski, pusta przestrzeń niech sobie będzie...
Aaaa, wcześniej oklej kant opaski taśmą malarską, żeby nie zniszczyć jej!

Żeby wyrównać goldbandem, to należałoby zdemontować opaski, wypionować ścianę i ponownie założyć opaski. Oczywiście wypionować ścianę tuż przy ościeżnicy, ale pasem 40 - 50 centymetrów szerokim. Wtedy trzeba włącznik zdemontować, obrobić puszkę i ponownie zainstalować... robi się dużo pracy, a efekt będzie podobny...

Można wypełnić i pianką, ale koniecznie niskorozprężną, a i to trzeba pilnować, żeby nie odepchnęła opaski...

Wydaje mi się, że jednak bezpieczniej jest SAMYM akrylem...

 

Napisano

Przy tak szerokiej szczelinie samego akrylu to mu pójdzie ze dwa- trzy kartusze. Podczas wciskania/wyrównywania będzie się wciągał do środka.

Pianka niskoprężna lub kawałki HDF wciśnięte w szczelinę pozwolą uniknąć tego zjawiska.

Oklejenie taśma malarską ościeżnicy/ściany obowiązkowe.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Oto instrukcja krok po kroku, jak skutecznie odszarzyć i odnowić taras drewniany za pomocą Osmo -Gel 6609:     Krok 1: Przygotowanie tarasu Usuń meble ogrodowe i inne przedmioty z tarasu. Zamiataj taras, aby usunąć luźny brud, liście i inne zanieczyszczenia. Dokładnie zwilż powierzchnię wodą – to pomoże żelowi równomiernie wniknąć w drewno. Zabezpiecz metalowe elementy i rośliny – przykryj je np. folią, aby uniknąć uszkodzeń przez preparat. Krok 2: Aplikacja Osmo żel do odszarzania ;6609 Dokładnie wymieszaj preparat przed użyciem. Nałóż żel obficie pędzlem lub szczotką wzdłuż słojów drewna. Żel ma konsystencję zapobiegającą ściekaniu, więc nadaje się również na powierzchnie pionowe. Pozostaw żel na około 20 minut, nie dopuszczając do jego wyschnięcia. W razie potrzeby możesz lekko zwilżyć powierzchnię wodą w trakcie działania. Krok 3: Czyszczenie powierzchni Po upływie 20 minut, wyszoruj powierzchnię szczotką tarasową (np. Osmo szczotka do tarasów) zgodnie z kierunkiem słojów drewna. Dokładnie spłucz wodą, najlepiej z użyciem węża ogrodowego lub myjki niskociśnieniowej. Pozostaw drewno do całkowitego wyschnięcia – minimum 24–48 godzin. Krok 4: Ochrona drewna po odszarzeniu Po wyschnięciu drewna, zabezpiecz taras odpowiednim olejem do drewna Osmo, np.: Osmo Tarasowy Olej Ochronny (dla naturalnego wyglądu) Osmo Olej do tarasów z pigmentem (jeśli chcesz odświeżyć kolor) Aplikuj olej cienką warstwą pędzlem lub aplikatorem do oleju, zgodnie z instrukcją producenta. Wskazówki dodatkowe: Pracuj w pochmurny, ale suchy dzień – nie stosuj środka w pełnym słońcu ani przed deszczem. Nie rozcieńczaj żelu – produkt jest gotowy do użycia. Wydajność: ok. 10 m² z 1 litra przy jednej aplikacji (w zależności od stopnia poszarzenia). Chcesz, żebym przygotował z tego wersję do druku lub do umieszczenia na stronie/sklepie?
    • Ostatnio wchodzę na poddaszę pod wieczór, a nagle się zachmurzyło, drzwi na przestrzał otwarte. Ubieram podkoszulek i nie wiem o co chodzi, bo podkoszulek mokry. Patrzę na higrometr, a tu 89%. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Dobrze, ze się w końcu dowiedziałeś. Przecież mrówki mają "mszycowe" farmy (albo fermy) i nie dadzą ich tknąć, bo mają darmową spadź, żarelko do oporu. Ja od dawna kleję lepem pnie wszystkich drzew i co się tylko da. To taka taśma, dwustronnie klejona. Jedna strona klei do drzewa (korę pnia trzeba w tym miejscu delikatnie zrównać, żeby szparami nie przechodziły pod spodem) i dookoła pociągnąć pasek, taki na 5 centymetrów. A wtedy warstwy wierzchniej żadna mrówka nie przejdzie. I po zawodach. Na rok jest spokój.     Nie skłaniaj się. Mnie schły gałązki wiśnio-czereśni. Wyszukałem gdzieś, ze to szkodnik, którego larwy żyją pod warstwą kory i stamtąd szkodzą. I ze walka z nimi jest bardzo trudna. Wiec drzewka poszły pod siekierę i mam spokój. U Ciebie też może być coś, co mieszka w ukryciu.  
    • Są układy do sterowania żyrandolem na dwóch przewodach + PE oddzielny (nawet w sklepie AVT są), więc nie ma problemu. 
    • Zrobiłem dziś doświadczenie ekologiczne. Zabrałem z Katalpy dwie żywotne larwy biedronki i przeniosłem na słoneczniki zaatakowane mszycami. W momencie zaczęły mszyce pożerać. Dwie minuty. Mrówki które o mszyce dbają, w momencie je zaatakowały. Tak agresywnie, że larwy biedronki okaleczone odpadły z rośliny jedna po drugiej. Wniosek? Tępić mrówki! Tępić! Nie ma z nich w ogrodzie pożytku.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...