Skocz do zawartości

Syfon do brodzika i powiew szlamu przy zalanym syfonie


Recommended Posts

Napisano (edytowany)
Witam.
Założono mi niski brodzik z syfonem.
Coś chyba poszło nie tak. Ta górna dokręcana pokrywa syfonu jest pęknieta (za mocno dokręcona chyba została) i zostało to obsmarowane silikonem. W łązience smierdzi wlasnie z okolic syfonu Troche nie rozumiem zasady działania tego syfonu. Prosze zoabczyc na zdjecia. Gdy zdejmę biały dzwoneczek ten ktory sluzy do zbierania zanieczyszczen z syfonu to widac komore zalaną wodą oraz otwór pusty biegnący do kanalizacji. Gdy wloze ten dzwoneczek z powrotem to on zatyka ten otwór, ale zeby to bylo zamkniecie przez wode to chyba nie...No fizycznie w tym syfonie to chyab nie mozliwe. Jest przegrodka i przelwa sie przez nią woda. No chyba ze po zalozeniu tego dzwoneczka woda z zalanej komory podnosi sie i zamyka przeplyw zapachu poprzez zalanie od dolu jakoś tego przejscia górą do drugiej komory biegnącej do kanalizacji. Wydaje mi sie ze zapach leci bokami jak zalozony jest dzwoneczek tzn z pomiedzy tej powyginanej obudowy. W ogole to ta obudowa jest powyginana tak jakby za wysoko było. Moze za mało podkuli pod syfonem? To drugie zdjecie jest zrobione podczas odkręconej wody ze zdjętym dzwoneczkiem, widać jak już zaczyna sie ona przelewać. Po zdjeciu dzwoneczka wieje smórd oczywiscie też z tego otworu niezalanego, czyli z kanały defacto.
Co tu moze byc nie tak?

DSC01446.jpg


DSC01446.jpg

Edytowano przez Zbigniew migniew (zobacz historię edycji)
Napisano
A do tego otworu to nie zgubili zaślepki? Wygląda on na otwór rewizyjny pozwalający na przepchanie rur sprężyną w razie zapchania. Trzeba poszukać w sklepach tego modelu syfonu i sprawdzić jego kompletację.
Gość stach
Napisano
Podaj z faktury typ syfonu i nazwę producenta.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Podjechałem i cyknalem lepsze foto:)    
    • Dopiero teraz doczytałem Ps. pod zdjęciem... Tu nie potrzeba nic kleić czy spawać - powinien po prostu wymienić ten zaworek na nowy...   To jest - jak przypuszczam - zaworek odcinający na wylocie z grzejnika...  
    • https://koperrt.com/products/16072304607348528752213120?utm_source=ad&utm_medium=google&utm_origin=shopline&utm_campaign=636491&utm_content=23181985177&adset_id=187535772916&utm_term=780698919071&aatid=4779585835&gad_source=2&gad_campaignid=23181985177&gclid=CjwKCAiA3fnJBhAgEiwAyqmY5WFmWVEn9SZthO88c8_HxQVL0demJEIHMSolG6Kq14QQ2evmHAjg1RoC4UMQAvD_BwE    
    • Witam wszystkich forumowiczów!   Mam stary budynek, w którym ściany zewnętrzne są już ocieplone, ale dach pozostaje nieocieplony i przez niego ucieka dużo ciepła. Planuję na wiosnę ocieplić dach od góry styropianem EPS 100 (styropian dach/podłoga) o łącznej grubości 23 cm. Dach jest płaski z lekkim nachyleniem, powierzchnia około 100 m², pokryty papą, która zachowała się w całkiem dobrym stanie – nie jest uszkodzona, nie planuję jej zrywać, tylko oczyścić i zostawić jako podłoże.Na styropianie ma być położona papa termozgrzewalna (jedna lub dwie warstwy). Montaż styropianu będę wykonywał samodzielnie (klejenie + kołkowanie), a papę zgrzewalną zlecić fachowcowi, który się na tym zna.Mam kilka wątpliwości i pytań – bardzo proszę o Wasze opinie na podstawie doświadczeń: 1. Grubość i układanie styropianu: Czy lepiej położyć jedną warstwę 23 cm, czy podzielić na dwie warstwy (np. 11 cm + 12 cm) układane na mijankę? Wiem, że dwie warstwy lepiej eliminują mostki termiczne, ale to więcej pracy. Pomijając aspekt czasu i wysiłku – czy takie rozwiązanie naprawdę ma sens i daje zauważalną różnicę w izolacyjności?   2. Montaż i mocowanie styropianu: Dach nie będzie dodatkowo obciążony (tylko papa na wierzchu, bez chodzenia czy tarasu), ale ważne jest solidne mocowanie, żeby wiatr nie oderwał warstw. Planuję kleić styropian (klejem bitumicznym lub poliuretanowym) + kołkować.Dla grubości 23 cm – jakie kołki polecacie? Czy wystarczą o długości ok. 30 cm (żeby wystawały trochę w podłoże betonu)? Czy lepiej stosować metodę z otwornicą – wyciąć otwór w styropianie, włożyć kołek, a potem zatkać wyciętym krążkiem (żeby kołek nie wystawał i nie tworzył mostka)? Jeśli dwie warstwy: Czy wystarczy kołkować tylko dolną warstwę (do podłoża), a górną tylko przykleić do dolnej? Czy kołki muszą przechodzić przez obie warstwy dla lepszej stabilności?   3. Warstwa separacyjna na styropianie pod papę: Czytałem różne opinie – jedni polecają geowłókninę polipropylenową (200-300 g/m²) jako ochronę przed wysoką temperaturą palnika i separację, drudzy grubą folię PE (0,2 mm). Geowłóknina wydaje mi się lepsza (przepuszcza parę, nie topi się tak łatwo). Czy zgadzacie się, że geowłóknina to najlepsze rozwiązanie w takim przypadku, czy polecacie coś innego (np. folię PE)?
    • Zupełnie nie mam pojęcia gdzie to pęknięcie Od strony grzejnika? od strony zasilania? na korpusie zaworu?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...