Skocz do zawartości

Hurtownia budowlana: DOMEX Edward Czub


Recommended Posts

Gość KLIENT
Obsługa klienta na niskim poziomie,sprzedawcy nie posiadają wiedzy na temat sprzedawanych produktów.Klient traktowany jest w lekceważący sposób w szczególności dział karniszy i tapet.Odpowiedzi udzielane są z dużą "łaską"
Link do komentarza
  • 3 tygodnie temu...
Gość stały klient sklepu Domex
A ja wprost przeciwnie do poprzedniego postu robiłam spore zakupy w tym sklepie i zostałam mile zaskoczona obsługą. Widocznie jeszcze się taki nie urodził żeby każdemu dogodził. Pzdr.

Ja kupowałem wyposażenie prawie do całego domu, jest dużo taniej niż w W-wie i nie zauważyłem żeby ktoś z obsługi mnie olewał. Doradztwo w pełni
zaakceptowałem i jestem zadowolony. Polecam;;;;;;;;;;;;;;
Link do komentarza
Gość klientka
Zgadzam się z poprzednią klientką,dzięki fachowemu doradztwu kupiłam karnisze idealnie dopasowane do wnętrza.Oby takich sprzedawców było więcej.Pozdrawiam Panie serdecznie
Link do komentarza
Gość klient
Niestety nie podzielam tych super opinii dot. obsługi klienta na ostatnim piętrze.Natomiast robiąc zakupy paneli,płytek nie mam zarzutu.(zaangażowanie,indywidualne podejście do klienta super)Szkoda,że nie chce się wchodzić na górę.Są fajne produkty,szeroka oferta. Każdy może mieć gorszy dzień,byłam kilka razy w/s karniszy i niestety nie kupiłam.Zabrakło, nie trudno zgadnąć fachowej pomocy ze strony sprzedawcy.GORSZY DZIEŃ NADAL TRWA...
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
Jak się wie,co chce się kupić,to na każde pytanie usłyszy się odpowiedź,gorzej,jeśli na zakupy idzie blondunka.
Wielokrotnie robię zakupy w dziale z karniszami i gorszych bzdur nie słyszałem jak wypisuje Szanowna klientka. 100% profesjonalizmu i kompetentna obsługa,jak w całym sklepie zresztą,pozdrawiam ,Stały klient
Link do komentarza
Szanowny Panie,niestety nie "blondynka" była na zakupach.(posiadam,wiedzę teoretyczną i praktyczną dot. obsługi klienta)Wchodząc do sklepu nie muszę posiadać fachowej wiedzy dot. produktów,danych technicznych,nowych trendów itd... od tego jest sprzedawca jeżeli tego nie posiada niech nie staje za ladą.
Link do komentarza
Szanowana Pani,
chcąc cokolwiek kupić, trzeba mieć chociaż w minimalnym stopniu wiedzę czego się chce. Nie można oczekiwać od sprzedawcy, że odgadnie Pani pragnienia i zapotrzebowanie, bo on nie zna ani Pani gustu, ani wnętrza do którego chce Pani dobierać dany towar. Sprzedawca może doradzić, podrzucić jakieś rozwiązanie, ale to kupujący powinien sprecyzować czego potrzebuje, jaki rozmiar, kolor i co tam jeszcze od tych nieszczęsnych karniszy wymaga. Oferta jaka jest każdy widzi, bo towar ładnie wystawiony. Nie musi Pani mieć fachowej wiedzy, ale jakieś podstawy by się jednak Pani przydały.

Jestem częstą klientką w tym sklepie i szczerze, nigdy nie byłam niefachowo obsłużona. Wręcz zasypywano mnie informacjami. Na każde pytanie dostawałam odpowiedź, chociaż jestem wymagająca, bo pracuję także po drugiej stronie lady i czepiam się szczegółów (również posiadam,wiedzę teoretyczną i praktyczną dot. obsługi klienta-ot takie szkolenia zawodowe).

Każdy może mieć gorszy dzień, klient także!
Może i u Pani ten GORSZY DZIEŃ NADAL TRWA...

Pozdrawiam serdecznie i Panią i pracowników Domexu.
Link do komentarza
  • 1 rok temu...
Gość klient55
Jestem ogromnie zrażona obsługą na dziale dywany-wykładziny.Podczas zakupów 2 dywanów z obszyciem Pani pracująca tam miała minę jakby siedziała tam za karę,bezinteresownie,bez słowa,lekceważąco podeszła do klienta.Poprosiłam o 2 dywaniki,niestety wszystkie boki są skośnie ucięte.Na domiar tego wysoki,ciemny Pan który obszywał nawet nie zadał sobie trudu,żeby wyrównać.Obszył,zwinął i okleił taśmą.Ręce umywają,bo wywiesili kartkę,że dywany obszywane nie podlegają reklamacji.Po tygodniowym remoncie,rozwinęłam nowe dywany a tu taki bubel.Moja wina,że nie sprawdziłam obrazu takiej ''usługi''. Ostrzegam wszystkich-patrzcie im na ręce,a właścicielowi gratuluję sprzedawców i dbania o klientów!!!
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • U mnie też taki w piwnicy na krzywej podłodze stoi, ale wypoziomowane od wagi i też już parę lat jest ok. Też miałem problem z tymi blaszko-języczkami, ale o dziwo się trzyma kupy, ale nie pomyślałem żeby je zagiąć. Choć 120kg to raczej bałbym się tam położyć. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Mam trzy takie regały i bardzo je sobie chwalę. Owszem, przy składaniu pierwszego popełniłem błąd, wierząc bezkrytycznie w instrukcje sprzedawcy i nie zaginałem "języczków" wsuwanych w wycięcia kątowników, no i regał mi się rozsypał już pod koniec montowania. Ale gdy wszystkie zagiąłem (łatwe to nie jest, ale da się). regał jest lekki i nie do zdarcia. Nośność jednej półki to 125 kg, więc w warunkach domowych spokojnie wystarcza do niemal wszystkiego. Nawet w garażu.   Regałów niczym nie mocuję do ścian. Nie ma potrzeby. Oczywiście, jeśli stoją na wyrównanym i pewnym podłożu.  Da się je kupić w cenie poniżej 80,00 PLN, więc uważam, że naprawdę warto.   PS. To się nie chwieje, zapewniam!
    • Komentarz dodany przez agata: czy ktos wie czy kostka z brukbet jest warta uwagi? przymierzamy sie w koncu do zakupu
    • To chyba chybiony i fałszywy argument, bo klimatyzator jednak dmucha powietrzem zagrzanym do o wiele wyższej temperatury niż te 22 stopnie, chcąc osiągnąć zadaną temperaturę i pewnie to jest o wiele wyższa temperatura niż 30 st. Nie mierzyłem ale tak na wyczucie to znacznie przkracza trzydziestkę. Więc to akurat w drugą stronę działa, jeśli chodzi o tę "róznicę temperatur", czyli na korzyść hydrauliki. 
    • Ogrzewanie hydrauliczne, które występuje w 99% nowych polskich domach jest mniej efektywne i droższe niż bezpośrednie ogrzewanie pompą powietrze-powietrze, bo COP zależy od różnicy temperatur, a wodę trzeba ogrzać do ok 30°C, za powietrze do 22°. Proponuję zainteresować się systemem HVAC. V-wentylacja z odzyskiem ciepła wykonana pod ilość mieszkańców, a nie na kubaturę. Musi być, gdy chcemy używać klimatyzacji, bo latem przy chłodzeniu wentylacja grawitacyjna nie działa i oddychamy coraz bardziej zużytym powietrzem, co prowadzi do różnych dolegliwości. AC- jakość powietrza, za którą odpowiadają rewersyjne pompy ciepła (klimatyzatory). Temperatura cały rok, a wilgotność, która tworzy zaduch latem (tryb dry). H- ogrzewanie, czyli w przypadku, gdy klimatyzacja nie da rady (zazwyczaj kilka dni w roku) do uruchamiają się maty grzewcze. Ogrzewanie oporowe to COP 1, ale ono jest w tym systemie tylko wspomaganiem na wypadek ekstremalnych mrozów, awarii, czy dla komfortu, gdy ktoś chce bardziej dogrzać pokój. Poza tym pompy ciepła wciąż działają, więc zużycie jest śladowe. Dlaczego potrzebne są maty? Czy nie można dobrać większej mocy klim? Chodzi o to, że sezon grzewczy trwa ponad pół roku, a średnia temperatura w tym czasie w ostatnich latach to +5C i wciąż rośnie. Jeśli pompa będzie za duża to przez większość sezonu będzie działać on-off i łączne zużycie wyjdzie 2-3x większe. Jeśli rekuperacja jest zrobiona zgodnie ze sztuką, czyli działa na 20-30m3//osobę to klimy 30W/m2 są wystarczające. Cały system wychodzi przy okazji najtaniej i zapewnia zużycie poniżej 15kWh/m2. Ponadto warto wiedzieć, że powietrze nawiewane z anemostatów po odzysku ciepła jest tylko o kilka stopni chłodniejsze od domowego. Gdy podajemy je z góry to zapobiega ścieleniu się ciepłego przy suficie, a samo zanim opadnie zdąży się ogrzać. Daje to komfort w strefie przebywania ludzi. System musi być kompletny i dobrze przemyślany. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...