Pomocnik Napisano 14 marca 2016 #1 Napisano 14 marca 2016 Hurtownia budowlana: DOMEX Edward Czub Województwo: małopolskie Miasto: Garwolin Pełny opis hurtowni pod adresem: https://budujemydom.pl/hurtownie-budowlane/mazowieckie/domex-edward-czub
Gość KLIENT Napisano 14 marca 2016 #2 Napisano 14 marca 2016 Obsługa klienta na niskim poziomie,sprzedawcy nie posiadają wiedzy na temat sprzedawanych produktów.Klient traktowany jest w lekceważący sposób w szczególności dział karniszy i tapet.Odpowiedzi udzielane są z dużą "łaską"
Gość stały klient sklepu Domex Napisano 31 marca 2016 #3 Napisano 31 marca 2016 A ja wprost przeciwnie do poprzedniego postu robiłam spore zakupy w tym sklepie i zostałam mile zaskoczona obsługą. Widocznie jeszcze się taki nie urodził żeby każdemu dogodził. Pzdr.Ja kupowałem wyposażenie prawie do całego domu, jest dużo taniej niż w W-wie i nie zauważyłem żeby ktoś z obsługi mnie olewał. Doradztwo w pełni zaakceptowałem i jestem zadowolony. Polecam;;;;;;;;;;;;;;
Gość klientka Napisano 1 kwietnia 2016 #4 Napisano 1 kwietnia 2016 Zgadzam się z poprzednią klientką,dzięki fachowemu doradztwu kupiłam karnisze idealnie dopasowane do wnętrza.Oby takich sprzedawców było więcej.Pozdrawiam Panie serdecznie
Gość klient Napisano 7 kwietnia 2016 #5 Napisano 7 kwietnia 2016 Niestety nie podzielam tych super opinii dot. obsługi klienta na ostatnim piętrze.Natomiast robiąc zakupy paneli,płytek nie mam zarzutu.(zaangażowanie,indywidualne podejście do klienta super)Szkoda,że nie chce się wchodzić na górę.Są fajne produkty,szeroka oferta. Każdy może mieć gorszy dzień,byłam kilka razy w/s karniszy i niestety nie kupiłam.Zabrakło, nie trudno zgadnąć fachowej pomocy ze strony sprzedawcy.GORSZY DZIEŃ NADAL TRWA...
Gość Klient Napisano 16 kwietnia 2016 #6 Napisano 16 kwietnia 2016 Jak się wie,co chce się kupić,to na każde pytanie usłyszy się odpowiedź,gorzej,jeśli na zakupy idzie blondunka.Wielokrotnie robię zakupy w dziale z karniszami i gorszych bzdur nie słyszałem jak wypisuje Szanowna klientka. 100% profesjonalizmu i kompetentna obsługa,jak w całym sklepie zresztą,pozdrawiam ,Stały klient
Gość klient Napisano 18 kwietnia 2016 #7 Napisano 18 kwietnia 2016 Szanowny Panie,niestety nie "blondynka" była na zakupach.(posiadam,wiedzę teoretyczną i praktyczną dot. obsługi klienta)Wchodząc do sklepu nie muszę posiadać fachowej wiedzy dot. produktów,danych technicznych,nowych trendów itd... od tego jest sprzedawca jeżeli tego nie posiada niech nie staje za ladą.
Gość Gość Napisano 22 kwietnia 2016 #8 Napisano 22 kwietnia 2016 Szanowana Pani,chcąc cokolwiek kupić, trzeba mieć chociaż w minimalnym stopniu wiedzę czego się chce. Nie można oczekiwać od sprzedawcy, że odgadnie Pani pragnienia i zapotrzebowanie, bo on nie zna ani Pani gustu, ani wnętrza do którego chce Pani dobierać dany towar. Sprzedawca może doradzić, podrzucić jakieś rozwiązanie, ale to kupujący powinien sprecyzować czego potrzebuje, jaki rozmiar, kolor i co tam jeszcze od tych nieszczęsnych karniszy wymaga. Oferta jaka jest każdy widzi, bo towar ładnie wystawiony. Nie musi Pani mieć fachowej wiedzy, ale jakieś podstawy by się jednak Pani przydały.Jestem częstą klientką w tym sklepie i szczerze, nigdy nie byłam niefachowo obsłużona. Wręcz zasypywano mnie informacjami. Na każde pytanie dostawałam odpowiedź, chociaż jestem wymagająca, bo pracuję także po drugiej stronie lady i czepiam się szczegółów (również posiadam,wiedzę teoretyczną i praktyczną dot. obsługi klienta-ot takie szkolenia zawodowe).Każdy może mieć gorszy dzień, klient także! Może i u Pani ten GORSZY DZIEŃ NADAL TRWA...Pozdrawiam serdecznie i Panią i pracowników Domexu.
Gość klient55 Napisano 11 września 2017 #9 Napisano 11 września 2017 Jestem ogromnie zrażona obsługą na dziale dywany-wykładziny.Podczas zakupów 2 dywanów z obszyciem Pani pracująca tam miała minę jakby siedziała tam za karę,bezinteresownie,bez słowa,lekceważąco podeszła do klienta.Poprosiłam o 2 dywaniki,niestety wszystkie boki są skośnie ucięte.Na domiar tego wysoki,ciemny Pan który obszywał nawet nie zadał sobie trudu,żeby wyrównać.Obszył,zwinął i okleił taśmą.Ręce umywają,bo wywiesili kartkę,że dywany obszywane nie podlegają reklamacji.Po tygodniowym remoncie,rozwinęłam nowe dywany a tu taki bubel.Moja wina,że nie sprawdziłam obrazu takiej ''usługi''. Ostrzegam wszystkich-patrzcie im na ręce,a właścicielowi gratuluję sprzedawców i dbania o klientów!!!
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się