Skocz do zawartości

Hurtownia budowlana: DOMEX Edward Czub


Recommended Posts

Gość KLIENT
Napisano
Obsługa klienta na niskim poziomie,sprzedawcy nie posiadają wiedzy na temat sprzedawanych produktów.Klient traktowany jest w lekceważący sposób w szczególności dział karniszy i tapet.Odpowiedzi udzielane są z dużą "łaską"
  • 3 tygodnie temu...
Gość stały klient sklepu Domex
Napisano
A ja wprost przeciwnie do poprzedniego postu robiłam spore zakupy w tym sklepie i zostałam mile zaskoczona obsługą. Widocznie jeszcze się taki nie urodził żeby każdemu dogodził. Pzdr.

Ja kupowałem wyposażenie prawie do całego domu, jest dużo taniej niż w W-wie i nie zauważyłem żeby ktoś z obsługi mnie olewał. Doradztwo w pełni
zaakceptowałem i jestem zadowolony. Polecam;;;;;;;;;;;;;;
Gość klientka
Napisano
Zgadzam się z poprzednią klientką,dzięki fachowemu doradztwu kupiłam karnisze idealnie dopasowane do wnętrza.Oby takich sprzedawców było więcej.Pozdrawiam Panie serdecznie
Gość klient
Napisano
Niestety nie podzielam tych super opinii dot. obsługi klienta na ostatnim piętrze.Natomiast robiąc zakupy paneli,płytek nie mam zarzutu.(zaangażowanie,indywidualne podejście do klienta super)Szkoda,że nie chce się wchodzić na górę.Są fajne produkty,szeroka oferta. Każdy może mieć gorszy dzień,byłam kilka razy w/s karniszy i niestety nie kupiłam.Zabrakło, nie trudno zgadnąć fachowej pomocy ze strony sprzedawcy.GORSZY DZIEŃ NADAL TRWA...
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Jak się wie,co chce się kupić,to na każde pytanie usłyszy się odpowiedź,gorzej,jeśli na zakupy idzie blondunka.
Wielokrotnie robię zakupy w dziale z karniszami i gorszych bzdur nie słyszałem jak wypisuje Szanowna klientka. 100% profesjonalizmu i kompetentna obsługa,jak w całym sklepie zresztą,pozdrawiam ,Stały klient
Napisano
Szanowny Panie,niestety nie "blondynka" była na zakupach.(posiadam,wiedzę teoretyczną i praktyczną dot. obsługi klienta)Wchodząc do sklepu nie muszę posiadać fachowej wiedzy dot. produktów,danych technicznych,nowych trendów itd... od tego jest sprzedawca jeżeli tego nie posiada niech nie staje za ladą.
Napisano
Szanowana Pani,
chcąc cokolwiek kupić, trzeba mieć chociaż w minimalnym stopniu wiedzę czego się chce. Nie można oczekiwać od sprzedawcy, że odgadnie Pani pragnienia i zapotrzebowanie, bo on nie zna ani Pani gustu, ani wnętrza do którego chce Pani dobierać dany towar. Sprzedawca może doradzić, podrzucić jakieś rozwiązanie, ale to kupujący powinien sprecyzować czego potrzebuje, jaki rozmiar, kolor i co tam jeszcze od tych nieszczęsnych karniszy wymaga. Oferta jaka jest każdy widzi, bo towar ładnie wystawiony. Nie musi Pani mieć fachowej wiedzy, ale jakieś podstawy by się jednak Pani przydały.

Jestem częstą klientką w tym sklepie i szczerze, nigdy nie byłam niefachowo obsłużona. Wręcz zasypywano mnie informacjami. Na każde pytanie dostawałam odpowiedź, chociaż jestem wymagająca, bo pracuję także po drugiej stronie lady i czepiam się szczegółów (również posiadam,wiedzę teoretyczną i praktyczną dot. obsługi klienta-ot takie szkolenia zawodowe).

Każdy może mieć gorszy dzień, klient także!
Może i u Pani ten GORSZY DZIEŃ NADAL TRWA...

Pozdrawiam serdecznie i Panią i pracowników Domexu.
  • 1 rok temu...
Gość klient55
Napisano
Jestem ogromnie zrażona obsługą na dziale dywany-wykładziny.Podczas zakupów 2 dywanów z obszyciem Pani pracująca tam miała minę jakby siedziała tam za karę,bezinteresownie,bez słowa,lekceważąco podeszła do klienta.Poprosiłam o 2 dywaniki,niestety wszystkie boki są skośnie ucięte.Na domiar tego wysoki,ciemny Pan który obszywał nawet nie zadał sobie trudu,żeby wyrównać.Obszył,zwinął i okleił taśmą.Ręce umywają,bo wywiesili kartkę,że dywany obszywane nie podlegają reklamacji.Po tygodniowym remoncie,rozwinęłam nowe dywany a tu taki bubel.Moja wina,że nie sprawdziłam obrazu takiej ''usługi''. Ostrzegam wszystkich-patrzcie im na ręce,a właścicielowi gratuluję sprzedawców i dbania o klientów!!!

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • jeszcze jedno pytanko.   Czy przy waskim i dlugim grzejniku ma jakies znaczenie czy jest podlaczony od dolu czy gora - dól ??  
    • Matko moja, instalacja bez zaworów??? To kto ją, kuwwa wykonywał? Hydraulik czy zamiatacz ulic?
    • Zmiękczacz HELIX 20 Uruchom pełną regenerację z solą wysokiej jakości. Dezynfekuj żywicę środkiem jak Res-Up lub chlor (zgodnie z instrukcją producenta – sprawdź manual). Jeśli to nie pomoże, wezwij serwisanta od zmiękczaczy.   Filtry: Wymień wszystkie (siatkowy, mechaniczne, węglowy) – nawet jeśli niedawno, bo mogą być skolonizowane. Rozważ dodanie filtra UV po zmiękczaczu na bakterie.   Rury i podgrzewacz  przepłucz całą instalację, otwórz wszystkie krany na 10-15 min.
    • Rzeczywiście, ogólna zasada działania jest mniej więcej taka, jak Pan opisał. Najpierw powietrze dostaje się do wnętrz (pokoi) przez nawiewniki w oknach i inne nieszczelności. Następnie powietrze przepływa przez pokoje do kuchni i łazienki, czyli pomieszczeń, w których znajduje się wyciąg. Tam pionowymi kanałami wentylacyjnymi ulatuje na zewnątrz.  Żeby wentylacja, czyli po prostu wymiana powietrza, działała muszą równocześnie funkcjonować trzy czynniki: - sprawny nawiew;  - skutecznie działający wyciąg;  -swobodny przepływ powietrza pomiędzy nawiewem i wyciągiem.    W tym konkretnym przypadku do sprawdzenia jest kilka rzeczy. 1. W drzwiach do łazienki nie ma otworów, ale czy te drzwi są podcięte nad podłogą? Na ile często te drzwi pozostają niedomknięte? Bo gdy są niedomknięte to powietrze przepływa w miarę swobodnie.  2. Proszę sprawdzić, używając zapalonej świecy lub zapałki, czy w łazience jest ciąg w kierunku kratki wentylacyjnej, ale przy wyłączonym wentylatorze. Jeżeli go nie ma to znak, że wentylacja w łazience jest niesprawna.  3. Okna można wymieniać na nowe z nawiewnikami. Tu kluczowe jest aby nawiewniki po prostu były.   
    • Niestety nie ma możliwości odcięcia tej zaślepionej części instalacji ponieważ wymagałoby to niszczenia świeżo wykończonego domu. Instalacja jest z cyrkulacją c.w.u. Układ jest z rurami i od nich na trójnikach odgałęzieniami na poszczególne krany.    Tak jak pisałem. Ta woda zaraz za wodomierzem nie ma tego nieprzyjemnego zapachu.   Czy przyczyną może być problem ze zmiękczaczem? Faktycznie jakby się zawiesił i przez jakieś 2 miesiące praktycznie nie zużył wsypanej soli. Zaglądałem kilkukrotnie do niego ale dopiero po takim czasie zastanowił mnie fakt, że tej soli prawie nie ubywa.   Czy istnieje jakiś sposób na samodzielne "przepłukanie" instalacji jakąś chemią, która ją wyczyści i zdezynfekuje? Może to będzie jakieś rozwiązanie problemu?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...