Skocz do zawartości

Malowanie ścian


Recommended Posts

  • 3 miesiące temu...
Napisano
Cytat

Koszt malowania zaczyna się od ok 12 zł /m2. wszystko jest uzależnione od powierzchni - ilości, jej jakosci, czy bały czy kolor - ile kolorów.
Pozdrawiam


12 zł to tyle prawie co za tynki, a gdzie wykonać metr tynku a pomalować metr ściany.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Cytat

Ja ostatnio zapłaciłam 500zł za sam pokój gościnny ...



A kto bogatemu zabroni płacić ile chce...

A ile dałaś za materiał?
Napisano
Cytat

Ja ostatnio zapłaciłam 500zł za sam pokój gościnny ...


To zależy ile m2 ma ten pokój, bo sama cena nic nie mówi.A bardziej precyzyjniej będzie jak jeszcze podasz jakimi farbami, zwykła czy jakaś strukturalna?
Napisano
No i pytanie, czy dochodzi do tego przygotowanie ściany pod malowanie itp. Czy np. olejną kaloryfery przy okazji, czy dużo jest tych uszkodzeń. Wiele zmiennych!
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Jejku, czy naprawdę nikt nie może podać widełek cenowych?

Wiadomo, że są zmienne i że się negocjuje - w obie strony! Ale chyba jakieś standardowe stawki obowiązują, a po to są fora, aby na nich pytać o takie rzeczy.

Będę wdzięczna za jakieś rozsądne odpowiedzi.
Napisano
Cytat

Jejku, czy naprawdę nikt nie może podać widełek cenowych?

Wiadomo, że są zmienne i że się negocjuje - w obie strony! Ale chyba jakieś standardowe stawki obowiązują, a po to są fora, aby na nich pytać o takie rzeczy.

Będę wdzięczna za jakieś rozsądne odpowiedzi.


Malowanie jednokrotne farba emulsyjna od 5 zł do 15 zł za m2.
Malowanie dwukrotne farba emulsyjną od 5 zł do 20 zł za m2.
  • 3 tygodnie temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Cześć,   dotarłem z rynna koszową do szczytu i mam tyle blachy ze wystarczy na 1 szanse dociecia/dogiecia. Plan jest taki żeby zrobić to tak (zdj A) U mnie to aktualnie wygląda tak (jedna z blach jeszcze nie podciagnieta do góry, zdj. B),   Mam na to 2 pomysły. Pierwszy taki jak na zdjęciu A wyzej, drugi taki zeby rozciąć wzdłuż czerwonej lini i zagiać na zielonej robiać zakład. Z tym 2 mam taki problem ze na końcu cieńcia jest jednak dziura, ktora chyba nie uda się przykryć dachówka i to ew miejsce do przecieków.  Tutaj znalazłem film na ktorym to robia    Jeśli chodzi o zdj A, to rozumiem ze trzeba przyciać/zagiąć to tak To co jeszcze nie podoba mi sie na wykonaniu ktore znlaazłem to ten moment Woda spadająca z dachówek powyzej wpada na to miejsce i ma duze szanse zeby sie przelac. Zakladam ze ten moment powinien byc inaczej rozwiazany. Wyzej podniesiony.   Jak Wy zrobiliscie to u siebie?  
    • Dziękuję za odpowiedź. "Jajogłowy", czyli kogo ma Pan na myśli - jakiś Pana znajomy praktyk z branży farbiarskiej?  Mój znajomy "jajogłowy" – profesor z politechniki z ekspertyzą w farbach – odpowiedział mi, że w Karcie charakterystyki nie wykazano żadnych substancji niebezpiecznych poza rozpuszczalnikami, które odparowują. Najpewniej wciąż odparowują ich resztki i stąd zapach.   W Karcie Technicznej czytamy, że farba: Źródło: https://msp.images.akzonobel.com/prd/dh/eplham/documents/hammerite_prosto_na_rdz__karta_techniczna.pdf    Dlatego też zdecydowałem się na tę farbę, bo instalacja w lokalach mieszkalnych prawie nigdy nie osiąga temperatury 80 °C.
    • Głupoty Aśćka prawisz, ot co. Bo to sklejka z puchu, skoro starasz się o brak przeciążeń? A w ogóle skąd te przeciążenia przychodzą Ci do głowy? Sądzisz, że to któreś piętro? Otóż raczej się mylisz. Progi wskazują, że nie. I po co Ci tam solidna hydroizolacja? Basen będzie?   I wprawdzie post deczko stęchlizną zalatuje, ale Autorowi byłbym skłonny ten keramzyt odradzać. Nieustabilizowany keramzyt (niezamknięty warstwą zmieszaną choćby z chudziakiem) będzie rypiał i skrzypiał pod płytami OSB czy innymi, aż do końca świata. Dlatego raczej styropian na wyrównanie. 
    • W przypadku tak wielowarstwowego podłogi ważne jest, aby nie przeciążać konstrukcji. Do wyrównania pod parkiet najlepiej użyć sklejki o grubości 12-15 mm, ułożonej z przesunięciem połączeń. Na przykład Kronopol lub Swiss Krono. Keramzyt drobnoziarnisty 4-10 mm nadaje się jako izolacja sypka, ale na nim trzeba położyć solidną hydroizolację.
    • Trzeba zrobić kryzowanie w instalacji. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...