Skocz do zawartości

Sprzedam szamba betonowe


Recommended Posts

Napisano
Sprzedaż oraz instalacja szamb betonowych na terenie Wrocław, Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź.

Oferuje szamba betonowe o różnych pojemnościach: 3 kubiki,4 m3, 5kubików, 6m3, 7m3, 8m3 ,9m3, 10kubików, 11m3, 12kubików.

Nasze zbiorniki mają już fabryczne otwory na rurę ściekową - pierścień zalany w betonie na rurę fi 160mm. Nie należy już wzywać hydraulika, we własnym zakresie można rurę podłączyć.
Więcej danych na: Szamba betonowe lub telefon: 690 493 500

Na zbiornik i pokrywę dajemy pięć lat gwarancji na piśmie!

Wszystko robimy na klej wodo i mrozo odporny, nie na żadną piankę montażową! Zaufaj firmie z ponad 15 letnim doświadczeniem.
Napisano
Cytat

Sprzedaż oraz instalacja szamb betonowych na terenie Wrocław, Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź.

Oferuje szamba betonowe o różnych pojemnościach: 3 kubiki,4 m3, 5kubików, 6m3, 7m3, 8m3 ,9m3, 10kubików, 11m3, 12kubików.

Nasze zbiorniki mają już fabryczne otwory na rurę ściekową - pierścień zalany w betonie na rurę fi 160mm. Nie należy już wzywać hydraulika, we własnym zakresie można rurę podłączyć.
Więcej danych na: Szamba betonowe lub telefon: 690 493 500

Na zbiornik i pokrywę dajemy pięć lat gwarancji na piśmie!

Wszystko robimy na klej wodo i mrozo odporny, nie na żadną piankę montażową! Zaufaj firmie z ponad 15 letnim doświadczeniem.



O widzę ze firma tez na tym forum się reklamuje. Ale nie dostałem odpowiedzi na pytania zadane w ostatnim wątku.

tj. Czy przy rozsączaniu na końcach drenów powinny być kominki wentylacyjne?
Na jakiej wysokości robicie dziury do sączków dla szamba 12m3?
Napisano (edytowany)
Cytat

O widzę ze firma tez na tym forum się reklamuje. Ale nie dostałem odpowiedzi na pytania zadane w ostatnim wątku.

tj. Czy przy rozsączaniu na końcach drenów powinny być kominki wentylacyjne?
Na jakiej wysokości robicie dziury do sączków dla szamba 12m3?


Kominki raczej muszą być, rozumiem że pytasz o POŚ.
Co do gotowego otworu to powinien on prawie pod samą przykrywą/płytą i lepiej wykonać go samemu niż już jest on zrobiony z prostej przyczyny, zrobisz dziurę młotowiertaką w kilka minut tam gdzie pasuje po osadzeniu szamba w wykopie.

Edytowano przez mhtyl (zobacz historię edycji)
Napisano
mhtyl napisał:
"Co do gotowego otworu to powinien on prawie pod samą przykrywą/płytą i lepiej wykonać go samemu niż już jest on zrobiony z prostej przyczyny, zrobisz dziurę młotowiertaką w kilka minut tam gdzie pasuje po osadzeniu szamba w wykopie"
Miałem zamiar tak zrobić ale ktoś podpowiedział mi że lepiej jest wykuć dziurę w samym "kominku" tuż nad płytą nakrywającą.W razie problemu z drożnością rury w ostatnim odcinku łatwiej dotrzeć do "korka"
Oczywiście można tak zrobić jeśli szambo jest raczej trochę niżej od budynku lub wkopane głębiej,gdy trzeba zastosować dwa kominki.
Napisano
Cytat

Miałem zamiar tak zrobić ale ktoś podpowiedział mi że lepiej jest wykuć dziurę w samym "kominku" tuż nad płytą nakrywającą.W razie problemu z drożnością rury w ostatnim odcinku łatwiej dotrzeć do "korka"
Oczywiście można tak zrobić jeśli szambo jest raczej trochę niżej od budynku lub wkopane głębiej,gdy trzeba zastosować dwa kominki.


A nie pomyślałeś aby zrobić przy wyjściu z domu rewizję?
Robisz skrzynkę taką aby zmieściła się rewizja plus przykrycie, dla bezpieczeństwa obłożyć to styropianem i wtedy w razie zatkania masz krótsza drogę do szamba i do domu.
Dając rurę w kominek pomyśl jak głęboko musiałbyś zakopać szambo aby uzyskać spadek i zarazem głębokość aby rura nie zamarzła.
Szambo wystarczy jak będzie zakopane poniżej powierzchni 0,5 m, tyle co ma wysokość kominka.
Napisano
Budowałem dwa domy.Na dwóch działkach mocno oddalonych od siebie.I pech chciał że obie miały spadek od ulicy.W pierwszym,oddalonym od drogi o 28m wykonałem przydomową oczyszczalnię między ulicą a domem.Oczywiście zastosowałem minimalny spadek rur ale i tak kopania pod zbiornik i rozprowadzenie było bardzo dużo.Tam rewizji nie zrobiłem bo dojście do zbiornika było pod kostką.Na razie jest ok ,wiem bo mieszkam przez płot.
Na drugiej działce dom stoi 8 m od ulicy ale za to spadek jest jeszcze większy niż na poprzedniej.Tutaj przewidziane było szambo betonowe.I niestety musiałem dać dwa kominki po 0,5 m wykuwając dziurę na rurę w dolnym.Tutaj rewizję zrobiłem.
Napisałem to jako ciekawostkę a nie gwoli mądrzenia się icon_smile.gif
Napisano
Cytat

Budowałem dwa domy.Na dwóch działkach mocno oddalonych od siebie.I pech chciał że obie miały spadek od ulicy.W pierwszym,oddalonym od drogi o 28m wykonałem przydomową oczyszczalnię między ulicą a domem.Oczywiście zastosowałem minimalny spadek rur ale i tak kopania pod zbiornik i rozprowadzenie było bardzo dużo.Tam rewizji nie zrobiłem bo dojście do zbiornika było pod kostką.Na razie jest ok ,wiem bo mieszkam przez płot.
Na drugiej działce dom stoi 8 m od ulicy ale za to spadek jest jeszcze większy niż na poprzedniej.Tutaj przewidziane było szambo betonowe.I niestety musiałem dać dwa kominki po 0,5 m wykuwając dziurę na rurę w dolnym.Tutaj rewizję zrobiłem.
Napisałem to jako ciekawostkę a nie gwoli mądrzenia się icon_smile.gif


To raczej nie jest ciekawostka tylko dobra rada icon_biggrin.gif
Napisano
Cytat

myślałem ze dawanie rewizji jest oczywiste. U mnie będą 2szt. Od każdej kopuły idzie oddzielna rura kanalizacyjna. Potem się łączą i wpadają do szamba.


Jak dla mnie jest to ryzykowne, to połączenie dwóch rur. Mogą być problemy. Ja bym Ci zaproponował ciągnąć bezpośrednio z każdej kopuły osobną rurę do szamba.
Napisano
Cytat

Sprzedaż oraz instalacja szamb betonowych na terenie Wrocław, Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź.

Oferuje szamba betonowe o różnych pojemnościach: 3 kubiki,4 m3, 5kubików, 6m3, 7m3, 8m3 ,9m3, 10kubików, 11m3, 12kubików.


A ja z ciekawości zapytam czy ta cena podana na Waszej stronie za szamba jest ceną netto czy brutto? oraz pokrywa i kominek jest wliczony w cenę szamba.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Dzień dobry, Jako ekspert marki OSMO chciałbym podzielić się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi prawidłowego olejowania tarasu drewnianego. Temat wraca co sezon, a odpowiednie zabezpieczenie drewna jest kluczowe, by cieszyć się jego wyglądem i trwałością przez lata. Dlaczego warto olejować taras? Taras to miejsce narażone na intensywne działanie słońca, deszczu, śniegu i zmian temperatury. Drewno bez odpowiedniego zabezpieczenia zaczyna szarzeć, pękać i chłonąć wilgoć. Olejowanie, szczególnie z użyciem specjalistycznych olejów do drewna zewnętrznego, chroni powierzchnię i pozwala zachować jej naturalne piękno. Oleje OSMO – co je wyróżnia? Produkty OSMO do tarasów, np. OSMO Olej tarasowy, są na bazie naturalnych olejów i wosków roślinnych. W przeciwieństwie do lakierów, nie tworzą szczelnej powłoki, lecz wnikają w drewno, pozwalając mu oddychać. Olej nie łuszczy się i nie wymaga szlifowania przy odnawianiu – wystarczy oczyszczenie i ponowne nałożenie produktu. Krok po kroku: jak olejować taras Przygotowanie powierzchni: Drewno powinno być czyste, suche i odpylone. W przypadku starych powierzchni – zalecamy dokładne mycie oraz szlifowanie papierem o gradacji 80–100. Wybór oleju: OSMO oferuje kilka wariantów olei do tarasów  – zarówno bezbarwne, jak i pigmentowane (np. Bangkirai Teak, Szary). Pigmenty dodatkowo chronią przed promieniowaniem UV. Aplikacja: Olej nakładamy cienką warstwą pędzlem lub aplikatorem (np. OSMO Floor Brush 150 mm). Po 12 godzinach schnięcia można nałożyć drugą warstwę – tylko na surowe drewno. W przypadku renowacji zwykle wystarcza jedna warstwa. Warunki pogodowe: Olejować należy przy temperaturze powyżej +10°C, bez deszczu przez minimum 24h po aplikacji. Pielęgnacja i renowacja Regularna kontrola stanu powłoki – zwłaszcza po zimie – pozwala szybko zareagować. Jeśli kolor blaknie lub powierzchnia traci hydrofobowość, wystarczy ją oczyścić i nałożyć nową warstwę oleju. Chętnie odpowiem na pytania – zarówno dotyczące doboru produktu, jak i techniki aplikacji.   Pozdrawiam serdecznie, Ekspert OSMO 
    • Olej Ochronny UV Osmo 420 to wysokiej jakości preparat przeznaczony do zewnętrznej ochrony drewna. Jego głównym zadaniem jest zabezpieczenie powierzchni drewnianych przed szkodliwym wpływem promieni UV, co zapobiega procesowi szarzenia drewna i wydłuża jego trwałość.   Zastosowanie Powierzchnie pionowe na zewnątrz: drzwi, okna, parapety, wiaty garażowe, fasady drewniane, płoty, pergole, altany. Ochrona przed promieniowaniem UV: spowalnia proces szarzenia drewna o faktor UV 12 w porównaniu z niezabezpieczonym drewnem. Jako powłoka wykończeniowa: na istniejące już powłoki pigmentowe, wydłużając czas pomiędzy koniecznymi pracami renowacyjnymi.  Właściwości Bezbarwna powłoka o jedwabistym połysku: podkreśla naturalny wygląd drewna. Mikroporowata struktura: pozwala drewnu swobodnie oddychać, redukując pęcznienie i kurczenie się drewna. Hydrofobowość: chroni powierzchnię przed wodą i brudem. Odporność na pękanie i łuszczenie: nie pęka, nie łuszczy się, ani nie odpryskuje. Łatwa aplikacja i renowacja: nie wymaga szlifowania ani gruntowania. Skład i bezpieczeństwo Na bazie naturalnych olejów roślinnych: bezpieczny dla zdrowia i środowiska. Zawiera biocydy: chroni przed atakiem pleśni, alg i grzybów. Przeznaczony do użytku zewnętrznego: ze względu na zawartość biocydów.  Aplikacja Przygotowanie powierzchni: drewno musi być czyste, suche i wolne od śladów zmrożenia (maksymalna wilgotność 20%). Narzędzia aplikacyjne: pędzel Osmo lub wałek z mikrofibry. Ilość warstw: dla skutecznej ochrony należy nałożyć 2 warstwy powłoki. Czas schnięcia: ok. 10–12 godzin w normalnych warunkach (23°C / 50% wilgotności względnej). Wydajność: 1 litr wystarcza na pokrycie ok. 18 m² przy jednej warstwie. Uwagi Efekt na białych powierzchniach: ze względu na wysoką zawartość olejów, bezbarwny Olej Ochronny UV może powodować lekkie zażółcenie na białych powierzchniach. Do wykończenia drewna barwionego na biało zaleca się użycie Lazury Olejnej do Ochrony Drewna w kolorze białym (900).  
    • Dzięki za odp.   Mam właśnie bardzo złe przeczucie ze jak przegadam temat z radca to okaże się ze prawo to jedno a urzędy i tak mogą chcieć dokumentów.   Na ten moment nie mam nawet działki - próbuje się rozeznać ogólnie w temacie.   Ogólne informacje da się jakoś znaleźć, ale szukając detali następuje niestety zderzenie ze ścianą.
    • Odpowiedź może być tylko jedna. Metalowe! Może je zniszczyć tylko siła fizyczna. Plastyk zniszczy nawet promieniowanie słoneczne UV.
    • Muszę wymienić rynny i zastanawiam się, czy iść w te plastikowe, czy może zainwestować w metalowe? Plastikowe są tańsze, ale boję się, że słońce i mróz szybko je zniszczą. Metalowe z kolei są droższe, ale podobno niezniszczalne. Jakie macie doświadczenia z jednymi i drugimi? Które rynny są łatwiejsze w montażu i które wymagają mniej konserwacji? Chciałabym podjąć dobrą decyzję, żeby nie żałować za parę lat.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...