Skocz do zawartości

instalacja alarmowa koszt za jeden pkt.


Recommended Posts

Napisano (edytowany)
witam
chciałbym się dowiedzieć czy jak płace za elektryke pkt 25zł,to czy systemy alarmnie powinien być w tej samej cenie jak liczyć te pkt,np od jednej czujki to jeden pkt.

i czy to prawda ze rozdzielnia powinna być zamontowana po tinkach i posadzkach,czyli po wszystkim aby wyparowało wszystko ze sćian i posadzek.

oraz czy jedna kamera to jeden pkt. Edytowano przez gomesz (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

witam
chciałbym się dowiedzieć czy jak płace za elektryke pkt 25zł,to czy systemy alarmnie powinien być w tej samej cenie jak liczyć te pkt,np od jednej czujki to jeden pkt.

i czy to prawda ze rozdzielnia powinna być zamontowana po tinkach i posadzkach,czyli po wszystkim aby wyparowało wszystko ze sćian i posadzek.

oraz czy jedna kamera to jeden pkt.



Bardzo tanio płacisz. Obawiam się, że ta instalacja bedzie nieporozumieniem.
Napisano
Cytat

Bardzo tanio płacisz. Obawiam się, że ta instalacja bedzie nieporozumieniem.



a czemu odrazu tanio i skąd wiesz ze będzie nieporozumieniem z tego co wiem to biorą 25zł z moim materiałem a 50zł biorą z własnym,po drugie trzeba chandlować o 5zł od pkt skoro mam spory budynek gdyz wyszło mi ponad 200pkt, za rozdzielnie płace osobno.

jak ktoś napisze ze dał 15 lub 20zł od pkt to zrozumiem ze to tanio.
Napisano
Cytat

jak ktoś napisze ze dał 15 lub 20zł od pkt to zrozumiem ze to tanio.



Daj spokój, siedzę w tym temacie dość długo żebyś mnie przekonywał i wiem, że za taką kasę robią ci, którzy maja o tym niewielkie pojecie.
Ale to Ty wybierasz, obyś za pięć, dziesięć lat, nie pluł sobie w brodę.
Najlepsze świąteczne życzenia!
Napisano
wątpie w to aby pluć sobie w brode skoro wykonuje mi instalacje elektryczną sam majster który siedzi w tym zawodzie juz dwadziescia lat,nie chodziło mi tez o taniego ale taki co potrafi coś doradzic a ceny wachają się od 25zł do 30zł za pkt z własnym materiałem i zresztą więcej bym nie zapłacił,miałem czterech fachmenów i wszyscy podawali 25zł,więc nie rozumiem czemu za takie pieniądze muśi być zpartolone.
  • 4 tygodnie temu...
Napisano
Witam
Piszę z takim małym zapytaniem ,.. chce wymienic instalacje elektryczna w kawalerce ktora ma 26 metrow kwadratowych I mam plan by bylo 5 kontaktow.ii chcialabym wiedziec ile kosztuje wymiana takiej instalacji i ile bierze mniej wiecej dobry elektryk bo powiem ze nie mam o tym zupełnie pojecia.. bedę wdzieczna za jakakolwiek rade .
Napisano
za instalację alarmową płaciłam 90zł od punktu - materiał wykonawcy. Każda czujka to jeden punkt. Centrala montowana po wylewkach i tynkach.

ps.
w moim regionie niektórzy elektrycy w ogóle do alarmów się nie tykają, a cenę jak za punkt to 40-50zł więc bardziej opłaca się umówić od całego domu (z reguły 4-6tys w zależności czy idą gniazda antenowe, internetowe,telefoniczne etc)
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Cytat

za instalację alarmową płaciłam 90zł od punktu - materiał wykonawcy. Każda czujka to jeden punkt. Centrala montowana po wylewkach i tynkach.

ps.
w moim regionie niektórzy elektrycy w ogóle do alarmów się nie tykają, a cenę jak za punkt to 40-50zł więc bardziej opłaca się umówić od całego domu (z reguły 4-6tys w zależności czy idą gniazda antenowe, internetowe,telefoniczne etc)



Instalacja alarmowa liczona od punktu jest nieporozumieniem.
Chyba, że chodzi o samo okablowanie.
U nas alarm razem z montażem można kupić już za 999 zł netto.
Tak na prawdę liczy się jakość sprzętu i co ma sobą reprezentować.
Napisano
Na początku umawialiśmy się na samo okablowanie właśnie po 90zł od punktu. Nie wiedzieliśmy czy sami bedziemy kupowali centralę i czujki czy z firmy ochroniarskiej weźmiemy z usługą. Firmy za centralę, czujki i klawiaturę liczą ok 1,7tys + vat
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Też tyle mniej więcej płaciłem za cały dom ok. 2200zł z VATem. Za to później dwuletni obowiązkowy abonament w firmie ochroniarskiej. Z tego, co porównywałem u niezależnych monterów wychodziło dużo drożej, a ja i tak chciałem podpisać umowę o ochronę.
  • 2 lata temu...
Napisano
Czujka z kablem zasilającym (położenie kabla i zamontowanie czujki, podłączenie w centrali, zaprogramowanie i uruchomienie alarmu) = 100zł to minimum.

Podstawowa instalacja w domu jednorodzinnym do 150m2 (kompletna tj. okablowanie, programowanie, uruchomienie - bez materiału) ok. 2700 zł z Vatem.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Pytałem dlatego, ze do przenośnych lepszy jest przewód z oplotem bawełnianym, taki jak przy żelazkach, Ale do stacjonarnego ten może być. 
    • Dzięki za szybką odp. To jest zwykły piekarnik do zabudowy (Whirlpool), więc stacjonarny.
    • Podsumujmy sytuację, bo nie jestem pewien czy dobrze rozumiem. Jeżeli coś jest inaczej to proszę o sprostowanie. Ciśnienie i przepływ wody zimnej są wystarczające.  Zbyt niskie jest ciśnienie i/lub przepływ wody ciepłej. Tu proszę o doprecyzowanie - jest mały strumień wody pod dobrym ciśnieniem, czy duży strumień wody pod zbyt niskim ciśnieniem? Jak jest przygotowywana woda ciepła? Bo z opisu wnioskuję, że jest ona jakoś centralnie podgrzewana w budynku, jednak nie jest wystarczająco ciepła i dopiero na poddaszu dogrzewa ją do wystarczającej temperatury elektryczny podgrzewacz.    Układ jest więc nieco dziwny, ale tak zrozumiałem opis.  Trzeba przede wszystkim sprawdzić jakie jest ciśnienie i jak duży jest strumień wody przed tym podgrzewaczem. Jeżeli przed podgrzewaczem, na jego przyłączach jest wszystko w porządku to problem tkwi w podgrzewaczu. On może bardzo zmniejszać strumień (przepływ) wody i jej ciśnienie. To typowa cecha modeli przepływowych. Jak się to ustali to można myśleć co robić dalej.
    • Nie chodzi mi nawet o formalną ekspertyzę, ale o to żeby temu przyjrzał się konstruktor. Bo o ile płytkie rysy nie są zmartwieniem, to głębokie pęknięcia mogą stanowić już poważny problem. A na odległość nikt tego nie jest w stanie sprawdzić.  Warstwa wyrównująca ze styrobetonu lub jakiegoś innego betonu z lekkim kruszywem (keramzyt, perlit) jak najbardziej może być. Trzeba tylko pilnować pewnej minimalnej grubości bo takie lekkie betony są słabe. Próby wyrównywania dużych nierówności samym styropianem zdecydowanie odradzam, tego się faktycznie nie da zrobić dobrze. Co jest na dole, jakie są pomieszczenia poniżej tego stropu? Bo od tego oraz źródła ciepła zależy na ile skutecznej izolacji cieplnej potrzebujemy. Jeżeli i tak są tam pomieszczenia ogrzewane, zaś ciepło zapewnia kocioł to izolacja cieplna może być słaba, po prostu strop będzie się nieco bardziej nagrzewał i część ciepła oddawał ku dołowi. Wtedy wystarczy styrobeton, bez warstwy styropianu.  Przy czym nawet w tym wariancie dałbym folię budowlaną na styrobeton. Jako warstwę rozdzielającą go od jastrychu. Na to rury ogrzewania podłogowego, na nie siatka stalowa i jastrych. Dzięki siatce dość cienka warstwa jastrychu będzie pewniejsza, a tu raczej nie będzie można zbytnio go pogrubiać ze względu na masę. Ale dopuszczalne obciążenie to właśnie powinien określić wezwany konstruktor.  Przy okazji uprzedzam, że mocowanie rur, gdy pod folia nie ma styropianu jest nieco upierdliwe. Ale się da to zrobić. Dajemy dwie warstwy w miarę grubej folii i spinki wbijamy w nią pod skosem. 
    • Może i więcej, bo metr przewodu to jakieś 4 PLN, a wtyczka w sklepie 3,95 PLN.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...