Skocz do zawartości

ODBIÓR MIESZKANIA I DOMU - Szczecin Police Goleniów Gryfino


PRONAD

Recommended Posts

Napisano (edytowany)
Zajmujemy się fachowym odbiorem mieszkań i domów jednorodzinnych. Sprawdzamy ponad 150 punktów kontrolnych w oparciu o Polskie Normy (w tym wymiary pomieszczeń, poprawność wykonania podłóg, ścian i sufitów, wentylację, instalację wodociągową, grzewczą, elektryczną i kanalizację, okna, drzwi itd.). Posiadamy odpowiednie uprawnienia budowlane.

Zwracamy uwagę na takie detale, które osobą niedoświadczonym, mogłyby z łatwością umknąć. Nasze usługi pozwalają wykryć usterki, które deweloper musi bezpłatnie usunąć przed przekazaniem Państwu mieszkania lub domu. Określamy, które usterki są ważne (mogą powodować późniejsze problemy i zwiększyć koszty wykończenia lokalu), a które są mniej istotne.

Porównujemy również projekt i umowę ze stanem rzeczywistym. Weryfikujemy także inne dokumenty przekazywane inwestorowi.

Jeśli chcą Państwo mieć pewność, że prace w mieszkaniu lub domu jednorodzinnym zostały wykonane prawidłowo, to proszę powierzyć odbiór fachowcowi. Po co ponosić zbędne koszty?

Cena odbioru mieszkania: od 250 zł, domu jednorodzinnego: od 400 zł


Paweł Nowakowski
71-178 Szczecin
telefon: 691-743-024
GG: 28454050
e-mail: pronad@wp.pl
http://www.pronad.szczecin.pl

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg



Szczecin, Goleniów, Gryfino, Gryfice, Police, Banie, Barnisław, Bezrzecze, Będargowo, Bobolin, Bukowo, Czarna Łąka, Daleszewo, Dobra, Dolice, Dołuje, Grzepnica, Karwowo, Kliniska Wielkie, Kobylanka, Kołbaskowo, Kościno, Krzekowo, Kurów, Leśno Górne, Lubieszyn, Maszewo, Mierzyn, Motaniec, Nowogard, Osina, Ostoja, Pilchowo, Przecław, Przesącin, Przybiernów, Pucice, Radziszewo, Rajkowo, Redlica, Rosówek, Rurzyca, Siadło Dolne, Siadło Górne, Siedlice, Skarbimierzyce, Smolęcin, Stara Dąbrowa, Stare Czarnowo, Stargard Szczeciński, Stepnica, Stobno, Tanowo, Trzebież, Trzeszczyn, Ustowo, Warnik, Warszewo, Warzymice, Wąwelnica, Widuchowa, Wołczkowo, Załom, zachodniopomorskie

świadectwo energetyczne, świadectwa energetyczne, certyfikat energetyczny, certyfikaty energetyczne, projektowanie, projekt budowlany, projekty budowlane, budowa, rozbudowa, przebudowa, nadbudowa, adaptacja, opinie, ekspertyzy, kosztorysy budowlane, kosztorysowanie, kierownik budowy, nadzór inwestorski, odbiór mieszkania, odbiory mieszkań, odbiór domu, odbiory domów, szybko, tanio, solidnie
Edytowano przez PRONAD (zobacz historię edycji)

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • poradź lepiej, pokaż sie profesjonalnie - zamiast wypisywania głupawych pierdół  
    • Historia wygląda tak, że mieszkanie kupiliśmy w marcu 2022. Było kupione od poprzedniego właściciela, który najprawdopodobniej flipowal mieszkaniami, kupił, wyremontował i ja się pojawiłem i kupiłem. Mieszkanie kupiłem świeżo po remoncie. Pierwsze problemy zaczęły pojawiać się w następną zimę, czyli na przełomie 2022/2023 bo sąsiad z dołu pokazał mi, że od sufitu pod naszym balkonem ma trochę mokre ściany. Na naszej ścianie o którą mi chodzi, zacząłem zauważać wilgoć już chyba na wiosnę 2023. Czy ściana przemarzala/przemakala przed remontem nie mam pojęcia i już do tego nie dotrę. Jeśli chodzi o ocieplenie budynku, jakieś prace na elewacji były robione w okolicach 2010 roku, ale budynek nie jest ocieplony styropianem. Drzwi balkonowe najprawdopodobniej nie były wymieniane w czasie tego remontu mieszkania sprzed mojego kupna, bo nie wyglądaly na nowe.  Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Na ocieplenie elewacji nie mam co liczyć, bo jestem właścicielem jednego z wielu mieszkan w tym bloku. Dodam, że na ścianie gdzie się zbiera wilgoć nie ma kaloryfera a na ścianie po drugiej stronie kaloryfer jest i tam też taka wilgoć się pojawia ale w zdecydowanie mniejszym stopniu. 
    • Z OSB mi doradziło dwóch fachowców, a deski wiadomo że sztywniejsze, ale myślę że to, że OSB z GK będą razem ze sobą skręcone dadzą już dużo. A co do wyprostwania ścian czy skosów, to jest zrobione co do milimetra. Za pomocą dobrego lasera w zasadzie nie ma z tym większych problemów, ale trochę czasu na to trzeba poświęcić. Jakby ktoś chciał zrobić to "po łebkach", nie ma opcji później z tego wyjść, bo każdą płytę trzeba byłoby ciąć inaczej. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Sam zastosowałem folię aktywną, bo piana PUR nie ma równej powierzchni, stąd do 10cm mam pustkę za folią, ale nie jest to aluminiowa. A co do tej aluminiowej to może jako aktywna to coś w tym może być, ale co ma dawać dodatkowa pustka to pojęcia nie mam. Według mnie trochę przerost treści nad formą. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Nie jest to kluczowe już mi się wydaje. W każdym bądź razie zapoznając się w sieci z informacjami zazwyczaj faktycznie można znaleźć informację, że kładziemy wełnę na równi z folią. Nie spotkałem się z celowym zostawianiem tam np. 2-3 cm luzu. To, że ta wełna potem obsiądzie i wtedy będzie szczelina już chyba jest doszukiwaniem się jakiegoś sposobu bronienia tego, że tam musi być szczelina.   Co do tej foli srebrnej od wewnątrz. Właśnie doczytałem się o co chodzi. Kilka dni temu widziałem jakiś filmik majstrów z YT co mówili o tym i tam było wspomniane, że taka folia ma najlepsze swoje właściwości gdy zostawi się szczelinę. Teraz doczytałem. Szczelinę można tam zostawić ale też nie jest to koniecznie. Taka folia nazywa się folią aktywną i reguluje przenikanie pary wodnej w zależności od warunków. Pewnie kolejny temat rzeka...
    • Nie słyszałem o takich praktykach i nie wiem ile taka folia aluminiowa kosztuje i czy to się w ogóle opłaca, tzn koszt vs oszczędność energii. Z tego co wiem, najlepiej wykonana izolacja to taka, która bezpośrednio przylega do folli paroizolacyjnej, ponieważ każda pustka powietrzna, a w przypadku poddasza za płytą GK ma już w granicach 50% niższą temperaturę niż w pomieszczeniu, czyli stwarzają się idealne warunki do wykraplania. Dlatego jedyna pustka powietrzna w każdym przypadku skosów czy sufitu powinna się znajdować za ociepleniem tak jak pisze[mention=66843]rett[/mention] np przed deskowaniem, lub za membraną, która z zasady ma mieć wysoką paroprzepuszczalność, bo w przypadku piany PUR, którą klei się bezpośrednio do membrany inczej się nie da. Dlatego uważam że podstawowym błedęm jest dodatkowe ocieplanie przesztrzeni nad sufitem, bo nad sufitem powinna być już tylko wentylacja aż do kalenicy. Było tu już kilka tematów o wyciekach po ścianach szczytowych. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...