Ufo Napisano 22 sierpnia 2011 #1 Napisano 22 sierpnia 2011 Witam wszystkich,sprawa generalnie znana i nie raz omawiana, ale wciąż na czasie. Każdy z nas ma ma prawo oczekiwać solidnego wykonania prac, zleconych wykonawcom za spore jakby nie było w budownictwie pieniądze. Nasz "fachowiec" choć z polecenia i sprawdzony, pracę i owszem - wykonał, bo nikt dziś nie płaci a konto. Problemem pozostaje jednak tzw. obsługa powykonawcza (gwarancyjna). Tym postem chciałbym uchronić wszystkich ewentualnych inwestorów - zleceniodawców przed niesolidnym wykonawcą kostki brukowej i usług kominiarskich z Ostrołęki lub Nowego Dworu Maz. (w Ostrołęce mieszka, w Nowym Dworze Maz. jest zameldowany). "Grasuje" na całym Mazowszu. Pan [nazwisko usunięte przez moderatora], do czasu zapłaty jest miły i chętny do współpracy, jednakże po jej otrzymaniu nie odbiera telefonów, ma wielki problem z wystawieniem rachunku, a na obsługę reklamacyjną z jego strony nie ma co liczyć (po miesiącu kostka zaczęła się częściowo zapadać - nie byłby to problem, gdyby wykonawca poprawił podłoże. Pomimo jego zapewnień przez sms - jedyny kontakt, że będzie i usterkę usunie, do dziś się nie pojawił. Po oględzinach innego fachowca stwierdziliśmy słabe zagęszczenie podłoża i oszczędzanie na dodatkach stabilizujących. Aby zaoszczędzić nerwów i pieniędzy stanowczo odradzam usługi tego wykonawcy. Na życzenie redakcji służę dokumentacją fotograficzną i innymi szczegółami.Pozdrawiam i obyście nie trafiali na takich partaczy.
bajbaga Napisano 22 sierpnia 2011 #2 Napisano 22 sierpnia 2011 (edytowany) Zamiast biadolić – działaj (chyba, że chcesz tylko biadolić):1. F-rę ma obowiązek wystawić w określonym terminie – jeśli nie wystawia, to najprawdopodobniej „ukrywa” przychody przed fiskusem. Wysmaruj do niego pismo, ze jeśli do dnia ……. nie otrzymasz F-ry, to złożysz na niego doniesienie (jako prawy obywatel) do US.2. Przestań do niego wydzwaniać – tylko napisz pismo (za pokwitowaniem odbioru) reklamacyjne z pełnym opisem wad. Jeśli po 14 dniach od chwili otrzymania, nie odezwie się – znaczy, że przyjmuje w całości Twoje roszczenia.3. Po tych 14 dniach, następne pismo z podaniem Twojego terminu usunięcia, potwierdzonych przez niego niedoróbek. Jeśli nie wykona, udać się z całą dokumentacją (w tym „zwrotka” –ważne) do rzecznika konsumentów (powiatowego lub miejskiego, Federacji Konsumentów), a ten w Twoim imieniu będzie załatwiał sprawę – ZA DARMO. Edytowano 22 sierpnia 2011 przez bajbaga (zobacz historię edycji)
Ufo Napisano 22 sierpnia 2011 Autor #3 Napisano 22 sierpnia 2011 Cytat Zamiast biadolić – działaj (chyba, że chcesz tylko biadolić):1. F-rę ma obowiązek wystawić w określonym terminie – jeśli nie wystawia, to najprawdopodobniej „ukrywa” przychody przed fiskusem. Wysmaruj do niego pismo, ze jeśli do dnia ……. nie otrzymasz F-ry, to złożysz na niego doniesienie (jako prawy obywatel) do US.2. Przestań do niego wydzwaniać – tylko napisz pismo (za pokwitowaniem odbioru) reklamacyjne z pełnym opisem wad. Jeśli po 14 dniach od chwili otrzymania, nie odezwie się – znaczy, że przyjmuje w całości Twoje roszczenia.3. Po tych 14 dniach, następne pismo z podaniem Twojego terminu usunięcia, potwierdzonych przez niego niedoróbek. Jeśli nie wykona, udać się z całą dokumentacją (w tym „zwrotka” –ważne) do rzecznika konsumentów (powiatowego lub miejskiego, Federacji Konsumentów), a ten w Twoim imieniu będzie załatwiał sprawę – ZA DARMO. Dzięki za cenne rady. Jestem w trakcie działania:). Co do postu - to nie biadolenie, lecz przestroga dla innych, aby choć jedna osoba uchroniła się przed takim wykonawca i uniknęła stersu.Pozdrawiam
bajbaga Napisano 22 sierpnia 2011 #4 Napisano 22 sierpnia 2011 Cytat to nie biadolenie, lecz przestroga dla innych, Można też nieźle „zarobić” na takim wykonawcy – to druga strona medalu.
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się