Skocz do zawartości

Kuchnia na zamówienie z Black Red White


Recommended Posts

Napisano
Witam!
Zamówiłem kuchnię w BRW i muszę powiedzieć, że jestem średnio zadowolony z realizacji zamówienia... Zamówienie nie zrealizowane w terminie, brakujące elementy, brak poczucia winy ze strony producenta...
Jestem ciekaw czy ktoś z Was miał podobne problemy...
Gość qbek17
Napisano
Mam zamówioną kuchnię BRW. Podobno jest już wykonana (w terminie), ale z montażem czekamy na wykończenie kuchni (np. płytki). Mam nadzieję, że nie będzie niczego brakowało icon_smile.gif
Napisano
Cytat

Mam zamówioną kuchnię BRW. Podobno jest już wykonana (w terminie), ale z montażem czekamy na wykończenie kuchni (np. płytki). Mam nadzieję, że nie będzie niczego brakowało icon_smile.gif


Jeśli bedziesz miał możliwość to bardzo dokładnie sprawdź wszystko bo spore braki miałem. Ja wziąłem do montażu swoją ekipę i oni najpierw montowali meble a potem wg mebli dopasowywali płytki(efekt super). Bardzo się napocili żeby wszystko dobrze pasowało bo nawet z montażem płyty gazowj był problem, gdyż szafka średnio pasowała do króćca przyłącza gazu...
Gość qbek17
Napisano
Właśnie żeby uniknąć problemów z tłumaczeniem w stylu "to wina ekipy która montowała", zamówiłem do meble z montażem. Mam oczywiście zamiar ich dokładnie pilnować i sprawdzić. Czego konkretnie ci brakowało?
Napisano
Cytat

Właśnie żeby uniknąć problemów z tłumaczeniem w stylu "to wina ekipy która montowała", zamówiłem do meble z montażem. Mam oczywiście zamiar ich dokładnie pilnować i sprawdzić. Czego konkretnie ci brakowało?


Nie wiem czy to był dobry pomysł bo raz, że przepłacisz a dwa te ekipy nie będą się bawiły z niepasującymi elemntami i częściamy tak jak zaufana ekipa... Wszytko ekstra płatne.
Brakowało mi(i nadal brakuje bo cały czas czekam na to) listw zwińczających, list podszawkowych, otworów we frontach na wymiar, za mało profilu uszczelniającego, nie wykończone cokoły oraz osprzęt kosza obrotowego. Sporo,co? Oprócz tego dali niewłaściwy wkład do szuflady...
A meble już przywieźli do domu?
Gość qbek17
Napisano (edytowany)
Cytat

Nie wiem czy to był dobry pomysł bo raz, że przepłacisz a dwa te ekipy nie będą się bawiły z niepasującymi elemntami i częściamy tak jak zaufana ekipa... Wszytko ekstra płatne.
Brakowało mi(i nadal brakuje bo cały czas czekam na to) listw zwińczających, list podszawkowych, otworów we frontach na wymiar, za mało profilu uszczelniającego, nie wykończone cokoły oraz osprzęt kosza obrotowego. Sporo,co? Oprócz tego dali niewłaściwy wkład do szuflady...
A meble już przywieźli do domu?


Nie chciałem żeby przywozili - przywiozą i od razu zamontują.
Wiem, że przepłacę, ale wolę tak niż się później z firmą użerać... Jak będzie czegoś brakowało to im nie podpiszę odbioru i nie zapłacę reszty kasy dopóki nie dowiozą icon_smile.gif Edytowano przez qbek17 (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

Nie chciałem żeby przywozili - przywiozą i od razu zamontują.
Wiem, że przepłacę, ale wolę tak niż się później z firmą użerać... Jak będzie czegoś brakowało to im nie podpiszę odbioru i nie zapłacę reszty kasy dopóki nie dowiozą icon_smile.gif


A gdzie to zamawiałeś?
U mnie było tak, że najpierw 20% przy podpisaniu umowy areszta jak zadzwonią, że przyjechała na magazyn i dopiero wtedy umawiają transport. Przy kierowcy nawet sznasy na sprawdzenie nie bylo bo musiałbyś każdy kartonik rozpakować a jest tego cała góra! Braki wychodziły przy montażu. Teraz czekam aż resztę przywiozą...
Gość qbek17
Napisano
Ja zapłaciłem tak jak piszesz za wykonanie mebli, ale za montaż płace PO montażu. Mają przyjechać razem z meblami prosto z magazynu, otwory mają robić pod szablon już na miejscu, więc jak przy składaniu czegoś zabraknie to będzie to ich wewnętrzna sprawa.
Zamawiałem w sklepie BRW w Milanówku, dom jest kilka km dalej, a fabryka w Ożarowie, więc wszystko w pobliżu.
Napisano
Cytat

Ja zapłaciłem tak jak piszesz za wykonanie mebli, ale za montaż płace PO montażu. Mają przyjechać razem z meblami prosto z magazynu, otwory mają robić pod szablon już na miejscu, więc jak przy składaniu czegoś zabraknie to będzie to ich wewnętrzna sprawa.
Zamawiałem w sklepie BRW w Milanówku, dom jest kilka km dalej, a fabryka w Ożarowie, więc wszystko w pobliżu.


To miejmy nadzieję, że będzie wszystko OK! Trzymam kciuki bo ja jestem rozczarowany choc kuchnia wygląda super! Mam nadzieję, żę pochwialisz się jak już kuchnia będzie?
Napisano
Miałam kuchnię BRW 6 lat w bloku. Spowodowało to że nigdy już nic absolutnie nawet najmniejszej rzeczy nie kupiłam z tej firmy. Kuchnia była poprostu dramatycznej jakości. Po 6 latach- wszystkie spody szuflad odpadały wielokrotnie podklejane i przybijane, drzwiczki szafki narożnej poprostu regularnie spadały z zawiasów, wszystkie tyły szafek odginały się, wypaczały i odpadały.
Mam teraz porównanie bo mam 1,5 roku kuchnię od solidnego wykonawcy. Ufffffff.
Napisano
Cytat

Miałam kuchnię BRW 6 lat w bloku. Spowodowało to że nigdy już nic absolutnie nawet najmniejszej rzeczy nie kupiłam z tej firmy. Kuchnia była poprostu dramatycznej jakości. Po 6 latach- wszystkie spody szuflad odpadały wielokrotnie podklejane i przybijane, drzwiczki szafki narożnej poprostu regularnie spadały z zawiasów, wszystkie tyły szafek odginały się, wypaczały i odpadały.
Mam teraz porównanie bo mam 1,5 roku kuchnię od solidnego wykonawcy. Ufffffff.


Mam nadzieję, że nasz tak szybko się nie rozpadnie...
Póki co irytuje nas kontakt z tzw projektantem, który wyjaśnia zaistniałe braki. Umawia się na telefon po czym nie odzywa się. Okazało się, że jeden z elementów nie został nawet wyprodukowany ale usilnie twierdzą, że zamówienie zostało zrealizowane w terminie...
Napisano
Cytat

wiesz kupileś więc już z głowy, ale ja bym nie kupiła u nich, można mieć w takich samych pieniądzach kuchnię robioną na zamówienie naparwde lepszej jakości.


Mądry Polak po szkodzie...
Wiem, że następnego razu nie będzie! Nawet za bardzo nie ma się u nich gdzie poskarżyć na obsługę...
  • 2 lata temu...
Napisano
mam taki sam problem i nie wiem co mam z tym robisz

Cytat

Witam!
Zamówiłem kuchnię w BRW i muszę powiedzieć, że jestem średnio zadowolony z realizacji zamówienia... Zamówienie nie zrealizowane w terminie, brakujące elementy, brak poczucia winy ze strony producenta...
Jestem ciekaw czy ktoś z Was miał podobne problemy...




mam taki sam problem i nie wiem co mam z tym robisz
Napisano (edytowany)
Cytat

mam taki sam problem i nie wiem co mam z tym robisz





Złożenie reklamacji na piśmie i udanie sie do federacji konsumenta lub inspekcji handlowej.Jednak zalezy też czas jaki minął od realizacji zamówienia. Edytowano przez gośiówa (zobacz historię edycji)

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • jeszcze jedno pytanko.   Czy przy waskim i dlugim grzejniku ma jakies znaczenie czy jest podlaczony od dolu czy gora - dól ??  
    • Matko moja, instalacja bez zaworów??? To kto ją, kuwwa wykonywał? Hydraulik czy zamiatacz ulic?
    • Zmiękczacz HELIX 20 Uruchom pełną regenerację z solą wysokiej jakości. Dezynfekuj żywicę środkiem jak Res-Up lub chlor (zgodnie z instrukcją producenta – sprawdź manual). Jeśli to nie pomoże, wezwij serwisanta od zmiękczaczy.   Filtry: Wymień wszystkie (siatkowy, mechaniczne, węglowy) – nawet jeśli niedawno, bo mogą być skolonizowane. Rozważ dodanie filtra UV po zmiękczaczu na bakterie.   Rury i podgrzewacz  przepłucz całą instalację, otwórz wszystkie krany na 10-15 min.
    • Rzeczywiście, ogólna zasada działania jest mniej więcej taka, jak Pan opisał. Najpierw powietrze dostaje się do wnętrz (pokoi) przez nawiewniki w oknach i inne nieszczelności. Następnie powietrze przepływa przez pokoje do kuchni i łazienki, czyli pomieszczeń, w których znajduje się wyciąg. Tam pionowymi kanałami wentylacyjnymi ulatuje na zewnątrz.  Żeby wentylacja, czyli po prostu wymiana powietrza, działała muszą równocześnie funkcjonować trzy czynniki: - sprawny nawiew;  - skutecznie działający wyciąg;  -swobodny przepływ powietrza pomiędzy nawiewem i wyciągiem.    W tym konkretnym przypadku do sprawdzenia jest kilka rzeczy. 1. W drzwiach do łazienki nie ma otworów, ale czy te drzwi są podcięte nad podłogą? Na ile często te drzwi pozostają niedomknięte? Bo gdy są niedomknięte to powietrze przepływa w miarę swobodnie.  2. Proszę sprawdzić, używając zapalonej świecy lub zapałki, czy w łazience jest ciąg w kierunku kratki wentylacyjnej, ale przy wyłączonym wentylatorze. Jeżeli go nie ma to znak, że wentylacja w łazience jest niesprawna.  3. Okna można wymieniać na nowe z nawiewnikami. Tu kluczowe jest aby nawiewniki po prostu były.   
    • Niestety nie ma możliwości odcięcia tej zaślepionej części instalacji ponieważ wymagałoby to niszczenia świeżo wykończonego domu. Instalacja jest z cyrkulacją c.w.u. Układ jest z rurami i od nich na trójnikach odgałęzieniami na poszczególne krany.    Tak jak pisałem. Ta woda zaraz za wodomierzem nie ma tego nieprzyjemnego zapachu.   Czy przyczyną może być problem ze zmiękczaczem? Faktycznie jakby się zawiesił i przez jakieś 2 miesiące praktycznie nie zużył wsypanej soli. Zaglądałem kilkukrotnie do niego ale dopiero po takim czasie zastanowił mnie fakt, że tej soli prawie nie ubywa.   Czy istnieje jakiś sposób na samodzielne "przepłukanie" instalacji jakąś chemią, która ją wyczyści i zdezynfekuje? Może to będzie jakieś rozwiązanie problemu?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...