Skocz do zawartości

BREVA kolekcja bram garażowych segmentowych KRISPOL


Recommended Posts

Gość krispol, NIE DZIĘKUJĘ, POSTOJĘ :
Napisano
Ze szczerym sercem nie polecam bram KRISPOL. Tak jak wykonanie nie budzi żadnych zastrzeżeń, tak polityka firmy i owszem. Kiedy kupujecie bramy jest wszystko pięknie i kolorowo. Segmentowa brama, ekstra, jeśli coś się wydarzy, wymieniamy poszczególne panele. Rewelacja. Jeśli już się wydarzy, rzeczywistość jest niestety inna. Nie ważne, że jeszcze obejmuje was gwarancja. Producent zmienia technologie wytworzenia i, kiedy kupiliście dwie duże bramy segmentowe plus drzwi wejściowe (za kwotę 20 tyś zł), a potrzebujecie tylko jeden segment jednej bramy.... Producent nie może go wam zapewnić, narzucając wymianę całego wypełnienia bramy. Ale to jeszcze nic. Aby mieć bramy równe, a macie je obok siebie, musicie wymienić wszystkie !. Ewentualnie, po kilku dniach bojów, producent może zaoferować dorobienie na zamówienie w \"starej technologi sprzed pół roku\" potrzebnego elementu stanowiącego 2/7 całości za cenę .... 3/4 bramy. oczywiście doliczając vat i cenę montażu. Trudno obarczać winą konstrukcję bramy, że samochód stoczony na niezaciągniętym hamulcu ręcznym z odległości metra wbija się w nią jak w masło. O jakichkolwiek cechach przeciwwłamaniowych takich bram trudno w takim wypadku mówić. Bo nie ma o czym. Trudno, stało się. Ale zanim kupicie bramę, jakąkolwiek, żądajcie na piśmie, że producent zapewnia wam przez choćby okres gwarancji elementy do wymiany (także z waszej winy) stanowiące bezpośrednio cechy konstrukcyjne waszego produktu. Mnie zapewniał autoryzowany dealer słownie. Dziś tym słowem mogę sobie utrzeć tyłek. Po naciskach otrzymałem łaskawie także inną propozycję. Za wartość wypełnienia jednej bramy kompletnej, mogą mi sprzedać wypełnienie obu bram i drzwi, Które zamontować muszę sobie sam. Wprost Rewelacja. Od pół roku KRISPOL oferuje 5 letni okres gwarancji na swoje produkty. Ciekawe ile razy w tym czasie zmieni swoje technologie wytwórcze zmuszając tym samym swoich klientów na okoliczność drobnych uszkodzeń do wymiany całego zespołu wypełnień bram. Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy po roku zakupu nowego samochodu, producent twierdzi, że wgniecionych drzwi nie może wam sprzedać, bo wszedł facelifting, ale oferuje wam za niezłe pieniądze zmianę całego nadwozia, ewentualnie produkcję drzwi na zamówienie, w cenie zakupu kompletu 3 obecnego modelu. [B]KRISPOL -STANOWCZE NIE !!![/B]..
  • 2 tygodnie temu...
Napisano (edytowany)
Cytat

Ze szczerym sercem nie polecam bram KRISPOL.

Tak jak wykonanie nie budzi żadnych zastrzeżeń, tak polityka firmy i owszem.
Kiedy kupujecie bramy jest wszystko pięknie i kolorowo.
Segmentowa brama, ekstra, jeśli coś się wydarzy, wymieniamy poszczególne panele. Rewelacja.
Jeśli już się wydarzy, rzeczywistość jest niestety inna.
Nie ważne, że jeszcze obejmuje was gwarancja.
Producent zmienia technologie wytworzenia i, kiedy kupiliście dwie duże bramy segmentowe plus drzwi wejściowe (za kwotę 20 tyś zł), a potrzebujecie tylko jeden segment jednej bramy....
Producent nie może go wam zapewnić, narzucając wymianę całego wypełnienia bramy.

Ale to jeszcze nic.
Aby mieć bramy równe, a macie je obok siebie, musicie wymienić wszystkie !.

Ewentualnie, po kilku dniach bojów, producent może zaoferować dorobienie na zamówienie w "starej technologi sprzed pół roku" potrzebnego elementu stanowiącego 2/7 całości za cenę .... 3/4 bramy. oczywiście doliczając vat i cenę montażu.

Trudno obarczać winą konstrukcję bramy, że samochód stoczony na niezaciągniętym hamulcu ręcznym z odległości metra wbija się w nią jak w masło.
O jakichkolwiek cechach przeciwwłamaniowych takich bram trudno w takim wypadku mówić. Bo nie ma o czym.

Trudno, stało się.
Ale zanim kupicie bramę, jakąkolwiek, żądajcie na piśmie, że producent zapewnia wam przez choćby okres gwarancji elementy do wymiany (także z waszej winy) stanowiące bezpośrednio cechy konstrukcyjne waszego produktu.
Mnie zapewniał autoryzowany dealer słownie. Dziś tym słowem mogę sobie utrzeć tyłek.

Po naciskach otrzymałem łaskawie także inną propozycję. Za wartość wypełnienia jednej bramy kompletnej, mogą mi sprzedać wypełnienie obu bram i drzwi, Które zamontować muszę sobie sam. Wprost Rewelacja.

Od pół roku KRISPOL oferuje 5 letni okres gwarancji na swoje produkty.
Ciekawe ile razy w tym czasie zmieni swoje technologie wytwórcze zmuszając tym samym swoich klientów na okoliczność drobnych uszkodzeń do wymiany całego zespołu wypełnień bram.

Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy po roku zakupu nowego samochodu, producent twierdzi, że wgniecionych drzwi nie może wam sprzedać, bo wszedł facelifting, ale oferuje wam za niezłe pieniądze zmianę całego nadwozia, ewentualnie produkcję drzwi na zamówienie, w cenie zakupu kompletu 3 obecnego modelu.


KRISPOL -STANOWCZE NIE !!!..



Psary Małe, 28 stycznia 2011 r.

Stanowisko Krispol Sp. z o.o. w odniesieniu powyższego wpisu użytkownika forum:
Użytkownik zamówił u naszego Partnera Handlowego dwa panele jako części serwisowe do bramy przemysłowej wyprodukowanej w 2008 r., będącej poza okresem gwarancji. Realizacja zamówienia okazała się niemożliwa, co było spowodowane zmianą kolekcji panela bramowego przez naszego poddostawcę. Użytkownik posiada dwie identyczne bramy oraz drzwi boczne zamontowane obok siebie i nawet wymiana pełnego poszycia rzeczonej bramy spowodowałaby zaburzenie walorów estetycznych całej zabudowy.

W związku z zaistniałą sytuacją, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta, skontaktowaliśmy się z nim i w toku rozmów ustaliliśmy wykonanie dwóch poszyć i wypełnienia drzwi w cenie jedynie dwóch paneli serwisowych. Zamówienie to jest obecnie w trakcie realizacji.

Odnosząc się do porównania z serwisowaniem samochodu, przytoczonego przez użytkownika, informujemy, iż w omawianym przypadku nie zepsuł się „zamek samochodu”, ale „pokrywa silnika”, a my zaproponowaliśmy „wymianę całego nadwozia” w cenie wymiany jednej części - dla maksymalnej satysfakcji klienta i w celu uniknięcia jakichkolwiek różnic w odcieniu koloru, fakturze, itp.

Myślę, że zaproponowanie takiego rozwiązania jest wyraźnym dowodem na to, że w naszych działaniach od początku do końca przyświecało nam jedynie dobro i zadowolenie klienta.

Rafał Kucia
Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości Edytowano przez Krispol Sp. z o.o. (zobacz historię edycji)

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Witam Mam problem spowodowany brakiem uzyskania pozwolenia na budowę przez to że droga prowadząca do działki (wewnętrzna , prywatna ) ma 3.5 metra szerokości a nie 5 m , dodam że moja działka i dwie przed moja są jedyne nie zabudowane licząc od wjazdu z drogi publicznej na drogę wewnętrzną a dalej za moją działka jest około 6-7 domów.  I jak to działa że tamte domy dostały pozwolenie a ja nie dostałem i działka przed moją również nie dostała pozwolenia  bo rozmawiałem z sąsiadem.   Czy oprócz służebności jest jakaś inna szansa odwołania się i sensowna argumentacja tego przypadku ? Ktoś może miał podobną sytuację w ostatnim czasie ?    
    • No i tym samym zwiększyć śliskość nawierzchni    
    • Jak fugę wykorzystałbym rzadki beton. Jak trochę przyschnie, zamieść całość a po całkowity wyschnięciu fug, przeczyścić kamienie wodą, można czymś zaimpregnować (pod warunkiem, że kamienie się ładnie doczyszczą)
    • Instrukcja olejowania nowego tarasu drewnianego z zastosowaniem produktów Osmo   Aby zapewnić trwałość, odporność na warunki atmosferyczne oraz estetyczny wygląd tarasu, niezbędne jest odpowiednie zabezpieczenie drewna jeszcze przed montażem. Poniżej przedstawiamy sprawdzony sposób pracy z wykorzystaniem renomowanych produktów marki Osmo. 1. Gruntowanie – Osmo WR Aqua 4001 Wszystkie elementy drewniane – deski tarasowe i legary – gruntujemy preparatem WR Aqua 4001. Grunt aplikujemy z każdej strony, zwracając szczególną uwagę na krawędzie oraz spód desek. Po nałożeniu preparatu drewno musi schnąć przez minimum 24 godziny w suchym, przewiewnym miejscu. 2. Pierwsza warstwa Oleju Tarasowego Osmo – przed montażem Po wyschnięciu gruntu nakładamy pierwszą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Olej nanosimy: Z obu stron desek tarasowych (góra i dół), Na wszystkie powierzchnie legarów. Dzięki temu drewno jest zabezpieczone zarówno od strony ekspozycji, jak i od strony gruntu/wilgoci. 3. Montaż tarasu Po całkowitym wyschnięciu oleju deski i legary montujemy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Prace należy prowadzić w suchych warunkach pogodowych. 4. Druga warstwa Oleju Tarasowego Osmo – po montażu Po zamontowaniu desek, na ich widoczną (górną) stronę nakładamy drugą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Zapewnia to pełną ochronę przed działaniem promieni UV, deszczem i śniegiem oraz nadaje drewnu piękne, naturalne wykończenie. 5. Zabezpieczenie końcówek desek – Osmo 5735 Impregnat do czoła deski Na zakończenie każdą czołówkę (końcówkę) deski zabezpieczamy specjalnym impregnatem Osmo 5735. Zapobiega to nadmiernemu wnikaniu wilgoci przez czoła, co jest szczególnie ważne, ponieważ właśnie tam drewno najbardziej chłonie wodę i jest narażone na pękanie.   Dodatkowe wskazówki: Drewno przed impregnacją i olejowaniem powinno mieć wilgotność poniżej 20%. Idealne warunki pracy: temperatura od +10°C do +30°C, brak opadów i wysoka wilgotność względna powietrza. Do aplikacji zaleca się używać pędzla do drewna, wałka lub specjalnych akcesoriów Osmo.  
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...