Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

tojan3

Uczestnik
  • Posty

    55
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O tojan3

  • Ranga
    Początkujący
  1. Właściwie wszystkie zasadnicze różnice możesz znaleźć wypisane tutaj Płytki cementowe versus Płytki ceramiczne Zasadniczą różnicę pomiędzy płytkami cementowymi a ceramicznymi można sprowadzić do tego, że płytki ceramiczne z wzorami płytek cementowych to są właściwie imitacje płytek i tak należy je traktować. NIe można się spodziewać po płytkach ceramicznych elegancji i funkcjonalności płytek cementowych.
  2. Chciałbym podpytać forumowiczów o pomoc. Zbudowalem kabinę prysznicową w rogu łazienki, postawiłem dwie scianki, ale nieszczęśliwym trafem nasz fachowiec nie dogadał się ze szklarzem i teraz jest problem z drzwiami do takiej kabiny. Problem w tym, że szklarz może wygiąć taflę szkla w dużo mniejszym stopniu niż to jest wymagane. Czy ktoś się orientuje bądź zna szklarza ze sprzętem do gięcia tafli? Czy wiecie może gdzie można kupić drzwi o dość dużej wypukłości?
  3. Pisze o tym, bo same plytki sa dosc grube, z czego wynikaja ich zalety. Plytka plyce nierowna. warto wiedziec, jak to wyglada od strony dystrybucji ciepla.
  4. Do ogrzewania podlogowego świetnie nadaja sie plytki cementowe, ze wzgledu na material z jakiego sa wykonane i ich mase. Akumuluja one cieplo, oddaja je przez dłuższy czas, a cieplo jest rownomiernie oddawane na całej powierzchni. Płytki cementowe (tak jak wszystkie produkty z cementu) akumulują ciepło, bo mają dość dużą pojemność cieplną. Ze względu na to, że płytki są dość grube (15 mm) płytki nagrzewają się nieco wolniej niż zwyczajne płytki, ale za to ciepło oddają dłużej. Dzięki swojej grubości, a także swoim dobrym właściwościom przewodzenia ciepła na podłodze nie ma gorących bądź zimnych plam. Płytki cementowe nadają się zarówno do elektrycznego ogrzewania podłogowego jak i ogrzewania zasilanego centralnym systemem. W przypadku ogrzewania elektrycznego w taryfie dzień/noc, dzięki akumulacji ciepła, podłogę można ogrzewać w godzinach, gdy prąd jest tańszy mając pewność, że poza tymi godzinami podłoga będzie nadal ciepła. Przewody grzewcze powinny być ułożone 5 cm pod płytkami. Ktoś ma u siebie w domu takie rozwiazanie? Jak wrażenia?
  5. Faktycznie, jak sa dywany, to moze juz niekoniecznie ogrzewanie podłogowe.
  6. Do ogrzewania podlogowego idealnie nadaja sie plytki cementowe, ze wzgledu na material z jakiego sa wykonane i ich mase, akumuluja one cieplo, oddaja je przez dłuższy czas. Oddaja one cieplo rownomiernie. Płytki cementowe (tak jak wszystkie produkty z cementu) akumulują ciepło i oddają je równomiernie przez dłuższy okres czasu. Ze względu na to, że płytki są dość grube (15 mm) płytki nagrzewają się nieco wolniej niż zwyczajne płytki, ale za to ciepło oddają dłużej. Dzięki swojej grubości, a także swoim dobrym właściwościom przewodzenia ciepła na podłodze nie ma gorących bądź zimnych ?plam?. Płytki cementowe nadają się zarówno do elektrycznego ogrzewania podłogowego jak i ogrzewania zasilanego centralnym systemem. W przypadku ogrzewania elektrycznego w taryfie dzień/noc, dzięki akumulacji ciepła, podłogę można ogrzewać w godzinach, gdy prąd jest tańszy mając pewność, że poza tymi godzinami podłoga będzie nadal ciepła. Przewody grzewcze powinny być ułożone 5 cm pod płytkami.
  7. Wpierw lepiej zdecydowac sie jakie sie plytki potrzebuje, a dopiero pozniej szukac sklepu. Pytanie czy potrzebujesz, gresy, czy plytki ceramiczne, czy moze płytki cementowe. Jak juz bedziesz wiedziala, ktore to wtedy warto szukac konkretnego sklepu. Te ktore oferuja wszystko przewaznie sa malo pomocne, bo krotko mowiac nie moga sie znac na wszystkich produktach. Masz juz ogolny pomysl na wyglad lazienki?
  8. To nie jest takie dziwne Blaty betonowe maja wiele zalet, dlatego mimo dosc wysokiej ceny (nieco wyzszej niz cena blatu kamiennego) znajduja swoich amatorow. Z reszta zobacz jak takie blaty wygladaja
  9. Ja bym sie zawsze liczyl z tym, ze mozna sie posliznac, zrobic sobie i baterii krzywde.
  10. No to cos jeszcze z tej bajki. Dosc wykwintnie i kolorystycznie fajnie skomponowane.
  11. Aż strach sie bać w przypadku tej z morska glebia
  12. Ze wzgledu na przewodnicto i akumulacje ciepła płytki cementowe wydają się być dobrym rozwiazaniem. Cyt. (za Kolory Maroka): Ogrzewanie podłogowe jak najbardziej można zainstalować pod płytkami cementowymi. Płytki cementowe (tak jak wszystkie produkty z cementu) akumulują ciepło i oddają je równomiernie przez dłuższy okres czasu. Ze względu na to, że płytki są dość grube (15 mm) płytki nagrzewają się nieco wolniej niż zwyczajne płytki, ale za to ciepło oddają dłużej. Dzięki swojej grubości, a także swoim dobrym właściwościom przewodzenia ciepła na podłodze nie ma gorących bądź zimnych ?plam?. Płytki cementowe nadają się zarówno do elektrycznego ogrzewania podłogowego jak i ogrzewania zasilanego centralnym systemem. W przypadku ogrzewania elektrycznego w taryfie dzień/noc, dzięki akumulacji ciepła, podłogę można ogrzewać w godzinach, gdy prąd jest tańszy mając pewność, że poza tymi godzinami podłoga będzie nadal ciepła. Źródło : Ogrzewanie podłogowe - płytki cementowe
  13. Ta umywalka drewniana jest akurat olejowana, gdzie nie ma wartstwy lakieru, ktory moznabyloby zedrzec. Teoretycznie mozna wiec scierac delikatnie powierzchnie. Faktycznie zawsze lepiej unikać żrących środkow, chociaż tutaj nie powinny poczynić szkody (tak jak moglyby to zrobić w przypadku umywalek miedzianych).
×
×
  • Utwórz nowe...