Skocz do zawartości

Historia edycji

14 godzin temu, Piotrek Wolsky napisał:

Witam,

To mó pirtwszsy posst ponieważ piszę do Was z problemem. :)

Zbiłem prawe skrzydło drzwi prysznicowych, rozssuwanych, półokrągłych, kolor grafit. Cholerka. Nie mogę znaleźć takich drzwi!

Kupić całą, tanią kabinę i zamontować albo wsstawić tylko drzwi a reszstę sprzedać?

 

Drzwi które ssię ostały mają 157cm, brodzik: przy sscianie 77, promień wychodzie jakies 50cm. Odejmowałęm od długości przy scianie 77 długość brodzika zanim zamieni sie w łuk czyli po prostu szybe boczną. 77-27=50. Tak to sie liczy?

 

Mieszkanie nie jest moje, ale wypadało by to ogarnąć w miarę szybko i nie wydając miliona monet.  Polacy, Pomożecie!? :)

 

P.S. Drzwi nie muszsą być grafitowe (ale w tedy całą para do wymiany). 

Można ewentualnie skonsultować się z jakimś sprytnym szklarzem, może coś wymyśli.

Ale najpewniej pomoże serwis producenta kabiny.

14 godzin temu, Piotrek Wolsky napisał:

Witam,

To mó pirtwszsy posst ponieważ piszę do Was z problemem. :)

Zbiłem prawe skrzydło drzwi prysznicowych, rozssuwanych, półokrągłych, kolor grafit. Cholerka. Nie mogę znaleźć takich drzwi!

Kupić całą, tanią kabinę i zamontować albo wsstawić tylko drzwi a reszstę sprzedać?

 

Drzwi które ssię ostały mają 157cm, brodzik: przy sscianie 77, promień wychodzie jakies 50cm. Odejmowałęm od długości przy scianie 77 długość brodzika zanim zamieni sie w łuk czyli po prostu szybe boczną. 77-27=50. Tak to sie liczy?

 

Mieszkanie nie jest moje, ale wypadało by to ogarnąć w miarę szybko i nie wydając miliona monet.  Polacy, Pomożecie!? :)

 

P.S. Drzwi nie muszsą być grafitowe (ale w tedy całą para do wymiany). 

Można ewentualnie skonsultować się z jakimś sprytnym szklarzem, może coś wymyśli, ale najpewniej pomoże serwis producenta kabiny.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Cześć,   dotarłem z rynna koszową do szczytu i mam tyle blachy ze wystarczy na 1 szanse dociecia/dogiecia. Plan jest taki żeby zrobić to tak (zdj A) U mnie to aktualnie wygląda tak (jedna z blach jeszcze nie podciagnieta do góry, zdj. B),   Mam na to 2 pomysły. Pierwszy taki jak na zdjęciu A wyzej, drugi taki zeby rozciąć wzdłuż czerwonej lini i zagiać na zielonej robiać zakład. Z tym 2 mam taki problem ze na końcu cieńcia jest jednak dziura, ktora chyba nie uda się przykryć dachówka i to ew miejsce do przecieków.  Tutaj znalazłem film na ktorym to robia    Jeśli chodzi o zdj A, to rozumiem ze trzeba przyciać/zagiąć to tak To co jeszcze nie podoba mi sie na wykonaniu ktore znlaazłem to ten moment Woda spadająca z dachówek powyzej wpada na to miejsce i ma duze szanse zeby sie przelac. Zakladam ze ten moment powinien byc inaczej rozwiazany. Wyzej podniesiony.   Jak Wy zrobiliscie to u siebie?  
    • Dziękuję za odpowiedź. "Jajogłowy", czyli kogo ma Pan na myśli - jakiś Pana znajomy praktyk z branży farbiarskiej?  Mój znajomy "jajogłowy" – profesor z politechniki z ekspertyzą w farbach – odpowiedział mi, że w Karcie charakterystyki nie wykazano żadnych substancji niebezpiecznych poza rozpuszczalnikami, które odparowują. Najpewniej wciąż odparowują ich resztki i stąd zapach.   W Karcie Technicznej czytamy, że farba: Źródło: https://msp.images.akzonobel.com/prd/dh/eplham/documents/hammerite_prosto_na_rdz__karta_techniczna.pdf    Dlatego też zdecydowałem się na tę farbę, bo instalacja w lokalach mieszkalnych prawie nigdy nie osiąga temperatury 80 °C.
    • Głupoty Aśćka prawisz, ot co. Bo to sklejka z puchu, skoro starasz się o brak przeciążeń? A w ogóle skąd te przeciążenia przychodzą Ci do głowy? Sądzisz, że to któreś piętro? Otóż raczej się mylisz. Progi wskazują, że nie. I po co Ci tam solidna hydroizolacja? Basen będzie?   I wprawdzie post deczko stęchlizną zalatuje, ale Autorowi byłbym skłonny ten keramzyt odradzać. Nieustabilizowany keramzyt (niezamknięty warstwą zmieszaną choćby z chudziakiem) będzie rypiał i skrzypiał pod płytami OSB czy innymi, aż do końca świata. Dlatego raczej styropian na wyrównanie. 
    • W przypadku tak wielowarstwowego podłogi ważne jest, aby nie przeciążać konstrukcji. Do wyrównania pod parkiet najlepiej użyć sklejki o grubości 12-15 mm, ułożonej z przesunięciem połączeń. Na przykład Kronopol lub Swiss Krono. Keramzyt drobnoziarnisty 4-10 mm nadaje się jako izolacja sypka, ale na nim trzeba położyć solidną hydroizolację.
    • Trzeba zrobić kryzowanie w instalacji. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...