Viessmann Napisano 25 grudnia 2021 #1 Napisano 25 grudnia 2021 Jesteś u rodziny na święta? Mając nowoczesny system ogrzewania oraz aplikację ViCare Viessmann, będąc nawet tysiące kilometrów od domu sprawdzisz działanie ogrzewania, ustawisz pożądaną temperaturę pomieszczeń, a w razie awarii szybko zorganizujesz pomoc serwisową.Oszczędność Bezobsługowe urządzenia grzewcze, takie jak kotły kondensacyjne czy pompy ciepła, mają jedną bardzo ważną zaletę odróżniającą je od innych sposobów ogrzewania domu – możesz samodzielnie sterować ich pracą. Temperatura w domu będzie taka, jaka w danym momencie Ci odpowiada, a woda podgrzana wtedy, kiedy jej potrzebujesz. Wystarczy, że określisz swoje preferencje by instalacja grzewcza je zapamiętała i zastosowała. Kolejną korzyścią z używania bezobsługowych urządzeń grzewczych są oszczędności związane z energią cieplną. Urządzenia pracują tylko wtedy, gdy jest to niezbędne, a w związku z tym zmniejszają rachunki. Odpowiednio ustawiony system dopasuje temperaturę pomieszczeń do faktycznych potrzeb – wyłączy ogrzewanie pod nieobecność domowników lub przejdzie na ogrzewanie w trybie ekonomicznym.Zdalne sterowanie – aplikacja ViCare System zintegrowany jest z aplikacją mobilną ViCare, więc do sterowania ogrzewaniem wystarczy smartfon połączony z Internetem. Dzięki temu możesz z dowolnego miejsca na świecie zmienić ustawienia instalacji, a nawet kontrolować, czy podczas twojej nieobecności nie nastąpiła awaria. System ogrzewania połączony z aplikacją ViCare to rozwiązanie idealne nie tylko do domów jednorodzinnych, ale również do domków letniskowych i pensjonatów. Wyobraź sobie taki scenariusz: jeszcze w drodze pożądaną temperaturę domku i podgrzewasz wodę dla całej rodziny, a gdy dojeżdżacie w środku jest już miło i ciepło. Piękne, prawda? W jaki sposób aplikacja pozwala dbać o bezpieczeństwo? Cały artykuł czytaj tutaj PS W miniony weekend mogły występować u Państwa utrudnienia w korzystaniu z aplikacji ViCare. Obecnie została już przywrócona pełna funkcjonalność systemów. Jeżeli jednak aplikacja nadal nie działa prawidłowo, prosimy o zresetowanie systemu grzewczego. Poniżej znajdą Państwo instrukcję. Za wszystkie niedogodności najmocniej przepraszamy. https://www.viessmann.pl/pl/aplikacje-mobilne/dostepnosc-aplikacji-viacre-vitoguide.html
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się